Dag Allemaal

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Dag Allemaal komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Dag Allemaal gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Dag Allemaal Customer Service heeft een aantal problemen, waaronder lang wachten aan de telefoon (75%), fouten in betalingsverwerking zonder duidelijke uitleg (50%), en onmogelijkheid om abonnement voor het einde van het jaar op te zeggen (100%). Echter, zij bieden professionele communicatie via e-mail en bevestigingsmails (90%) en hebben vriendelijke service (100%). Verbeteringen zijn nodig in hun telefonische bereikbaarheid en levering van magazines.

“Professionele communicatie van klantenservice via e-mail en bevestigingsmails”

“Magazines niet systematisch geleverd bij abonnement, Onbeleefde klantenservice”

“Magazine niet geleverd”

“DPG media belooft gratis magazines bij niet-geleverde exemplaren maar levert deze niet”

“Slechte service van DPG media”

“Abonnement kan niet worden opgezegd voor einde van het jaar”

“Enkel telefonische bereikbaarheid van lezersservice”

“Lang wachten aan de telefoon.”

“Telefoniste beweert dat geld kwijt is”

“Lang wachten aan de telefoon voor hulp bij betalingsproblemen”

👍 2   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Luc Tack - 4 februari 2024

  • Professionele communicatie van klantenservice via e-mail en bevestigingsmails
  • Mogelijkheid om betalingsmethode te wijzigen via website
  • Abonnement automatisch stopgezet zonder toestemming, vereist rechtzetting

Annelore - 13 september 2023

  • Magazines niet systematisch geleverd bij abonnement, Onbeleefde klantenservice

vdb - 28 juni 2023

  • Magazine niet geleverd
  • DPG media belooft gratis magazines bij niet-geleverde exemplaren maar levert deze niet
  • Slechte service van DPG media

Standaert Bart - 18 augustus 2022

  • Abonnement kan niet worden opgezegd voor einde van het jaar
  • Magazine kan worden doorgestuurd naar Spanje maar kans op ontvangst is klein
  • Enkel telefonische bereikbaarheid van lezersservice
  • Mail bezorgen tijdelijk niet mogelijk (al enkele maanden)

Luc Vercammen - 3 januari 2022

  • Lang wachten aan de telefoon.
  • Onvermeld laten van de korting.
  • Verplichte domicilibréring voor korting.
  • Meer betalen zonder domicilibréring.

Freddy Dugardein - 18 januari 2021

  • Eerst mail ontvangen om te betalen voor een achterstand die er niet was
  • Telefoniste beweert dat geld kwijt is
  • Fout bij het verzenden van oude e-mails

Isabelle Binnemans - 24 december 2020

  • Lang wachten aan de telefoon voor hulp bij betalingsproblemen
  • Fout in betalingsverwerking zonder duidelijke uitleg
  • Gebrek aan koppeling tussen betaling en abonnement
  • Onvoldoende duidelijkheid over het bestelproces en betalingswijze

Eoin Costelloe - 25 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Geweldig product en vriendelijke service