Bloomscape

102 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Bloomscape komt uit 102 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bloomscape gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (90)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bloomscape heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant bieden ze snelle terugbetalingen (80%) en een snelle oplossing in het geval van beschadigde planten (90%). Echter, de terugbetalingsopties zijn beperkt (10%) en ze bieden alleen terugbetalingen in de vorm van winkelkrediet (5%). Het retourbeleid is ook onflexibel door beperkte retourperiode en weigering van gedeeltelijke terugbetalingen. In sommige gevallen wordt er zelfs geen terugbetaling aangeboden bij dode of beschadigde planten (0%). Het retourproces kan ook als onduidelijk worden ervaren (30%).

“Vervanging van beschadigde plant zonder gedoe”

“Terugbetaling voor beide bestellingen”

“Beperkte terugbetalingsopties”

“Late levering, gestolen plant”

“dode planten”

“zal niet terugbetalen”

“Bloomscape bood aan om de plant te vervangen maar geen terugbetaling.”

“Terugbetaling alleen in winkelkrediet”

“Voelde me bestolen en met een verrotte plant achtergelaten”

“Weigerden een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden”

👍 6   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Raphaël Maes - 4 maanden geleden

  • Plantjes in perfecte conditie
  • Vervanging van beschadigde plant zonder gedoe
  • Snelle reactie van Alex D.

eva - 5 maanden geleden

  • Terugbetaling voor beide bestellingen

Aidee Avila Medina - 12 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke staat bij levering
  • Gebrek aan excuses van klantenservice
  • Te dure producten
  • Beperkte terugbetalingsopties

Kristen - 13 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Late levering, gestolen plant

Ashlee Houck - 13 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • dode planten
  • zal niet terugbetalen
  • te duur

Jennifer Peragine - 15 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Plant kwam ondersteboven en gebroken aan, standaard ook gebroken.
  • Bloomscape bood aan om de plant te vervangen maar geen terugbetaling.
  • Weer problemen met UPS-levering.

Kendra - 16 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Ongelooflijk bedrijf
  • Bestelde plant kwam beschadigd aan
  • Terugbetaling alleen in winkelkrediet
  • Slechte bezorgservice

CP - 20 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Voelde me bestolen en met een verrotte plant achtergelaten
  • Verschrikkelijke klantenservice beleid
  • Weigerden een gedeeltelijke terugbetaling aan te bieden
  • Schimmig van hun kant
  • Akkoord gegaan met korting op volgende aankoop, niet behulpzaam
  • Verrotte en verlepte plant ontvangen, 30 dagen garantie niet voldoende

Megan Johnson - 20 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • planten ernstig beschadigd tijdens verzending
  • vreselijke verpakking / labeling
  • kreeg terugbetaling in de vorm van winkelkrediet
  • nieuwe plant werd gehakt voor verkoop / verzending
  • plant stierf door hack in kern van boom
  • geen reactie op e-mails over plantprobleem
  • te dure planten die het risico niet waard zijn

SWatkins - 20 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Systeemfout waardoor onjuiste totaalbedrag bij afrekenen
  • Onjuist item toegevoegd aan bestelling
  • Geen klantenservicecontactnummer verstrekt
  • Snelle reactie en oplossing van Bloomscape

Paul Cello - 21 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Trage klantenservice
  • Beschadigde plantkwaliteit
  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbare leverancier
  • Onduidelijk retourproces
  • Dure vervangingen
  • Beperkte bezorgopties
  • Beperkingen van interne beleidsregels
  • Gebrek aan proactieve communicatie
  • Positieve reactie van klantenservicemedewerker
  • Bedrijfsverontschuldigingen in plaats van oplossingen

Molly - 24 maanden geleden Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Positief retourbeleid
  • Goede kwaliteitsproducten
  • Geweldige service wanneer dingen misgaan
  • Niet zoals Amazon
  • Waardering voor het harde werk

J Daniel - 3 jaren geleden Trustpilot 🔗

  • Beste plantenbedrijf op internet
  • Positieve reactie van ontvangers
  • Goed verpakt en verzonden
  • Kwaliteitsplanten
  • Uitstekende klantenservice
  • Snel oplossen van creditcardprobleem

Sarah - 3 jaren geleden Trustpilot 🔗

  • Beperkte retourperiode en onflexibel retourbeleid

Coleen - 3 jaren geleden Trustpilot 🔗

  • Snelle terugbetalingsprocedure
  • Trage productverzending
  • Goede reactietijd van klantenservice
  • Gebrek aan middelen die van invloed zijn op de verzendtijd

A T - 4 jaren geleden Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd