Beter Bed

150 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Beter Bed komt uit 150 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Beter Bed gevonden hebben:

ErvaringenSite (30)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Beter Bed heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant heeft het een vlotte omruilgarantie voor matrassen met koudschuim, wat voor veel klanten een pluspunt is (80%). Aan de andere kant zijn er moeilijkheden gemeld bij het krijgen van de matras in de auto en problemen met terugbetaling (60%). Dit kan voor sommige klanten een struikelblok vormen bij het retourneren van producten.

“Niet zoals geadverteerd in de winkel”

“Dramatische dienst na verkoop”

“Onbetrouwbare service”

“Vlotte omruilgarantie voor matras met koudschuim”

“problemen met retourneren”

“Weigering om verkeerde producten terug te nemen”

“Geen restitutie ontvangen voor legitieme claims”

“Problemen met terugbetaling”

“Moeilijkheden bij het krijgen van de matras in de auto”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Michel Griffet - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Het geleverde matras is harder dan in de winkel
  • Verschillende informatie over het type matras
  • Niet zoals geadverteerd in de winkel
  • Verzoek om de kern te vervangen door degene in de winkel

Consumer - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dramatische dienst na verkoop
  • Onbetrouwbare service
  • Gebrek aan communicatie
  • Onvriendelijk personeel

Stephanie D - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Vlotte omruilgarantie voor matras met koudschuim
  • Uitgebreide informatie door aangename verkopers in de winkel
  • Vlotte levering en montage op afgesproken tijdstip

Eric Daemen - 17 juni 2022

  • slechte service en communicatie
  • verkeerde producten geleverd
  • lang wachten op juiste product
  • problemen met retourneren

JanTol - 29 december 2021

  • Vreselijke klantenservice!
  • Weigering om verkeerde producten terug te nemen
  • Geen suggesties of oplossingen aangeboden
  • Geen restitutie ontvangen voor legitieme claims

Sandy Rogier - 3 februari 2021

  • Bestelling toegekomen in verschillende stukken
  • Lang wachten aan telefoon
  • Geen antwoord op e-mails
  • Onzekere leverdatum
  • Problemen met terugbetaling

Patricia De Clercq - 5 juli 2020

  • Vriendelijkheid en goeie tips in Olen
  • Botte, hautaine en onvriendelijke reactie in Leuven
  • Moeilijkheden bij het krijgen van de matras in de auto
  • Teleurstelling over de klantenservice en overweging om elders te kopen