Bellatio

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Bellatio komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bellatio gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (16)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bellatio wordt als onredelijk ervaren, met klanten die klagen over slechte service, het ontbreken van een retourbon, de moeite die het kost om iets terug te sturen en de omslachtige retourprocedure. Daarnaast moeten klanten zelf de retourkosten betalen, wat als klantonvriendelijk wordt beschouwd. In totaal wordt het retourbeleid van Bellatio door 80% van de klanten als negatief ervaren.

“Onredelijke retourbeleid”

“retourneren moet je zelf betalen”

“Verkeerde afbeelding besteld, ruilen en retourkosten zelf betalen. Klantonvriendelijk!”

“slechte service”

“geen retourbon”

“moeite om terug te sturen”

“retourprocedure omslachtig”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

KarinSnoek - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onredelijke retourbeleid
  • Hoge verzendkosten
  • Geld verloren
  • Slechte communicatie

Paula Snoeij - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • retourneren moet je zelf betalen
  • Snel geleverd, maar dat is ook meteen het enige dat positief is
  • Verkeerde afbeelding besteld, ruilen en retourkosten zelf betalen. Klantonvriendelijk!

Jan Willem Jeurissen - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • slechte service
  • maatvoering fout
  • verzendkosten
  • geen retourbon
  • moeite om terug te sturen
  • retourprocedure omslachtig
  • hoogte portokosten