BA&SH

35 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor BA&SH komt uit 35 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BA&SH gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (22)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van BA&SH heeft enkele voor- en nadelen. Positief is dat de verzending gratis is (100%), maar helaas duurt het langer dan verwacht en kan het zelfs meer dan 1,5 week duren voordat het product aankomt (100%). Retourneren is niet gratis en kan een extra kost met zich meebrengen (100%). De klantenservice reageert niet op contactpogingen, wat de service negatief beïnvloedt (100%). Retours kunnen ook gecompliceerd zijn, met klanten die zelf het transportbedrijf moeten benaderen (100%). Al met al kan de levering van BA&SH zowel positieve als negatieve ervaringen opleveren.

“bestelling niet ontvangen”

“Slechte service. Geen reactie op contactpogingen.”

“E-giftcard niet ontvangen na bestelling.”

“Product niet op tijd geleverd voor vriendin.”

“Bestelling duurde te lang.”

“Verzending duurde erg lang en kreeg steeds mail met “nog even geduld””

“Te kleine schoenen ontvangen en terug moeten sturen naar Frankrijk voor 19,50”

“Verzenden duurde meer dan 1,5 week”

“Verzenden naar Nederland kan niet”

“Geen enkele manier om een retourzending te regelen”

👍 0   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Linda Kuijten - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • bestelling niet ontvangen
  • €20 is veel geld voor een 13-jarige

Sydney de Vos - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service. Geen reactie op contactpogingen.
  • E-giftcard niet ontvangen na bestelling.
  • Product niet op tijd geleverd voor vriendin.
  • Bestelling duurde te lang.

Van rijssen - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Site laadt slecht en kost veel moeite om te bestellen
  • Verzending duurde erg lang en kreeg steeds mail met “nog even geduld”
  • Te kleine schoenen ontvangen en terug moeten sturen naar Frankrijk voor 19,50
  • Jumpsuit ziet er heel anders uit dan op foto’s op de website

Marije - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verzenden duurde meer dan 1,5 week
  • Aantal items te groot
  • Bestellen lukt niet
  • Site werkt heel slecht
  • Verzenden naar Nederland kan niet
  • Klantenservice zegt dat het iets technisch is

Lieneke Oonk - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen enkele manier om een retourzending te regelen
  • Geen reactie op mails
  • Slechte ervaring
  • Besluit om nooit meer te bestellen

Ellen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • retours niet gratis
  • zelf transportbedrijf benaderen voor retour
  • kosten 16€
  • slechte communicatie

lana - 7 maanden geleden

  • Blouse niet ontvangen na betaling
  • Geen bevestiging van bestelling ontvangen
  • Geen reactie op WhatsApp, e-mail en telefoon

Kaya - 8 maanden geleden

  • Retourneren van bestelling lukt niet
  • Ik voel me echt teleurgesteld over de service die ik kreeg toen ik probeerde mijn bestelling terug te sturen.
  • Het lukte niet via de website, ik kon geen contact opnemen en kreeg geen reactie op mijn e-mails.
  • Dit is echt rampzalig en ik voel me genegeerd en in de steek gelaten als klant.
  • Ik zal nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.

Axel De Coster - 9 maanden geleden

  • De jurk leek niet op de foto
  • Kosten voor het terugsturen
  • Slechte stofkwaliteit
  • Niet blij met mijn aankoop

Amelie - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gratis verzenden en retour bleek niet waar te zijn

Diana - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren is lastig en vereist verzending naar Frankrijk
  • Verzendkosten zijn hoog

Ellen D - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourservice is slecht