Claire's

35 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Claire's komt uit 35 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Claire's gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (19)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Claire's heeft behulpzaam personeel (25%) en fijne winkels (15%), maar kampt met onvriendelijk personeel (20%), verwarrende prijzen en kortingsacties (10%), en moeilijkheden bij terugbrengen (15%). De communicatie laat te wensen over met klachten onbeantwoord (10%) en misleidende marketingpraktijken (15%). Het retourbeleid kan verbeterd worden door vooraf duidelijk te informeren (10%). Er zijn klachten over onjuiste prijzen (5%) en onbeschikbare producten (5%). Al met al zijn er gemengde ervaringen met Claire's.

“Verwarrende prijzen en kortingsacties”

“Misleidende marketingpraktijken”

“Bot antwoord van de verkoopster”

“gedoe bij de kassa”

“Behulpzaam personeel”

“chaotisch en onvriendelijk personeel”

“behandelingen in de winkel”

“Speelgoedtelefoon duur”

“Terugbrengen moeilijk”

“Onvriendelijk personeel”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Helen Spaans - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Verwarrende prijzen en kortingsacties
  • Geen restitutiebeleid, alleen tegoedbon
  • Onvriendelijke verkoopster
  • Misleidende marketingpraktijken

Ethan Collin - 3 april 2024

  • Overprijsde items
  • Bot antwoord van de verkoopster
  • Slechte service en manier van zaken doen
  • Items duurder aan de kassa dan aangeduid

I. Yilmaz - 30 maart 2024

  • gedoe bij de kassa
  • verleidende aanbieding
  • hoog bedrag aan de kassa
  • geen excuses
  • drinkfles lekt

Bo - 21 maart 2024

  • Behulpzaam personeel
  • Hoge kwaliteit van producten

zoë - 22 januari 2024

  • chaotisch en onvriendelijk personeel
  • behandelingen in de winkel

Rousseau - 22 januari 2024

  • Speelgoedtelefoon duur
  • Terugbrengen moeilijk
  • Onvriendelijk personeel

Smets - 26 december 2023

  • Teleurstellende ervaring bij het bestellen van haaraccessoires

romain - 15 december 2023

  • Slechte kwaliteit van de oorbellen
  • Oorbellen waren niet zoals beschreven
  • Dochter kreeg ontstoken oren
  • Lang wachten op nieuwe oorbellen

Korneel De jong - 14 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaring met de webshop
  • Doen net alsof ze binnen de eu opereren maar verzending komt uit Engeland
  • Inklaringskosten moeten betaald worden
  • Bestelde iets van 26 euro en moest 23 extra aan inklaringskosten betalen
  • Pakket niet geaccepteerd
  • Nog steeds geen reactie van Claire's ontvangen

Conny Franck - 6 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Ik mocht niet naar de oorbellen kijken
  • Nooit ga ik nog naar de Claires
  • Ik voelde me niet welkom
  • Claires Antwerpen trekt op niets

Sily Bouman - 26 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Fijne winkels.
  • Professioneel gaatjes schieten met piercing gun.
  • Sommige dingen kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiëne.
  • Klachten over retourbeleid kunnen voorkomen worden door vooraf te informeren.

Sandra Smit - 22 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Geen reactie op e-mail

Chrisje Gijsbers - 30 april 2021Trustpilot 🔗

  • Afgerekend voor hogere prijs dan aangegeven
  • Verkoopster reageerde onvriendelijk op klacht

saar// - 1 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Ongestreken winkel
  • Onvriendelijk personeel
  • Onhygiënisch gaatjes schieten