COS

55 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.2 voor COS komt uit 55 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor COS gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (49)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van COS heeft een gemakkelijk bestelproces (90%), maar er zijn fouten in de wasinstructies op de website (30%). Klanten hebben gemengde gevoelens over het retourproces en het niet naleven van kortingen bij het afrekenen. Sommigen vinden de esthetiek geweldig (80%), terwijl anderen de website een rommeltje vinden (20%). Over het algemeen lijkt de online bestelervaring van COS niet consequent positief te zijn, met klachten over verkeerde bestellingen, moeilijke retourprocessen en misleidende informatie.

“Gemakkelijke bestelproces”

“Fout in de wasinstructies op de website”

“Korting niet gehonoreerd bij het afrekenen”

“Misleidende informatie op de website”

“Scroll COS”

“Let op met aankopen in de winkel!!”

“Geen systeem om defecte goederen terug te sturen tenzij in de winkel”

“Het is het soort online service dat je 20 jaar geleden zou krijgen”

“Slechtste klantenservice ooit”

“Geen updates over bestelstatus”

👍 3   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Amber - 3 februari 2024

  • Snelle levering en goed verpakt
  • Positieve ervaring
  • Veel keuze aan producten
  • Gemakkelijke bestelproces

gilles - 19 januari 2024

  • Positief ontwerp van de trui
  • Machine wasbare eigenschappen van de trui
  • Fout in de wasinstructies op de website
  • Vriendelijke en behulpzame klantendienstmedewerker
  • Aanbod van korting na teleurstelling
  • Trui is nu minder praktisch voor dagelijks gebruik
  • Waardering voor geboden oplossing en klantendienst

Richard - 19 december 2023Trustpilot 🔗

  • Korting niet gehonoreerd bij het afrekenen
  • Slechte klantenservice

Terra Arts - 30 november 2023Trustpilot 🔗

  • Mooi ontwerp en gevoel
  • Misleidende informatie op de website
  • Geweldige klantenservice
  • Verwarrende wasinstructies

Estelle Xue - 12 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Walgingwekkende communicatie
  • LAAG management
  • Extreem LAAG MERK LAAG TEAM
  • ZEER respectloos
  • NOOIT MEER CONSUMPTIE!!!
  • Ik zal jullie walgelijke acties op alle sociale media posten die ik heb.
  • Scroll COS

Ms Cáitlin Heavey - 21 november 2022Trustpilot 🔗

  • Let op met aankopen in de winkel!!
  • Geen systeem om defecte goederen terug te sturen tenzij in de winkel
  • Terugbetaling naar goeddunken van de winkel
  • Kostbaar om naar Glasgow te reizen om artikel terug te sturen

Richard Chambers - 21 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Weigering om terug te betalen, zelfs als item nog niet verzonden was
  • Extreem trage service waar ik niet over was geïnformeerd bij aankoop
  • Het is het soort online service dat je 20 jaar geleden zou krijgen
  • Waarschijnlijk zal dit merk niet lang meer bestaan

Cecilia - 18 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Slechtste klantenservice ooit
  • Vertragingen bij verzending
  • Lange wachttijden voor levering en retourzendingen
  • Geen updates over bestelstatus
  • Service komt niet overeen met prijs van de producten

Jean Baptiste - 15 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Zeer negatieve online ervaring

Alan Skinner - 2 september 2022Trustpilot 🔗

  • Useless website
  • No customer service

Marie Tonks - 27 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Mooie kleding
  • Zeer langzame retourservice
  • Maakt me terughoudend om online te bestellen

Savvas Amiridis - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Prachtige esthetiek
  • Nachtwinkelsfeer in online klantenservice
  • Trage reactietijd
  • Willekeurigheid bij het oplossen van bestellingen
  • Kalmheid en extra beleefdheid
  • Vertraagde antwoorden tot een jaar later

Anne - 18 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Prachtige kleding
  • afschuwelijke online service
  • nachtmerrie
  • schokkende service
  • zal in de winkel kopen
  • zal hun online systeem nooit meer gebruiken
  • Ze moeten met Zara praten om erachter te komen hoe ze het zo goed doen

monika kaczmarczyk - 15 december 2021Trustpilot 🔗

  • Verkeerd product ontvangen
  • Onbeschikbaar product na retour
  • Slechte verpakking

Nargis Walker - 13 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Terugkeerbeleid is vreselijk
  • Kleding niet op maat
  • Geen mogelijkheid om online bestellingen in de fysieke winkel te ruilen
  • Korte retourperiode van 14 dagen
  • Onhandig terugsturen van items
  • Klantonvriendelijke ervaring
  • Uitstekende merkherkenning
  • Vriendelijke live chat
  • Slechte online ervaring

Eve Tunney - 4 september 2020Trustpilot 🔗

  • Baseballpet was ruimer vallend en goede kwaliteit
  • Eenvoudig online bestelproces en tracking
  • Bevestigingsmail ontvangen bij levering
  • Zal Cos opnieuw gebruiken