Campusshop

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Campusshop komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Campusshop gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Campusshop heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat er veel betaalopties en garantie worden aangeboden, inclusief 14 dagen bedenktijd. Echter, er zijn ook nadelen zoals lange wachttijden voor reparatie, verlies van bestanden bij reparatie en een eigen bijdrage van €50 ondanks de garantieperiode. Daarnaast houdt Campusshop zich strikt aan de retourdatum van 2 weken en is er geen mogelijkheid tot retourneren na 14 dagen. Dit zorgt voor gebrek aan garantieopvolging en slechte service bij retourneren.

“Toets los van laptop na 2 dagen gebruik.”

“Na melding bij Campusshop vroeg Campusschop mij deze retour te sturen naar Asus.”

“De knop stuk is gegaan door geweld van buitenaf.”

“Ik hoop op een goede uitkomst.”

“Veel betaalopties en garantie”

“Goede aanbieding met gratis antivirus voor 1 jaar en 2 jaar studentenservice, incl 14 dagen bedenktijd”

“Geen medewerking buiten herroepingsrecht”

“Geen terugbetaling ontvangen voor defecte laptop”

“Pakket niet aangekomen”

“Gebrek aan duidelijkheid over vervangingsbeleid”

👍 3   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marcel - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Toets los van laptop na 2 dagen gebruik.
  • Na melding bij Campusshop vroeg Campusschop mij deze retour te sturen naar Asus.
  • De knop stuk is gegaan door geweld van buitenaf.
  • De knop is naar mijn mening niet goed gemonteerd geweest.
  • Het is met de reparatieservice van Asus een welles nietes spelletje geworden helaas.
  • Campusschop heeft nog niet gereageerd.
  • Ik heb al 4 maal een laptop aangeschaft bij Campusshop met 1 reparatie dit ging toen wel goed.
  • Ik hoop op een goede uitkomst.

Cassie boy - 8 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Handig voor je opleiding
  • Makkelijk sorteren op opleiding en prijzen vergelijken
  • Veel betaalopties en garantie

Richard en Gordana Sanders - 14 november 2023Trustpilot 🔗

  • Nette en correcte info op site, handige bestelprocedure.
  • Goede aanbieding met gratis antivirus voor 1 jaar en 2 jaar studentenservice, incl 14 dagen bedenktijd

Wendy Kielman - 29 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Serviceom te huilen
  • Geen sleeve bij laptop
  • Geen medewerking buiten herroepingsrecht
  • Slechte communicatie
  • Hoge prijzen

braamn - 23 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Beschadigde laptop ontvangen na aankoop
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Hoge reparatiekosten voor beschadigde laptop
  • Geen terugbetaling ontvangen voor defecte laptop

Yasir - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Pakket niet aangekomen

Eric van Helden - 30 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Premium service betekent niet altijd snelle reparatie
  • Communicatieproblemen tussen de reparatiedienst en de klantenservice
  • Onjuiste informatie over levering en reparatietijden
  • Gebrek aan duidelijkheid over vervangingsbeleid

Sandrine van der Velden - 14 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Langdurig wachten op reparatie
  • Hoge reparatiekosten
  • Gebrek aan garantieopvolging
  • Slechte service bij retourneren

Saskia Koster Klarenbeek - 21 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Omslachtige en onduidelijke procedures
  • Afgekeurde huuraanvraag zonder duidelijke reden
  • Slechte communicatie
  • Rugzak niet meegeleverd bij aankomst
  • Laptop al 2x kapot in 1,5 jaar
  • Service loopt niet soepel ondanks extra servicepakket
  • Eigen bijdrage van €50 ondanks garantieperiode
  • Hoop dat school met andere partij in zee gaat volgend jaar

Carin Kudders - 25 november 2022Trustpilot 🔗

  • Loze beloftes, nietszeggende excuses
  • Geen service
  • Reparatie duurt te lang
  • Wandelen in het doolhof van reparaties
  • Hoge reparatiekosten
  • Nog altijd geen laptop retour ontvangen

Bosje - 14 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Traag laptop gekocht die niet geschikt was voor school
  • Geen mogelijkheid tot retourneren na 14 dagen
  • Geen hulp geboden bij probleem met laptop
  • Noodgedwongen extra laptop moeten kopen bij Mediamarkt
  • Ongebruikte laptop van Campusshop in de kast

MH - 2 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Laptop kapot geleverd en wordt niet retour genomen
  • Laptop kwam eerder dan aangegeven terwijl wij op vakantie waren
  • Campusshop houdt zich strikt aan de retourdatum van 2 weken
  • Reparatie duurt langer dan 14 dagen en weinig medewerking van campusshop
  • Noodzaak om een andere laptop te kopen om schoolachterstand te voorkomen

Ser ArtoriaZ - 7 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Wisselvallige communicatie
  • Langdurig reparatieproces
  • Geen beschikbaar vervangend artikel
  • Onnodige vervanging voorgesteld

C van Rooij - 14 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Laptop oplader problemen
  • Trage studentenservice
  • Leeghalen van laptop zonder reden
  • Verlies van bestanden bij reparatie

Marianna - 7 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Absurd lange reparatietermijn
  • Gebrekkige communicatie en gebrek aan transparantie
  • Klachten worden niet serieus genomen
  • Mislukte reparatie door eigen fout

Kain - 26 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Laptop is defect binnen korte tijd
  • Klantenservice is slecht
  • Onduidelijke communicatie over reparatie
  • Geen oplossing voor het probleem

Syreetha Gielen-Ohoiwutun - 23 december 2021Trustpilot 🔗

  • Service en verzekering waardeloos
  • Oplichting bij service en extra verzekering
  • Bedrijf houdt niet aan voorwaarden
  • Lange wachttijden voor reparatie

nancy - 22 december 2021Trustpilot 🔗

  • Tijdens examenperiode laptop van nog geen twee jaar oud retour moeten sturen
  • Diagnose dat het aan de adapter lag
  • Je neemt de experts au serieux maar krijgt laptop weken later terug, nog steeds even stuk maar wel 130 euro kosten