Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Dag Allemaal heeft een gemakkelijk te gebruiken winkel waar je eenvoudig je betalingsmethode kunt wijzigen en gedetailleerde artikelen over beroemdheden en de koninklijke familie kunt lezen. Echter, de kwaliteit van het papier en de lay-out van de website zijn slecht, met een rommelige uitstraling die voor verwarring kan zorgen. De wachttijd aan de telefoon voor hulp bij betalingsproblemen is lang en er is onvoldoende duidelijkheid over het bestelproces en betalingswijze. Over het algemeen biedt de website van Dag Allemaal een kleurrijke en makkelijk te lezen ervaring, maar met verbeterpunten op het gebied van lay-out en klantenservice. (30%, 40%, 70%, 20%, 80%, 60%, 90%, 50%)