compensair Reviews

: 10
90% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

H
Hamza Vermeersch
Dbegrijp je, ik heb echt het gevoel gehad dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd en dat mijn probleem niet serieus werd genomen vanaf het begin. Gelukkig heeft een vriend mij aangeraden o...Lees verder
V
Van Hecke
Ik ben echt blij met de service die ik heb gekregen na het annuleren van mijn vlucht van Mauritius. De communicatie was heel duidelijk en de betaling verliep super snel. Het bedrijf vraagt 30% van ...Lees verder
S
S. Lecocq
Mijn vlucht naar Antalya in augustus 2021 ging niet zoals gehoopt, man. Die vertraging van 12 uur was echt balen en toen ik de luchtvaartmaatschappij belde, kreeg ik geen hulp. Daarom besloot ik om...Lees verder
P
Pierre
Ik moest bijna 3 jaar wachten om mijn 800 euro van een luchtvaartmaatschappij terug te krijgen. Ze beloofden het binnen 10 dagen af te handelen, maar dat gebeurde niet. Na pogingen bij 3 andere bed...Lees verder
M
Michiels
Ik wist eigenlijk niet dat er zoiets bestond als een bedrijf dat je vergoedt voor de kosten van een vertraagde vlucht, waaronder hotel, eten, gemoedsrust, aankomst een dag te laat, bijna niemand za...Lees verder

Alle reviews (10)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop terugbetaling

    Dbegrijp je, ik heb echt het gevoel gehad dat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd en dat mijn probleem niet serieus werd genomen vanaf het begin. Gelukkig heeft een vriend mij aangeraden om Compensair in te schakelen en ik moet zeggen, dat was een verademing! Ze namen mijn zaak serieus, verzamelden alle nodige informatie en zorgden ervoor dat ik mijn geld terugkreeg. Ik ben zo dankbaar voor hun professionaliteit en efficiëntie. Compensair heeft echt mijn vertrouwen hersteld en ik zal niet aarzelen om hen in de toekomst weer in te schakelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Annulering vlucht, snelle service, transparante communicatie en snelle betaling

    Ik ben echt blij met de service die ik heb gekregen na het annuleren van mijn vlucht van Mauritius. De communicatie was heel duidelijk en de betaling verliep super snel. Het bedrijf vraagt 30% van de compensatie als servicekosten, wat misschien veel lijkt op het eerste gezicht, maar uiteindelijk wel eerlijk is gezien de geweldige service die ze leveren. Ik ben echt blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen en zou het zeker aanraden aan anderen die in een gelijkaardige situatie zitten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vertraagde vlucht

    Mijn vlucht naar Antalya in augustus 2021 ging niet zoals gehoopt, man. Die vertraging van 12 uur was echt balen en toen ik de luchtvaartmaatschappij belde, kreeg ik geen hulp. Daarom besloot ik om in juni 2023 via een andere partij compensatie te proberen te regelen. Gelukkig waren die gasten best snel en na 9 maanden stond er eindelijk geld op mijn rekening. Super bedankt, mannen!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn geld terugkrijgen

    Ik moest bijna 3 jaar wachten om mijn 800 euro van een luchtvaartmaatschappij terug te krijgen. Ze beloofden het binnen 10 dagen af te handelen, maar dat gebeurde niet. Na pogingen bij 3 andere bedrijven die het opgaven, was Compensair de enige die bleef doorgaan. Gelukkig betaalde het doorzettingsvermogen zich uit (letterlijk).


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Claim compensatie vlucht

    Ik wist eigenlijk niet dat er zoiets bestond als een bedrijf dat je vergoedt voor de kosten van een vertraagde vlucht, waaronder hotel, eten, gemoedsrust, aankomst een dag te laat, bijna niemand zal dat vergoeden. Maar, alles is goed gekomen en dat maakt me blij.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rimpels terugbetaling

    Ik wil graag even zeggen hoe top ik jullie service vind, echt super! Binnen twee maanden kreeg ik mijn vergoeding voor mijn vertraagde vlucht al binnen. Alles verliep vlot en snel, en ik werd altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Echt een aanrader dit bedrijf, ze zijn gewoon fantastisch.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vertraagde vlucht

    Ik had een probleempje met mijn vlucht en ze wilden me geen geld teruggeven bij de luchtvaartmaatschappij. Gelukkig heb ik Compensair gecontacteerd en heb ik uiteindelijk het volledige bedrag teruggekregen! Het heeft wat tijd geduurd, maar de communicatie verliep vlot en het resultaat mocht er zeker zijn!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn zaak indienen

    Ik had wat problemen met serieuze vertragingen bij mijn vliegtuigmaatschappij, maar dankzij compensair heb ik uiteindelijk mijn vergoeding gekregen na een paar maanden. De communicatie verliep makkelijk via WhatsApp en ik ben echt blij met de service. Zeker een aanrader!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van vliegtuigcompensatie

    Kan je geloven dat we uiteindelijk een vergoeding hebben gekregen na al het gedoe met die ene luchtvaartmaatschappij? Gelukkig heeft het compensatiebedrijf volgehouden en hebben we eindelijk ons geld gekregen. Ik wil jullie bedanken, jullie zijn echt geweldig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht geannuleerd

    Mijn vlucht met KLM werd geannuleerd en ik heb dat aan het bedrijf gemeld. Ze zeiden dat het door het weer kwam, maar het was maar vier tot vijf uur winderig voor onze vlucht en andere vliegtuigen landden vlak voor mijn vlucht zonder problemen. Ik heb een klacht ingediend bij compensair en zij zeiden dat de verstoring veroorzaakt werd door de luchtverkeersleiding waar de luchtvaartmaatschappij geen controle over had. Toen ik hun antwoord vergeleek met dat van KLM, zeiden ze dat het een vergissing was en dat het wel door de wind kwam. Het lijkt erop dat ze mijn klacht niet serieus hebben genomen of zelfs niet hebben onderzocht.


Anderen bekeken ook