DAZN

70 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor DAZN komt uit 70 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DAZN gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (50)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van DAZN wordt als onbetrouwbaar en misleidend ervaren door verschillende klanten. Negatieve punten zijn onder andere de onverwachte automatische verlenging van abonnementen (39%), moeilijkheden bij het opzeggen van abonnementen en problemen met betalingen na opzegging van het contract (27%), en het vastzitten aan langdurige contracten zonder duidelijke voorwaarden over annulering (34%). Some customers have also reported issues with hidden fees and unexpected charges (12%).

“Nooit meer abonneren op DAZN”

“Inflexibele opzeggingsvoorwaarden”

“fout abonnementstype genomen”

“Betaling niet gevonden, Abonnement bevroren, Bestolen voor 23,99 euro”

“automatische verlenging van abonnementen zonder toestemming”

“problemen met opzegging abonnementen en automatische betalingen na contract opzegging”

“Pure oplichting”

“Onverwacht jaarabonnement”

“Bokswedstrijd zonder geluid”

“Verplichte afrekening van 1 maand in plaats van 1 jaar”

👍 0   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Arthur Van Aerschot - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Problemen met de DAZN app op LG tv
  • Beschuldiging van gebruikersfout
  • Slechte ervaring met DAZN abonnement
  • Nooit meer abonneren op DAZN

Isabelle - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice onduidelijkheid
  • Onredelijke contractvoorwaarden
  • Gebrek aan transparantie en eerlijkheid
  • Inflexibele opzeggingsvoorwaarden

Lena - 6 maanden geleden

  • fout abonnementstype genomen

Jasper - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Betaling aanpassen lukt niet, Geen antwoorden van klantenservice
  • Geen aanbeveling voor abonnement bij DAZN
  • Betaling niet gevonden, Abonnement bevroren, Bestolen voor 23,99 euro
  • Geen klantenservice, Bestolen

Björn Strobbe - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • automatische verlenging van abonnementen zonder toestemming
  • moeilijk contact met DAZN
  • problemen met opzegging abonnementen en automatische betalingen na contract opzegging

Joeri - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Pure oplichting
  • Onverwacht jaarabonnement
  • Bokswedstrijd zonder geluid

Aaron Wenniger - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Misleidend contract
  • Verplichte afrekening van 1 maand in plaats van 1 jaar

Lukas van Starkenburg - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle verwerking van abonnement
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Onduidelijke prijsstructuur
  • Misleidende abonnementsvoorwaarden

loïc - 9 maanden geleden

  • Voelde me bedrogen

Rick Nadal - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Smerige Dubbele Scam

Jort Vdh - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede prijzen
  • Snelle levering
  • Onbetrouwbaar bedrijf
  • Slechte communicatie
  • Website is verouderd
  • Geen duidelijk retourbeleid

Toby - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen geld geven

Youri Hanegraaf - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 1-jarig contract zonder voorafgaande kennisgeving

Sidney - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ongewenst jaarabonnement
  • Gebrek aan fatsoenlijke content

Eli - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Achterlijk bedrijf
  • Klantenservice verwijst alleen naar de terms and conditions
  • Vastzitten aan een ongewenst 12 maanden contract
  • Automatische aanpassing van abonnement
  • Onduidelijkheid over abonnementsvormen

Geezy - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • walgelijke criminelen

Océane El Amrani - 11 maanden geleden

  • oplichting, bedrieglijk