Chegg

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Chegg komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Chegg gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Totaalbeeld : Gemiddeld, met een vleugje verwarring!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Chegg biedt een handige tool voor bedrijfsstudies met gedetailleerde antwoorden van experts (60%), maar de database kan fouten bevatten en het is verwarrend door meerdere antwoorden op dezelfde vraag (40%). De AI-functie kan onnauwkeurige informatie geven (30%), maar het bekijken van antwoorden en de hulp van experts kunnen nuttig zijn (70%). De klantenservice reageert soms niet op problemen (0%) en de levering van studiematerialen kan vertraagd zijn (50%). De communicatie is redelijk, met snelle reacties op vragen (60%), maar de kwaliteit van het studiemateriaal kan verouderd zijn en er is onnauwkeurigheid (40%). Over het algemeen lijkt Chegg een gemiddelde optie te zijn voor studenten die hulp nodig hebben bij hun studie.

Product : Kijk uit, zelfs experts kunnen het mis hebben!

“Het verwijderen van suggesties voor gelijkaardige vragen”

“Antwoorden van AI zijn slecht en onnauwkeurig”

“Gebrek aan echte expertise achter de antwoorden”

“Verouderde en slecht georganiseerde inhoud van studiematerialen”

“Niet gerechtvaardigde prijs voor slechte kwaliteit van materiaal”

“Veel huiswerk”

“experts antwoorden waren handig”

“nieuwe AI-functie van twijfelachtige kwaliteit”

“AI geeft voortdurend foute informatie”

“verkeerde antwoorden leren door AI”

“Handige tool voor bedrijfsstudies”

“Stap voor stap uitleg van experts”

“Kan maar één foto uploaden sinds laatste update Chegg”

“Kwaliteit studiemateriaal gedaald door gebruik AI”

“Antwoorden van ChatGPT vaak onnauwkeurig”

“Leuk om antwoorden te kunnen bekijken”

“Verwarring bij meerdere antwoorden voor hetzelfde probleem”

“Slechts de helft van echte docenten, Anderen lijken meer op mensen die snel geld willen verdienen”

“Onjuiste antwoorden”

“Veel antwoorden in de database”

“Gedetailleerde antwoorden”

“Fouten in sommige antwoorden”

“Meerdere antwoorden op dezelfde vraag”

“Verwarrend door meerdere antwoorden”

“Belangrijke info ontbreekt soms”

“Geen bruikbare informatie gekregen”

👍 7   👎 19

Chegg is een handige tool voor bedrijfsstudies met gedetailleerde antwoorden van experts (60%). Hoewel er veel antwoorden in de database zijn (50%), kunnen er fouten voorkomen en is het verwarrend door meerdere antwoorden op dezelfde vraag (40%). De nieuwe AI-functie kan kwaliteit van studiemateriaal verminderen en geeft vaak onnauwkeurige informatie (30%). Echter, het is leuk om antwoorden te bekijken en de experts antwoorden kunnen handig zijn (70%).

Levering : Wat een inconsistente service!

“Klantenservice reageerde niet en had problemen met bestelling”

“Vertraagde levering van studiematerialen”

“Onjuiste antwoorden”

👍 0   👎 3

De klantenservice van Chegg reageerde niet op problemen met bestellingen (0%) en de levering van studiematerialen was vertraagd (50%). Sommige van de antwoorden op de materialen bleken ook onjuist te zijn (25%). Al met al kan de leveringsservice van Chegg inconsistent en niet betrouwbaar zijn, waardoor het moeilijk kan zijn om op tijd te studeren.

Klantenservice : Wat een tegenstrijdige dienstverlening!

“Het verwijderen van opmerkingen onder oplossingen”

“Het ontbreken van juiste antwoorden”

“Antwoorden van AI zijn slecht en onnauwkeurig”

“Gebrek aan echte expertise achter de antwoorden”

“Klantenservice reageerde niet en had problemen met bestelling”

“Tutors helpen met begrip van problemen”

“experts antwoorden waren handig”

“nieuwe AI-functie van twijfelachtige kwaliteit”

“AI geeft voortdurend foute informatie”

“verkeerde antwoorden leren door AI”

“Duurt soms meer dan 2 uur voor antwoord”

“Moet soms wachten tot volgende dag voor hulp”

“geen inspanning om problemen op te lossen”

“geen erkenning van problemen”

“slechte klantenservice”

“Teleurstellende antwoorden, Beperkte terugbetalingsregeling”

“Slechts de helft van echte docenten, Anderen lijken meer op mensen die snel geld willen verdienen”

“Onjuiste antwoorden”

“Snel reactie op vragen”

“Geen terugbetaling na opzeggen abonnement”

👍 3   👎 17

De klantenservice van Chegg reageert snel op vragen (25%), maar de antwoorden van de AI zijn vaak slecht en onnauwkeurig (40%). Er is een gebrek aan echte expertise achter de antwoorden (15%) en geen terugbetaling na opzeggen van het abonnement (10%). Klantenservice kan problemen met bestellingen hebben en reageert soms niet (10%), maar de tutors helpen wel met het begrip van problemen (20%). Al met al kan de klantenservice van Chegg inconsistent zijn en betere training vereisen om de kwaliteit van de antwoorden te verbeteren.

Communicatie : Gemengde gevoelens, niet waar?

“Het verwijderen van opmerkingen onder oplossingen”

“Het ontbreken van juiste antwoorden”

“Het verwijderen van suggesties voor gelijkaardige vragen”

“Verouderde en slecht georganiseerde inhoud van studiematerialen”

“Veel huiswerk”

“Tutors helpen met begrip van problemen”

“Geen relevante informatie verstrekt”

“Geen relevante informatie verstrekt”

“Handige tool voor bedrijfsstudies”

“Stap voor stap uitleg van experts”

“Duurt soms meer dan 2 uur voor antwoord”

“Moet soms wachten tot volgende dag voor hulp”

“geen inspanning om problemen op te lossen”

“geen erkenning van problemen”

“Kwaliteit studiemateriaal gedaald door gebruik AI”

“Antwoorden van ChatGPT vaak onnauwkeurig”

“Leuk om antwoorden te kunnen bekijken”

“Verwarring bij meerdere antwoorden voor hetzelfde probleem”

“Teleurstellende antwoorden, Beperkte terugbetalingsregeling”

“Slechts de helft van echte docenten, Anderen lijken meer op mensen die snel geld willen verdienen”

“Veel antwoorden in de database”

“Snel reactie op vragen”

“Belangrijke info ontbreekt soms”

“Geen bruikbare informatie gekregen”

👍 7   👎 17

Chegg Communication scoort gemengde beoordelingen op basis van de reviews. De service biedt handige tools en snelle reacties op vragen (60%), maar kan soms lang duren om een antwoord te krijgen en belangrijke informatie ontbreekt soms (40%). Hoewel er veel antwoorden in de database zijn, is de kwaliteit van het studiemateriaal soms verouderd en slecht georganiseerd, wat kan leiden tot verwarring bij studenten. Tutors kunnen helpen met het begrip van problemen, maar sommige antwoorden van ChatGPT zijn onnauwkeurig, en er wordt geen inspanning geleverd om problemen op te lossen of te erkennen. Overall, de service lijkt een gemiddelde optie te zijn voor studenten die hulp nodig hebben bij hun studie.

Website : Wat een chaos!

“Het verwijderen van opmerkingen onder oplossingen”

“Een verwarrende lay-out”

“Het verwijderen van suggesties voor gelijkaardige vragen”

“Het niet kunnen invoeren van een promotiecode wanneer je al geabonneerd bent”

“Veel huiswerk”

“Website crasht vaak”

“Handige tool voor bedrijfsstudies”

“Stap voor stap uitleg van experts”

“Kan maar één foto uploaden sinds laatste update Chegg”

“Veel antwoorden in de database”

👍 4   👎 6

Chegg is een handige tool voor bedrijfsstudies met veel antwoorden in de database, maar de website crasht vaak waardoor het frustrerend kan zijn om te gebruiken. Hoewel er stap voor stap uitleg van experts is, kan er sinds de laatste update maar één foto worden geüpload. Ook is de lay-out verwarrend en het verwijderen van opmerkingen en suggesties voor gelijkaardige vragen kan storend zijn. Helaas is het ook niet mogelijk om een promotiecode in te voeren wanneer je al geabonneerd bent. (40%)

Retourbeleid : En je dacht dat het makkelijk was?

“Teleurstellende antwoorden, Beperkte terugbetalingsregeling”

“Geen terugbetaling na opzeggen abonnement”

👍 0   👎 2

De Return Policy van Chegg heeft een beperkte terugbetalingsregeling en biedt geen restitutie bij het opzeggen van een abonnement (0%). Klanten vinden de antwoorden teleurstellend en ervaren moeilijkheden bij het verkrijgen van een terugbetaling (50%).


Over Chegg

Chegg, Inc. is een Amerikaans onderwijsbedrijf dat in 2005 werd opgericht. Het richt zich op het aanbieden van online leermiddelen, verhuur van studieboeken en studiehulp voor studenten in het hoger onderwijs. Het bedrijf begon oorspronkelijk met het verhuren van studieboeken maar heeft zijn diensten uitgebreid naar digitale studiehulp, begeleiding, en een platform voor het uitwisselen van kennis. Chegg streeft ernaar om studenten te helpen met hun studies door kostenefficiënte toegang tot boeken en ondersteuning bij het leren aan te bieden.


Contactgegevens

🌐 www.chegg.com



Categorieën

Diensten | Overige diensten