De Sfeerhaard

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor De Sfeerhaard komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor De Sfeerhaard gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van De Sfeerhaard heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant bieden ze een correcte ophaalservice en worden defecte producten binnen twee dagen omgeruild voor een nieuwe (50%). Echter, er zijn ook klachten over niet bereikbare klantenservice en het niet ontvangen van geld terug na beloofde betaling (50%). Het is belangrijk om hier rekening mee te houden bij het retourneren van producten bij De Sfeerhaard.

“oplichters”

“defecte sfeerhaar gekregen retourformulier ingevuld sindsdien niks meer gehoord bellen , whatsapp of mailen wordt ook niet op gereageerd”

“verder opzoeken bij kamer van koophandel”

“Oplichters”

“Garantie niet waargemaakt”

“Product kapot geleverd”

“Haard goedkoper maar geen teruggave van geld”

“Geen geld terug ontvangen na beloofde betaling”

“Defect product, klantenservice niet bereikbaar!”

“retourlevering niet opgehaald”

👍 3   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Delice - 7 februari 2024Trustpilot 🔗

  • oplichters
  • defecte sfeerhaar gekregen retourformulier ingevuld sindsdien niks meer gehoord bellen , whatsapp of mailen wordt ook niet op gereageerd
  • klantenservice bulllshittt
  • telefoons staan uit of het werkt niet
  • verder opzoeken bij kamer van koophandel

Tuba Tuba - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichters

Karim Elaouami - 6 december 2023Trustpilot 🔗

  • Nergens op reageren
  • Garantie niet waargemaakt
  • Hoge prijs
  • Negatieve reviews

Yentl Ram - 26 september 2023Trustpilot 🔗

  • Product kapot geleverd
  • Haard te breed
  • Vertraagde levering nieuwe haard
  • Formulier kwijt
  • Geen communicatie over levering haard
  • Haard goedkoper maar geen teruggave van geld
  • Niet nakomen van afspraken
  • Onbereikbare klantenservice
  • Geen geld terug ontvangen na beloofde betaling

Emre Acar - 21 september 2023Trustpilot 🔗

  • Defect product, klantenservice niet bereikbaar!

Ton van der Wal - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • retourlevering niet opgehaald

Banu dagasan - 30 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Kwaliteit, gebruiksgemak, mooi, hulpvaardige medewerkers, kans op prijzen

marc de soomer - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Mooi product
  • Correcte ophaalservice

Dennis van Rooijen - 13 december 2021Trustpilot 🔗

  • Goede service!
  • Binnen twee dagen werd de sfeerhaard omgeruild voor een nieuwe