Denon France

25 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Denon France komt uit 25 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Denon France gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De leveringsservice van Denon France scoort laag op betrouwbaarheid met langdurige wachttijden voor reparaties en verzendingen (75%). Klanten klagen over defecte apparaten die lang moeten wachten op reparaties, en problemen met verbinding en functionaliteit van de speakers (50%). Echter, sommige klanten hebben positieve ervaringen gehad met snelle vervangingen en reparaties (25%). Over het algemeen lijkt de service van Denon France inconsistent en kan verbetering gebruiken.

“Defecte stereo na 3 maanden”

“De service is niet te vertrouwen”

“Lang moeten wachten op reparatie- en verzendlabel”

“Langdurige reparatietijd van 3 maanden”

“Constante verbindingsproblemen met de Denon 150 speaker”

“Langdurige wachttijd voor vervanging”

“De Denon Home speaker stopt constant”

“Lange wachttijd voor reparatie”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

tess - 5 maanden geleden

  • Defecte stereo na 3 maanden
  • Reparatiecentrum verving door gebruikt toestel
  • Moeilijk bereikbaar en lang wachten op terugbelactie
  • Verspilling van geld en geen verbetering

Desmedt - 5 maanden geleden

  • De service is niet te vertrouwen
  • Ze belasten me steeds weer voor hetzelfde abonnement
  • Blijven mijn account wekelijks belasten na stopzetten abonnement
  • Moet betalen om product terug te sturen
  • Kan product gewoon kopen voor ongeveer £50

Jules - 5 maanden geleden

  • Teleurgesteld in kwaliteit van receiver
  • Receiver ging snel kapot en blies opnieuw op na reparatie
  • Denon weigerde unit te vervangen
  • Lang moeten wachten op reparatie- en verzendlabel
  • Klantenservice is echt slecht, zou hen slechts 1 ster geven

Zoé - 6 maanden geleden

  • Dure receiver kapot na een half jaar
  • Klantenservice was niet behulpzaam
  • Langdurige reparatietijd van 3 maanden
  • Teleurstellende ervaring

Rob Storm - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Constante verbindingsproblemen met de Denon 150 speaker
  • Krakend geluid en synchronisatieproblemen met TV
  • Hoge prijs van €1000 voor de speakers
  • Negatieve ervaring met de producten en service

Lisa Raes - 8 maanden geleden

  • Defecte geluidsbalk
  • Technische ondersteuning traag en onbehulpzaam
  • Langdurige wachttijd voor vervanging
  • Gebrek aan communicatie over vervanging

Frank Roeloffzen - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De Denon Home speaker stopt constant
  • Denon Home speakers maken hard piepend geluid
  • De app koppelt vaak niet met de speakers
  • Groeperen lukt vaak niet met de app
  • Systeem is onstabiel met veel problemen
  • Foutmelding bij klacht via de app
  • Niet de moeite waard voor deze prijs

Mark - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen enkele ondersteuning beschikbaar
  • Gebrek aan kennis
  • Lange wachttijd voor reparatie
  • Geen aanbeveling voor het merk Denon