BA&SH

35 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor BA&SH komt uit 35 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BA&SH gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (22)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van BA&SH wordt door klanten als negatief ervaren. Klanten klagen over onjuiste informatie, hoge retourkosten en moeilijkheden bij het retourneren van bestellingen. Daarnaast wordt de kwaliteit van de kleding en de levensduur ervan bekritiseerd. Het ontbreken van een duidelijk retouradres en de hoge kosten voor het terugsturen van producten naar Frankrijk dragen bij aan de ontevredenheid bij klanten. (80%)

“Te kleine schoenen ontvangen en terug moeten sturen naar Frankrijk voor 19,50”

“Jumpsuit ziet er heel anders uit dan op foto’s op de website”

“Onjuiste informatie over retourzendingen”

“Slechte retourservice”

“Geen retouradres”

“Misleidende informatie over verzend- en retourkosten”

“Hoge retourkosten voor de klant”

“Geen enkele manier om een retourzending te regelen”

“Besluit om nooit meer te bestellen”

“retours niet gratis”

👍 1   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Van rijssen - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Site laadt slecht en kost veel moeite om te bestellen
  • Verzending duurde erg lang en kreeg steeds mail met “nog even geduld”
  • Te kleine schoenen ontvangen en terug moeten sturen naar Frankrijk voor 19,50
  • Jumpsuit ziet er heel anders uit dan op foto’s op de website

L. Verhaeghe - 5 maanden geleden

  • Onjuiste informatie over retourzendingen

Tran - 6 maanden geleden

  • Slechte retourservice
  • Beschadigde kleding
  • Geen telefonisch contact
  • Geen retouradres

Mehdi Baert - 7 maanden geleden

  • Misleidende informatie over verzend- en retourkosten
  • Hoge retourkosten voor de klant

Lieneke Oonk - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen enkele manier om een retourzending te regelen
  • Geen reactie op mails
  • Slechte ervaring
  • Besluit om nooit meer te bestellen

Ellen - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • retours niet gratis
  • zelf transportbedrijf benaderen voor retour
  • kosten 16€
  • slechte communicatie

Kaya - 8 maanden geleden

  • Retourneren van bestelling lukt niet
  • Ik voel me echt teleurgesteld over de service die ik kreeg toen ik probeerde mijn bestelling terug te sturen.
  • Het lukte niet via de website, ik kon geen contact opnemen en kreeg geen reactie op mijn e-mails.
  • Dit is echt rampzalig en ik voel me genegeerd en in de steek gelaten als klant.
  • Ik zal nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.

Yildirim - 8 maanden geleden

  • Retourbeleid is ingewikkeld

Van Hoof - 10 maanden geleden

  • Gemiddelde kwaliteit
  • Hoge prijzen

Amelie - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gratis verzenden en retour bleek niet waar te zijn

Charlotte - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heel duur
  • Matige kwaliteit
  • Lastig en heel duur retourneren
  • Twee keer denken voordat je besteld

Bas Wortel - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht bedrijf, niks kopen.
  • Kleding van slechte kwaliteit en snel kapot.
  • Service alleen via de app, krediet en tegoedbon beperkt houdbaar.
  • Levensduur van de kleding heel beperkt.

ravi notten - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Absurd slecht ba&sh slechte retour service

Diana - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren is lastig en vereist verzending naar Frankrijk
  • Verzendkosten zijn hoog

X - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte retourservice

Marco - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Niet zoals afgebeeld op de foto