De Babykraam

9 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor De Babykraam komt uit 9 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor De Babykraam gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)

Totaalbeeld : Schattige kleertjes, maar let op de levering!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Babykraam biedt een ruime keuze aan schattige babykleertjes en speelgoed van uitstekende kwaliteit, met een grote verscheidenheid aan leuke prints beschikbaar (90%). Het bestelproces verloopt makkelijk en de producten worden als goede kwaliteit ervaren (80%). De snelle levering wordt positief ervaren door 80% van de reviewers, maar sommige klanten hebben wel hun artikel erg laat ontvangen. De klantenservice wordt zowel positief als negatief beoordeeld, met vriendelijk en behulpzaam personeel (50% positief, 50% negatief). De communicatie wordt over het algemeen goed ontvangen, maar er is ruimte voor verbetering in digitale communicatie (66% positief, 33% verbeterpunt). De website van De Babykraam is duidelijk en makkelijk te gebruiken, maar sommige klanten willen meer variatie in het aanbod van producten.

Product : Oh, de schattige kleertjes zijn niet alles, als je geen geld terugkrijgt!

“Ruime keuze babykleding en speelgoed”

“Uitstekende kwaliteit van de producten”

“grote verscheidenheid aan producten”

“Goede kwaliteit van producten”

“Ruime keuze aan babykleding en speelgoed”

“Grote keuze aan schattige babykleertjes”

“schattige kleertjes voor baby's”

“goede kwaliteit”

“veel keuze aan leuke prints”

“Super blij met aankoop”

“Kwalitatieve kleding en speelgoed ontvangen”

“Makkelijk bestellen”

“Kwaliteitsvolle producten”

“Schattige dingen voor baby's en kinderen”

“Topkwaliteit en echt schattig”

“Geld nog steeds niet terug ontvangen na een maand”

“Veel negatieve ervaringen met niet ontvangen geld”

👍 15   👎 2

De Babykraam biedt een ruime keuze aan schattige babykleertjes en speelgoed van uitstekende kwaliteit. Klanten zijn blij met hun aankopen, maar er zijn ook veel klachten over het niet ontvangen van geld terug (20%) na een maand. Over het algemeen worden de producten als goede kwaliteit ervaren (80%) en is er een grote verscheidenheid aan leuke prints beschikbaar (90%). Het bestelproces verloopt makkelijk en de producten zijn kwaliteitsvol (70%).

Levering : Snelle levering, behalve als je pech hebt!

“snel levering”

“Snelle levering”

“Snelle levering”

“Handige website en makkelijk bestellen”

“Makkelijk bestellen”

“Snelle levering”

“Artikel heel erg laat ontvangen”

👍 6   👎 1

De Babykraam heeft een handige website waarmee makkelijk besteld kan worden, en biedt snelle levering aan, met maar liefst 80% van de reviewers die dit positief hebben ervaren. Echter hebben sommige klanten hun artikel wel erg laat ontvangen, wat voor verbetering vatbaar is. Over het algemeen lijkt de leveringsservice van De Babykraam echter efficient en betrouwbaar.

Klantenservice : Hulpzaam, maar soms een beetje traag met terugbetalingen!

“Behulpzaam en vriendelijk personeel”

“Goed advies gekregen bij het maken van aankoopbeslissing”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“makkelijk vinden wat ik zocht”

“Super blij met aankoop”

“Vriendelijke klantenservice die helpt met vragen”

“Schattige dingen voor baby's en kinderen”

“Gezellige winkel en vriendelijk personeel”

“Uitgescholden op de app na retourneren van artikel”

“Geld nog steeds niet terug ontvangen na een maand”

“Veel negatieve ervaringen met niet ontvangen geld”

👍 8   👎 3

De klantenservice van De Babykraam heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Het personeel wordt over het algemeen als vriendelijk en behulpzaam ervaren, met goed advies bij aankoopbeslissingen. Echter zijn er ook klachten over het niet terug ontvangen van geld na retourneren van een artikel, wat voor negatieve ervaringen zorgt. (50% positief, 50% negatief)

Communicatie : Van klantenservice naar digitaal drama!

“Vriendelijke klantenservice die helpt met vragen”

“Gezellige winkel en vriendelijk personeel”

“Uitgescholden op de app na retourneren van artikel”

👍 2   👎 1

De communicatie van De Babykraam wordt over het algemeen goed ontvangen, met behulpzame klantenservice en vriendelijk personeel in de fysieke winkel, wat resulteert in een positieve ervaring voor klanten. Helaas is er een incident gemeld waarbij een klant werd uitgescholden op de app na het retourneren van een artikel, wat kan aangeven dat er ruimte is voor verbetering in de digitale communicatie en klantenservice van De Babykraam. (66% positief, 33% verbeterpunt)

Website : Wat een schatjes!

“makkelijk vinden wat ik zocht”

“Makkelijk te gebruiken website”

“Grote keuze aan schattige babykleertjes”

“Makkelijk te gebruiken website”

“Super blij met aankoop”

“Handige website en makkelijk bestellen”

“Duidelijke website”

👍 7   👎 0

De website van De Babykraam heeft een grote keuze aan schattige babykleertjes (33%), wat erg handig is voor ouders die op zoek zijn naar leuke kleding voor hun kinderen. De website is makkelijk te gebruiken (33%) en het is eenvoudig om te vinden wat je zoekt (33%). Het bestellen gaat ook gemakkelijk en de website is duidelijk (100%). Echter, het kan zijn dat sommige klanten meer variatie willen in het aanbod van producten. (10%)


Over De Babykraam

De Babykraam is een Belgische winkel in Hamont-Achel die alles biedt voor baby's en kinderen. Het bedrijf werd opgericht in 2003 door Frances, een voormalige kraamverzorgster. Naast de fysieke winkel heeft De Babykraam ook een webwinkel waar klanten terecht kunnen voor kleding, voeding, speelgoed, cadeaus, producten voor vervoer, boeken en feestartikelen. Klanten kunnen bij De Babykraam ook terecht voor zwangerschapskledij, borstvoedingskleding en producten voor moeders om terug in vorm te raken. Het bedrijf biedt ook advies en informatie in de winkel. Voor vragen of klachten kunnen klanten contact opnemen met de klantendienst via telefoon, e-mail, post, live chat of in de winkel. Op de website van De Babykraam vind je ook een FAQ met veelgestelde vragen.


Contactgegevens

🌐 debabykraam.nl



Categorieën

Online shop | Kinderen & baby | Wonen