omio Reviews
Reviews (99)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Wel boeken niet terug betalen
Updated on 7 august 2013 THE PROBLEM IS SOLVED TODAY THANX TO NATALIA FROM OMIO! HIEP HIEP HOERAI NATALIA 🙏🏼🤩De reis naar Parijs die ik geboekt had via deze organisatie werd een dag voor vertrek geannuleerd omdat er stakingen waren in Duitsland. Het geld zouden we bij Omio moeten terugvragen hetgeen ik gedaan heb. Het geld van de reis tussen Luik en Parijs was snel terug… perfect …maar het geld van de reis tussen Maastricht en Luik heb ik nog steeds niet terug. In het begin reageerde men nog op mijn vraag waar het geld bleef (de SNCB betaalde niet)…. Maar nu krijg ik geen reactie meer. Ze willen het geld zelf houden denk ik … toch beetje boefjesgedrag…. Ze nemen het wel aan maar betalen niet terug omdat de andere partij niet betaald…. Ik ben de klos…. Trieste organisatie dus… nooit meer boeken daar.
Verkeerde info op omnio buskaartje. Goed afgehandeld door Omio.
Ik kocht een buskaartje online, bij Omnio. Op de ticket een kaartje met bushalte info. Deze halte, bleek later, wordt al 12 maanden niet meer gebruikt. De halte nu is 2 km verderop. Omio en arriva geven elkaar de schuld. En ik draai op voor kosten 2e ticket.Bookingcodes: KTDNCT / 2215014 VYETUI / 1216525 Inmiddels heeft Omio gereageerd. Ik krijg beide tickets vergoed!! Ben blij met de doelmatige afwikkeling van deze zaak. Ik zal de score opwaarderen.
Aankoop treinreis Bologna naar Florence, retour
Het reserveren van mijn treinreis van Bologna naar Florence en terug via het platform was echt top. Alles stond duidelijk in het Nederlands op de website, wat het veel makkelijker maakte. Het boeken ging vlot en alle stoelen waren automatisch tegenover elkaar gereserveerd, dat was echt een leuke verrassing. Ik was echt super tevreden over de service die ik gekregen heb.
Treinticketje Denemarken
Mijn ouders hebben last minute een treinkaartje gekocht van de ene naar de andere plaats in Denemarken. Ze waren echt blij omdat het kaartje minder dan de helft van de prijs kostte! Het kaartje was meteen beschikbaar en ze konden het gemakkelijk scannen op de trein. En het belangrijkste was dat de trein op tijd vertrok. Oh ja, en de fiets mocht gratis mee!
Boeking voor twee tickets geplaatst…
Boeking voor twee tickets geplaatst naar Aken- Parijs v.v. Bedrag werd direct afgeschreven maar nooit bevestiging gekregen per mail. Via verschillende kanalen geprobeerd contact te krijgen maar verder dan standaard gegenereerde reacties en gesprek met een BOT kom ik helaas niet.
Ik heb een ticket geboekt van Antwerpen…
Ik heb een ticket geboekt van Antwerpen - Amsterdam. Voor 9 mei a.s. Het bedrag is afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen bevestigingsmail cq. Ticket ontvangen! Ik heb heel internet afgezocht naar een klantenservice met een telefoonnummer. Niet te vinden. Ik kan de ticket ook niet annuleren, want daarvoor moet ik het ticketnummer vermelden en dat heb ik dus niet. Omio, als jullie deze review lezen, los het op!
Aankoop van treintickets
Mijn eerste treinreis naar Berlijn verliep niet zoals gepland. Er was een staking onderweg, maar uiteindelijk zijn we toch aangekomen. De terugreis was oké, tot er 10 jongens opstapten richting Amsterdam met veel drank en lawaai in de trein. Dat er niet tegen werd opgetreden, vond ik echt vervelend. Ik snap niet hoe zoiets toegelaten kan worden.
Treintickets reserveren
Ik wou mijn vakantie met het gezin verlengen met een weekendje weg en moest mijn treintickets aanpassen. Gelukkig kon ik rekenen op een supervriendelijke medewerker die ons snel en efficiënt heeft geholpen. De info die we kregen was heel duidelijk en juist, en de opvolging was precies op tijd. Heel erg bedankt voor de fantastische service!
Voucher voor treinreis
Ik kon mijn treinreis niet maken door covid-19 en kreeg een voucher aangeboden voor een volgende trip. Dat vond ik echt handig en ik waardeer de snelle reactie, zeker nu iedereen zo druk is met het regelen van hun reis. Het was fijn om op die manier geholpen te worden en ik vind het echt een mooie geste in deze periode.
Veranderen van treintickets Thalys Parijs naaR Brussel
Ik wou mijn vakantie met het gezin verlengen met een weekend Parijs. Onze treintickets van Parijs naar Brussel werden heel vriendelijk en dienstwillig veranderd van vrijdag naar zondag. Heel vriendelijke operator en helpdesk. Heel duidelijke en correcte informatie. Stipte opvolging. Dikke merci!
Geld terugvorderen
Ik bestelde op 12.4.2024 treintickets van Aachen naar München, pay pal heeft deze actie betaald met 240,80euro, ik ontving echter geen tickets en moest opnieuw bestellen en betalen omdat ik de 15 de al moest vertrekken. Dit lukte ook wel met betaling en tickets. Sindsdien doe probeer ik de teveel betaalde som van 240,80euro terug te krijgen maar ontvang geen antwoord meer. Request 2639582…
Aankoop vliegtickets
Mijn eerste keer met Omio was niet echt top, want ik dacht eerst dat ik opgelicht was toen mijn geld werd afgetrokken, maar de boeking van mijn vliegtickets liep in de soep. De mail die ik kreeg was nogal vaag en verwarrend. Gelukkig kreeg ik uiteindelijk wel een deftig antwoord van de klantendienst van het bedrijf, en na 3 dagen stond het volledige bedrag weer netjes op mijn rekening.
Online buskaartje
Ik had online een busticket gekocht via Omio. Het ticket zei dat de bushalte daar was, maar die bleek al een jaar gesloten te zijn. De nieuwe halte was 2 km verder. Omio en Arriva wijzen met de vinger naar elkaar en ik moest uiteindelijk een tweede ticket kopen. Het was echt frustrerend en verwarrend.
Onduidelijk reisschema
Milaan naar Cuneo Wat een onduidelijke niet actuele itinerary. Platforms die niet kloppen. Verschillende terminals niet aangegeven. Hier niet boeken!
constructief
Snelle en accurate oplossing voor het probleem
Vandaag een ticket besteld van Amsterdam naar polen
Vandaag een ticket willen bestellen van Amsterdam to Polen. Besteld , betaald…maar een mail of ticket of reservering nr nooit ontvangen. Naar een telefonische contact met omio is me verteld dat iets mis is gegaan en dat ik een nieuwe ticket moet kopen en geld dat ik al betaald heb …krijg ik over 10dagem terug. Ik vertrouw ze niet meer. Hoop dat ik 130€ terug krijg!
Tickets te kort
Trein tickets besteld heen en terug. Maar enkel terug tickets op mail ontvangen. Nog ter plaatse alles moeten regelen en trein later moeten nemen.
Customer service disaster...
Een treinreis van Rome naar Florence geboekt voor 30 januari, waarbij we extra kosten hebben betaald voor een "Cancellation Protection". Nu kunnen wij de reis niet meer doen, hebben we een verzoek ingediend om te annuleren en worden we vervolgens niet meer geholpen door de klantenservice. Zelfstandig annuleren is ook geen optie, aangezien dit niet kan en we hiervoor in contact moeten komen met de chat, wat niet mogelijk is.
Boek hier niet je tickets!
Boek hier niet je tickets. Je krijgt je geld niet terug als je (trein)reis niet door kan gaan door stakingen of andere redenen. Klantenservice kan je daarnaast niet bereiken. Slechte service en slecht beleid. 142560004016 127584729019
Review met meeste stemmen
Oplichters!
Lees verder