10% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

F
Fien
Het lukt me gewoon niet om mijn betaalgegevens te wijzigen naar mijn huidige betaalkaarten (debit visa of debit mastercard). De klantendienst reageert niet en de chatbot is echt waardeloos. Na drie...Lees verder
G
Georges
Ik heb een jaarabonnement aangeschaft, maar ik kan mijn betaalgegevens niet aanpassen. Daardoor kan ik zelfs niet kijken of betalen. De klantendienst reageert niet of heel traag. Ik vraag me af wat...Lees verder
S
Saidi
Gisteren wou ik echt naar mijn favoriete show kijken, en wat denk je? Geen enkele vorm van customer support te zien! En dan zomaar geld van mijn rekening halen, zonder te vragen! Ik was echt boos e...Lees verder
L
Lena
Ik heb besloten om een maandelijks abonnement te nemen voor toegang tot bepaalde sportevenementen. Na een korte tijd van gebruik, heb ik het abonnement meteen opgezegd door onverwachte redenen. Spi...Lees verder
A
anouk
De ervaring met zowel de app als de website valt tegen. Vaak lukt het gewoon niet om te zien wat je wil, wat echt vervelend is. De technische issues zorgen ervoor dat het moeilijk is om te genieten...Lees verder

Reviews (20)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing betalingsgegevens

    Het lukt me gewoon niet om mijn betaalgegevens te wijzigen naar mijn huidige betaalkaarten (debit visa of debit mastercard). De klantendienst reageert niet en de chatbot is echt waardeloos. Na drie weken heb ik nog steeds geen antwoorden op mijn vragen gekregen. Zelfs als betalende klant voel ik me in de steek gelaten. Ik zou niemand aanraden om een abonnement te nemen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van abonnementsdienst

    Ik heb een jaarabonnement aangeschaft, maar ik kan mijn betaalgegevens niet aanpassen. Daardoor kan ik zelfs niet kijken of betalen. De klantendienst reageert niet of heel traag. Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Moet ik een deurwaarder inschakelen?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement, geld van rekening gehaald

    Gisteren wou ik echt naar mijn favoriete show kijken, en wat denk je? Geen enkele vorm van customer support te zien! En dan zomaar geld van mijn rekening halen, zonder te vragen! Ik was echt boos en teleurgesteld. En om het nog erger te maken, krijg ik een mail waarin staat dat mijn abonnement vervalt als ik niets doe. Maar ik deed niks en toch halen ze geld van mijn rekening! Dat is toch belachelijk. Ik vind echt dat bedrijven die écht om hun klanten geven en een langetermijnvisie hebben, moeten investeren in klantentevredenheid.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van een maandelijks abonnement

    Ik heb besloten om een maandelijks abonnement te nemen voor toegang tot bepaalde sportevenementen. Na een korte tijd van gebruik, heb ik het abonnement meteen opgezegd door onverwachte redenen. Spijtig genoeg ontdekte ik later dat ik per ongeluk een jaarabonnement had genomen, wat leidde tot maandelijkse betalingen voor een dienst die ik niet meer gebruik. Dit was echt een vervelende ervaring en ik voelde me opgelicht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement streamingdienst

    De ervaring met zowel de app als de website valt tegen. Vaak lukt het gewoon niet om te zien wat je wil, wat echt vervelend is. De technische issues zorgen ervoor dat het moeilijk is om te genieten van de service. Er moet duidelijk iets verbeterd worden aan de betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Amai, abonnement mislukt!

    Ik dacht dat ik een maandelijks abonnement had, maar het blijkt eigenlijk een jaarabonnement te zijn! Na een gesprek met de klantendienst besef ik dat ze precies weten wat ze hebben gedaan. Ze wijzen meteen naar het contract, geen medelijden of begrip voor mijn situatie. Dit zou perfect zijn voor een aflevering van BOOS! Ongelooflijk, pure oplichting!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bedrieglijk abonnementsmodel

    Dat bedrijf heeft zo'n slecht abonnementsmodel, het houdt klanten gewoon gegijzeld. Ik vind het belachelijk dat je het eerste jaar niet kunt opzeggen en dan ook nog eens vastzit aan die hoge maandelijkse kosten. Ik vind echt dat de overheid dit niet zou mogen toelaten. Het voelt gewoon aan als pure diefstal.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hetzelfde probleem

    Ik had hetzelfde probleem als die persoon hieronder. Ik sprak met een zekere Dineshpaul, maar hij leek totaal niet behulpzaam en bleef maar verwijzen naar de Terms & Conditions, ook al vond ik het allemaal best verwarrend. Niet echt cool, man.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kreeg maandadvertentie om 1 ppv te kijken

    Ik was echt enthousiast om een maandabonnement te nemen om enkel het gevecht te kunnen zien dat ik wou. Overal stond er dat je het abonnement meteen kon stopzetten. Maar toen ik dat wou doen, bleek ik vast te zitten aan een jaarcontract! Puur bedrog en oplichterij! Ik voel me zo bedrogen en boos!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    jaarabonnement voor streamingdienst

    Als klant van de streamingdienst voel ik me echt bedrogen. Al wat ik wou doen was één wedstrijd kijken en dan mijn abonnement opzeggen, maar nu moet ik elk jaar betalen. Het voelt gewoon niet juist en ik zou het aan niemand aanraden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    abonnement voor streamingdienst

    Dit bedrijf doet echt rare dingen door zomaar abonnementen over te nemen zonder de gemaakte afspraken na te komen. Ze halen gewoon elk jaar geld van je rekening en als je er iets van zegt, moet je zelf nog alles in vraag stellen. Dus wees voorzichtig met dit soort praktijken als je niet wilt dat ze je geld stelen!


Anderen bekeken ook