SnappCar

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor SnappCar komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SnappCar gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SnappCar is over het algemeen een betrouwbaar platform voor het huren van auto's, met een gebruiksvriendelijke app en duidelijke instructies voor een soepel proces. De communicatie met verhuurders en klantenservice wordt positief beoordeeld (80%), maar sommige gebruikers ervaren langere wachttijden en onduidelijkheid bij problemen (24%, 17%). Het retourbeleid heeft voordelen zoals snelle terugbetaling (90%), maar ook nadelen zoals langere wachttijden en onduidelijkheid over bepaalde zaken (60%, 70%). Over het algemeen biedt SnappCar een voordelige en handige manier van autoverhuur met enkele technische problemen en administratiekosten om rekening mee te houden. (75%)

Product

“Goedkoop een oude bus gehuurd”

“Procedure met App werkt goed”

“Het busje was behoorlijk oud en uitgewoond”

“Makkelijke manier om een auto te huren”

“Zelfstandig openen van de auto is gemakkelijk”

“Flex deelvervoer, ik hou ervan.”

“Duidelijke app die in één oogopslag de beschikbare auto's/bussen weergeeft.”

“Ik gebruik het vaak en het is altijd wat ik verwacht.”

“Makkelijk huren”

“Beloftes waar gemaakt”

“Erg handig bedrijf”

“Top busrit zonder problemen”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Overzichtelijk en makkelijk in gebruik”

“Bestel bus was makkelijk te vinden”

“Airco werkte niet ondanks belofte verhuurder.”

“Heel warm tijdens 720 km lange reis.”

“Achterstoelen moeilijk inklapbaar.”

“Stuur trilde bij gebruik cruise controle.”

“Irriterend bij file rijden, cruise controle onbruikbaar.”

“Snel en praktisch”

“Betaalbaar vervoer”

“Altijd beschikbaar”

“Goede prijs kwaliteit verhouding”

“Auto / bus wordt volledig uitgewoond”

“Niet betrouwbaar”

“Geen vervangende auto geregeld”

“Dubbele huurcontracten ontvangen”

“Zonder auto naar huis gegaan”

“Doel niet bereikt”

“Grootste deal gemist”

“Makkelijk een auto huren”

“Betrouwbare en betaalbare service voor deelauto's”

“Oude bus”

“Heel makkelijk systeem”

“Vaak technische problemen”

“Je betaalt eenmalig 10€ om je account compleet te maken.”

“Je kunt alleen huren met een creditcard of anders betaal je een borg van 200€.”

“Prima en divers aanbod en goede instructie en gebruik van de app”

“Geen auto nodig”

“Handige oplossing”

“Makkelijk om te kijken of er in de buurt is naar je zin is om te huren.”

“Makkelijk retourneren”

“Creditcardbetaling vereist account met telefoonnummer”

“Goede bus...deed wat hij moest...”

“rijden en vervoeren”

“Keyless entry werkte niet op het einde”

“Auto was in orde”

“Kostenbesparend door verhuur van auto”

“Waardeloos systeem, de auto is heel zuinig in gebruik met benzine”

“Handig voor verhuizen”

“Gemakkelijk en netjes geprijsd”

“Fijne grote auto”

“Alles verliep snel en soepel”

“Geen werkend telefoonnummer beschikbaar. Lang in de wacht bij verhuurder. Keyfob werkte niet om auto af te sluiten. Ongemakkelijk.”

“Prima geregeld met keyless niets aan de hand.”

“Eenmaal boeken en betalen alles geregeld.”

“Veilig systeem”

“Fijne app”

“Veel keus”

“De app wijst voor zich.”

“Onduidelijke app”

“Goedkoper dan Green Wheels”

“Keuze te kiezen”

“Filters kunnen aangevuld worden met huisdieren”

“Makkelijke handelingen om weg te rijden”

“auto in goede staat”

“comfortabele auto”

“elektrisch dak”

“Alles verliep soepel”

“Handige service op feestdagen”

“Auto niet goed: niet gepoetst, bijna lege tank en slecht schakelen.”

“Mogelijke problemen met koppelingsplaten.”

“Grote bus met 3 zitplaatsen voorin”

“Rijdt goed”

“Bijzonder goede camera voor het achteruit rijden”

“gemak van de app en keyless entry”

“Goede werking”

“Bus niet afgetankt bij check-in”

“Onjuiste km stand”

“Teveel betaald voor bus met gebreken”

“Makkelijke app”

“Auto huren was snel geregeld”

“Betrouwbaar platform voor autoverhuur”

“Verdienmodel voor CEO”

“Bedrijf verkocht, CEO weer goedbetaald”

“In- en uitchecken ging soepel”

“Auto niet schoon en beschadigd”

“Makkelijk concept, lenen van elkaar tegen mooi tarief, hielp bij verhuizing! 4 uurtjes 30 euro! Top”

“prima geregeld”

“Onduidelijkheid na fotograferen van schade aan auto”

“We hebben een geweldige ervaring gehad”

“Gemakkelijk boekingsproces”

“Mooi concept”

“Geweldige manier om samen te genieten van elkaars bezit”

“Perfecte bestelauto lekker lang en niet te hoog”

“Ruime bestelbus van 1,8 meter lang”

“Voldoende kilometers per dag”

“Zuinige auto per kilometer”

“App en systeem werken goed”

“App is makkelijk om te gebruiken en vrij intuïtief”

“Super handig snel en fijn allemaal”

“Super handig”

“super makkelijk”

“veel auto's in de buurt”

“keyless erg handig”

“Aanrader!”

“Auto was prima”

“Gemakkelijk een auto huren in de buurt tegen een kleine vergoeding”

“Super snel en makkelijk een auto regelen”

“Makkelijkere manier om een auto te huren naar je behoefte”

“Altijd 1 in de buurt”

“Gewoon super makkelijk geregeld met de app”

“Het aanmaken van een account is problematisch en loopt vaak vast.”

“Klanten kunnen moeilijk een account aanmaken wat resulteert in verloren klanten.”

“De wijziging bij Snap Car heeft het probleem van boekingsfouten niet opgelost.”

“Veilige en prettige user interface, goed geregeld platform”

“Aanbevolen voor het huren en verhuren van auto's”

“Onduidelijkheid over tanken voor check-out en brandstofkosten”

“Fijn dat er zo een platform is”

“Het busje dat ik voor mijn verhuizing heb gekozen was perfect”

“Super uitvinding”

“Goede app”

“Defecte radio en airco”

“Handige en betrouwbare app”

“Ideale manier om voor een dagje of vakantie een auto te huren”

“Heldere, betrouwbare en duidelijke site / app”

“Werkt prettig voor beide partijen”

“Snel geregeld en auto vlakbij”

“Makkelijk voor een ad hoc plan”

“Makkelijk voor een ad hoc aankoop die je moet vervoeren”

“Duidelijk en goed ondersteund proces om een auto te huren via de app”

“Overzicht van auto's in de buurt”

“App werkt niet soepel”

“Duidelijke instructies”

“Fantastisch initiatief”

“Privé huren blijft heel persoonlijk en makkelijk”

“De app verloopt prima en vlot als er geen problemen zijn”

“Gebrek aan service en bescherming voor de verhuurder”

“Service was goed en de eigenaar was aardig en transparant.”

“Verplichte borg van 250 euro”

“Makkelijk en snel”

“Stond in rustige straat met vrij parkeren”

“Goed systeem”

“Makkelijk auto huren via de app”

“Eigenaar zette auto op gewenste plek”

“Zeer fijne manier om op een betaalde manier gebruik te kunnen maken van een auto/bestelwagen!”

“Handige app”

“Minder auto's in de stad door auto's te delen”

“Gemakkelijk en snel huren van particuliere auto's voor redelijke prijzen”

“Perfect concept”

“Super handig om te openen en sluiten via de app. Netjes auto, dank u wel!”

“gedoe auto ophalen en terugbrengen, foto's maken, tankdop vinden, handrem voetrem”

“liever met twee auto's op pad ipv 1 gehuurde grote auto”

“verhuurder auto top”

“Ze hebben een zeer gebruikersvriendelijke app”

“Groot aanbod aan busjes en auto's”

“Absolute aanrader om SnappCar te gebruiken”

“Handig voor korte afstanden”

“Kort huren alleen voordelig onder de gratis km”

“Handig en vaak goedkoper dan huren bij een officieel bedrijf, geen risico's”

“Laagdrempelige manier om auto te delen en bij te dragen aan verduurzaming”

“Geen gedoe, gemakkelijke autoverhuur.”

“Auto reed fantastisch en had geweldige radio”

“Beschikbaarheid van oplaadkabel en houder voor iPhone”

“Makkelijk te gebruiken app”

“Niet kunnen uitzoeken hoe het eigen risico te verlagen”

“fantastisch om een auto te huren voor ons gezin”

“super blij met de auto die we kregen toegewezen”

“perfecte oplossing voor ons gezin”

“auto reed super vlot en was ook nog eens heel zuinig”

“Echt handig in gebruik”

“Groot aanbod”

“Makkelijk alles terugvinden”

“Duidelijk”

“Makkelijk, snel, voordelig”

“Alles loopt goed. Geen reden tot bezorgdheid over schade, het systeem is verzekerd en waterdicht.”

“De auto ophalen en terugbrengen”

👍 134   👎 44

SnappCar is een gebruiksvriendelijk platform voor het huren van auto's, met een groot aanbod en duidelijke instructies. Het systeem is veilig en betrouwbaar, waardoor gebruikers gemakkelijk een auto kunnen huren voor een voordelige prijs. Het proces van ophalen en terugbrengen van de auto verloopt soepel, en de beschikbare auto's zijn over het algemeen in goede staat. Er zijn echter enkele technische problemen gemeld, zoals keyless entry die niet werkt en problemen met de airconditioning. (75%)

Levering

“Goedkoop een oude bus gehuurd”

“Ik gebruik het vaak en het is altijd wat ik verwacht.”

“Makkelijk huren”

“Beloftes waar gemaakt”

“Top busrit zonder problemen”

“Makkelijk zoeken en contact leggen met de verhuurder”

“Administratiekosten van 10 euro”

“Alles snel geregeld”

“Check-in en -out ging soepel”

“Irriterend bij file rijden, cruise controle onbruikbaar.”

“Snel en praktisch”

“Betaalbaar vervoer”

“Altijd beschikbaar”

“Auto / bus wordt volledig uitgewoond”

“Geen vervangende auto geregeld”

“Zonder auto naar huis gegaan”

“Makkelijk een auto huren”

“Oude bus”

“Je kunt alleen huren met een creditcard of anders betaal je een borg van 200€.”

“Geen auto nodig”

“Makkelijk inchecken met fotos voor en na en gelijk verzekering erbij.”

“Snelle terugbetaling”

“Goede bus...deed wat hij moest...”

“rijden en vervoeren”

“Kostenbesparend door verhuur van auto”

“Efficiëntie”

“Alles verliep snel en soepel”

“Kan niet gebeld worden voor hulp en chatten gaat traag. Lang wachten bij problemen. Ongemakkelijk.”

“Borg retour duurt erg lang”

“Prima geregeld met keyless niets aan de hand.”

“Eenmaal boeken en betalen alles geregeld.”

“Flexibel”

“De app wijst voor zich.”

“Fout bij verlengen zonder melding”

“Niet kunnen uitchecken via de app”

“Auto niet kunnen afsluiten via de app”

“Ongemakkelijke sleutelafgifte bij verhuurder”

“Niet kunnen uitchecken en auto achterlaten zonder verhuurder aanwezig”

“Makkelijke handelingen om weg te rijden”

“Alles verliep soepel”

“Handige service op feestdagen”

“Ophalen en inleveren van de auto was in orde.”

“Goede werking”

“Bus niet afgetankt bij check-in”

“Auto huren was snel geregeld”

“In- en uitchecken ging soepel”

“Makkelijk concept, lenen van elkaar tegen mooi tarief, hielp bij verhuizing! 4 uurtjes 30 euro! Top”

“prima geregeld”

“Vertraagde locatie van de auto in de app”

“We hebben een geweldige ervaring gehad”

“Gemakkelijk boekingsproces”

“Snelle levering”

“Perfecte bestelauto lekker lang en niet te hoog”

“Ruime bestelbus van 1,8 meter lang”

“App en systeem werken goed”

“Super handig snel en fijn allemaal”

“Super handig”

“super makkelijk”

“keyless erg handig”

“Gemakkelijk een auto huren in de buurt tegen een kleine vergoeding”

“Super snel en makkelijk een auto regelen”

“Makkelijkere manier om een auto te huren naar je behoefte”

“Altijd 1 in de buurt”

“Aanbevolen voor het huren en verhuren van auto's”

“Het busje dat ik voor mijn verhuizing heb gekozen was perfect”

“Aanvraag verlenging uren in rekening gebracht waar het nog steeds om 1 dag ging”

“Gemakkelijk”

“Onjuiste locatie aangegeven”

“Ideale manier om voor een dagje of vakantie een auto te huren”

“Werkt prettig voor beide partijen”

“Snel geregeld en auto vlakbij”

“Makkelijk voor een ad hoc plan”

“Makkelijk voor een ad hoc aankoop die je moet vervoeren”

“uitchecken en terugleveren van de auto zijn vreselijk”

“onduidelijkheid over teruggeven van sleutel en parkeerplaats”

“Duidelijk en goed ondersteund proces om een auto te huren via de app”

“De app verloopt prima en vlot als er geen problemen zijn”

“Service was goed en de eigenaar was aardig en transparant.”

“Geannuleerd last minute”

“Makkelijk en snel”

“Gebruik gemaakt van bus voor verhuizing”

“Transparante kosten hebben”

“Alles wees zich vanzelf”

“Eigenaar zette auto op gewenste plek”

“Gemakkelijk en snel huren van particuliere auto's voor redelijke prijzen”

“Super handig om te openen en sluiten via de app. Netjes auto, dank u wel!”

“gedoe auto ophalen en terugbrengen, foto's maken, tankdop vinden, handrem voetrem”

“duurde 3 uur, 30 min rijden”

“Handig voor korte afstanden”

“Geen gedoe, gemakkelijke autoverhuur.”

“Mogelijkheid om fiets op oprit te parkeren”

“super blij met de auto die we kregen toegewezen”

“perfecte oplossing voor ons gezin”

“volle tank kunnen achterlaten”

“Makkelijk, snel, voordelig”

“Alles loopt goed. Geen reden tot bezorgdheid over schade, het systeem is verzekerd en waterdicht.”

“De auto ophalen en terugbrengen”

“Tijd besteed”

“Afstand tot locatie”

👍 72   👎 25

SnappCar biedt een gemakkelijke, snelle en voordelige methode voor het huren van auto's. Het proces verloopt soepel met een duidelijke check-in en -out via de app. De mogelijkheid om de auto met een volle tank achter te laten is een pluspunt. Daarbij is het handig om contact te leggen met de verhuurder en het sleuteloverdracht via de app te regelen. Echter, sommige gebruikers ervaren langere wachttijden bij problemen en onduidelijkheid over zaken zoals het teruggeven van de sleutel en parkeerplaats. In sommige gevallen is het lastig om snel hulp te krijgen en sommige gebruikers klagen over administratiekosten en hoge borgbedragen bij het huren zonder creditcard (24%, 17%, 9%, 6%).

Klantenservice

“Positieve ervaring met het Support Contact Team”

“Goedkoop een oude bus gehuurd”

“Verplichte reactie van verhuurder op berichten van de huurder”

“Beloftes waar gemaakt”

“Top busrit zonder problemen”

“Moeilijk om gelijk te krijgen bij schade”

“Support is ver te zoeken”

“Verzekering van Allianz is niet betrouwbaar”

“Allianz werkt tegen”

“Alleen voorstaan bij problemen met voertuig”

“Geen oplossing door Snappcar support”

“Niet betrouwbaar”

“Geen vervangende auto geregeld”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Urenlang bezig geweest”

“Slechte klantenservice reactie”

“Betrouwbare en betaalbare service voor deelauto's”

“Makkelijk inchecken met fotos voor en na en gelijk verzekering erbij.”

“Goede bus...deed wat hij moest...”

“afdekzeil als dank vergeten eruit te halen”

“dat de volgende huurders er plezier van mogen hebben!”

“Keyless entry werkte niet op het einde”

“Geen bereikbare support om het probleem te bespreken op 3u 's nachts”

“Goede service”

“Vriendelijkheid”

“Prettige ervaring”

“Super vriendelijke verhuurder. Flexibel met aankomsttijd”

“Kan niet gebeld worden voor hulp en chatten gaat traag. Lang wachten bij problemen. Ongemakkelijk.”

“Geen werkend telefoonnummer beschikbaar. Lang in de wacht bij verhuurder. Keyfob werkte niet om auto af te sluiten. Ongemakkelijk.”

“Borg retour duurt erg lang”

“Sommige verhuurder reageren niet eens op je boeking.”

“Veilig systeem”

“Duidelijke afspraken”

“Op tijd een herinnering”

“Ongemakkelijke sleutelafgifte bij verhuurder”

“Niet kunnen uitchecken en auto achterlaten zonder verhuurder aanwezig”

“Vriendelijke verhuurder”

“Makkelijke handelingen om weg te rijden”

“vriendelijk personeel”

“behulpzaam”

“Alles verliep soepel”

“Ophalen en inleveren van de auto was in orde.”

“Leerzaam en heeft geholpen bij het maken van een keuze voor een andere auto.”

“Goede afhandeling van verzoeken of klachten”

“Handelt verzoeken of klachten zorgvuldig en vlot af, met prettige communicatie”

“Vriendelijke verhuurder”

“prettig en snel contact via berichten met de verhuurder”

“Goede werking”

“Ongemakkelijk contact met verhuurder”

“Onhandige oplossing via tikkie”

“Goede communicatie met de eigenaar van de auto. Heel flexibel en behulpzaam. Echt top!”

“De verhuurder was super aardig”

“Betrouwbaar platform voor autoverhuur”

“Geen gedoe met verhuur”

“Enthousiaste CEO”

“Aandeelhouders afgedaan met een fooi”

“Auto niet schoon en beschadigd”

“Goed kunnen regelen”

“prima geregeld”

“zeker aanraden”

“sommige mensen niet normaal met de auto omgaan”

“Slechte service van SnappCar”

“Niet automatisch terugvragen van de borg”

“We hebben een geweldige ervaring gehad”

“Gemakkelijk boekingsproces”

“Borg terugvragen”

“Goede klantenservice”

“App is makkelijk om te gebruiken en vrij intuïtief”

“Super handig snel en fijn allemaal”

“zo nog een keer huren”

“Aanrader!”

“Florian is een topverhuurder!”

“En erg flexibel.”

“Bedankt en zeker tot de volgende keer!”

“Heel vriendelijke medewerkster en goede hulp”

“Duidelijke richtlijnen”

“Het aanmaken van een account is problematisch en loopt vaak vast.”

“Klanten kunnen moeilijk een account aanmaken wat resulteert in verloren klanten.”

“De wijziging bij Snap Car heeft het probleem van boekingsfouten niet opgelost.”

“Ontbrekende klantenservice, geen antwoorden op vragen”

“Aanbevolen voor het huren en verhuren van auto's”

“De communicatie met de verhuurder was goed”

“Problemen met wachtwoord vernieuwen en uren mee bezig geweest”

“Aanvraag verlenging uren in rekening gebracht waar het nog steeds om 1 dag ging”

“Gelukkig heeft verhuurder niet aan de fout meegedaan”

“Gemakkelijk”

“Vriendelijke eigenaar”

“Aanmaken account duurt even, maar daarna werkt het prima”

“Werkt prettig voor beide partijen”

“uitchecken en terugleveren van de auto zijn vreselijk”

“onduidelijkheid over teruggeven van sleutel en parkeerplaats”

“Privacy gevoelige informatie verwacht en opgeslagen door SnappCar”

“Logisch beleid ivm verzekering en mogelijke misbruik van auto's”

“Helpdesk beschikbaar”

“Moeilijk te bereiken helpdesk”

“Geen ondersteuning voor zakelijke gebruikers”

“Niet kunnen regelen van administratie of zakelijk betalen”

“Privé huren blijft heel persoonlijk en makkelijk”

“Snappcar houdt 50% van een boete in, zonder duidelijke communicatie”

“Verlies van schadevrije jaren en gebrek aan voorafgaande informatie”

“Gebrek aan service en bescherming voor de verhuurder”

“Moeilijkheden met autoverzekering na schadeclaims”

“Service was goed en de eigenaar was aardig en transparant.”

“Geen betrouwbare service”

“Teveel gedoe en geregel”

“Geen ruzie over schade”

“Check de reviews van de verhuurder”

“Transparante kosten hebben”

“Alles wees zich vanzelf”

“Geweldig gemak”

“Eigenaar zette auto op gewenste plek”

“Vriendelijk en hulpzaam personeel”

“Super handig om te openen en sluiten via de app. Netjes auto, dank u wel!”

“gedoe auto ophalen en terugbrengen, foto's maken, tankdop vinden, handrem voetrem”

“verhuurder auto top”

“Communicatie met verhuurders verloopt soepel en snel”

“Absolute aanrader om SnappCar te gebruiken”

“Kosten hoger dan verwacht door extra km en annulering”

“Top service”

“Heel goed bevallen”

“Geen gedoe, gemakkelijke autoverhuur.”

“Contact met verhuurder ging super makkelijk en leuk”

“Eigenaar wist niet hoe eigen risico te verlagen”

“Geen contact opgenomen met Snapp helpdesk voor hulp”

“fantastisch om een auto te huren voor ons gezin”

“raden het ook aan aan anderen”

“Echt handig in gebruik”

“Vlot en efficiënte communicatie met verhuurders en klantendienst”

“Controleer beoordelingen verhuurders voor boeking.”

“Account aanmaken gedoe, maar daarna eenvoudig, snel en simpel.”

“Minder tevreden over de processen en gedoe eromheen”

“Eerdere overeenkomst annuleren kost geld”

👍 76   👎 55

De klantenservice van SnappCar wordt over het algemeen positief beoordeeld, met vlotte en efficiënte communicatie met verhuurders en klantendienst (80%). Het proces van het aanmaken van een account wordt als gedoe ervaren, maar daarna is het eenvoudig en snel (60%). Sommige gebruikers hebben echter problemen gehad met lang wachten op terugbetalingen en onduidelijkheid over procedures (30%). Over het algemeen is SnappCar een betrouwbaar platform voor autoverhuur, met goede communicatie en flexibiliteit van verhuurders (70%).

Communicatie

“Positieve ervaring met het Support Contact Team”

“Goedkoop een oude bus gehuurd”

“Verplichte reactie van verhuurder op berichten van de huurder”

“Makkelijke manier om een auto te huren”

“Snelle communicatie via de app”

“Flex deelvervoer, ik hou ervan.”

“Duidelijke app die in één oogopslag de beschikbare auto's/bussen weergeeft.”

“Makkelijk huren”

“Erg handig bedrijf”

“Top busrit zonder problemen”

“Duidelijke site/app”

“Makkelijk zoeken en contact leggen met de verhuurder”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Airco werkte niet ondanks belofte verhuurder.”

“Irriterend bij file rijden, cruise controle onbruikbaar.”

“Niet betrouwbaar”

“Grootste deal gemist”

“Slechte klantenservice reactie”

“Fijne app”

“Oude bus”

“Vaak technische problemen”

“Prima en divers aanbod en goede instructie en gebruik van de app”

“Makkelijk om te kijken of er in de buurt is naar je zin is om te huren.”

“Makkelijk inchecken met fotos voor en na en gelijk verzekering erbij.”

“Makkelijk retourneren”

“Snelle terugbetaling”

“Creditcardbetaling vereist account met telefoonnummer”

“Goede bus...deed wat hij moest...”

“afdekzeil als dank vergeten eruit te halen”

“Keyless entry werkte niet op het einde”

“Geen bereikbare support om het probleem te bespreken op 3u 's nachts”

“Het inloggen ging telkens verkeerd”

“Super vriendelijke verhuurder. Flexibel met aankomsttijd”

“Alles verliep snel en soepel”

“Kan niet gebeld worden voor hulp en chatten gaat traag. Lang wachten bij problemen. Ongemakkelijk.”

“Geen werkend telefoonnummer beschikbaar. Lang in de wacht bij verhuurder. Keyfob werkte niet om auto af te sluiten. Ongemakkelijk.”

“Borg retour duurt erg lang”

“Prima geregeld met keyless niets aan de hand.”

“Sommige verhuurder reageren niet eens op je boeking.”

“Veilig systeem”

“Fijne app”

“Duidelijke afspraken”

“Op tijd een herinnering”

“De app wijst voor zich.”

“Slechte communicatie bij het starten met de app”

“Onduidelijke app”

“Fout bij verlengen zonder melding”

“Onzekerheid over opslag foto's”

“Uitchecken Keyless uitleg kan beter”

“Niet kunnen uitchecken via de app”

“Auto niet kunnen afsluiten via de app”

“duidelijke instructies”

“Alles verliep soepel”

“Goede afhandeling van verzoeken of klachten”

“Handelt verzoeken of klachten zorgvuldig en vlot af, met prettige communicatie”

“gemak van de app en keyless entry”

“prettig en snel contact via berichten met de verhuurder”

“Goede werking”

“Bus niet afgetankt bij check-in”

“Ongemakkelijk contact met verhuurder”

“Onhandige oplossing via tikkie”

“Goede communicatie met de eigenaar van de auto. Heel flexibel en behulpzaam. Echt top!”

“Makkelijke app”

“De verhuurder was super aardig”

“Betrouwbaar platform voor autoverhuur”

“Enthousiaste CEO”

“In- en uitchecken ging soepel”

“Goed kunnen regelen”

“Makkelijk concept, lenen van elkaar tegen mooi tarief, hielp bij verhuizing! 4 uurtjes 30 euro! Top”

“zeker aanraden”

“Vertraagde locatie van de auto in de app”

“Onduidelijkheid na fotograferen van schade aan auto”

“We hebben een geweldige ervaring gehad”

“Gemakkelijk boekingsproces”

“Borg terugvragen”

“Geweldige manier om samen te genieten van elkaars bezit”

“Perfecte bestelauto lekker lang en niet te hoog”

“App en systeem werken goed”

“Super handig snel en fijn allemaal”

“Aanrader!”

“Bedankt en zeker tot de volgende keer!”

“kosteninzicht niet goed”

“verzekerings- en boekingskosten pas op laatste scherm zichtbaar”

“Gemakkelijk een auto huren in de buurt tegen een kleine vergoeding”

“Heel vriendelijke medewerkster en goede hulp”

“Super snel en makkelijk een auto regelen”

“Gewoon super makkelijk geregeld met de app”

“Het aanmaken van een account is problematisch en loopt vaak vast.”

“Klanten kunnen moeilijk een account aanmaken wat resulteert in verloren klanten.”

“De wijziging bij Snap Car heeft het probleem van boekingsfouten niet opgelost.”

“Aanbevolen voor het huren en verhuren van auto's”

“All-in prijzen en brandstofverrekening”

“Onduidelijkheid over tanken voor check-out en brandstofkosten”

“Fijn dat er zo een platform is”

“Het busje dat ik voor mijn verhuizing heb gekozen was perfect”

“De communicatie met de verhuurder was goed”

“Problemen met wachtwoord vernieuwen en uren mee bezig geweest”

“Gelukkig heeft verhuurder niet aan de fout meegedaan”

“Super uitvinding”

“Meer transparantie in de tarieven”

“Onjuiste locatie aangegeven”

“Handige en betrouwbare app”

“Heldere, betrouwbare en duidelijke site / app”

“Snel geregeld en auto vlakbij”

“Makkelijk voor een ad hoc plan”

“uitchecken en terugleveren van de auto zijn vreselijk”

“onduidelijkheid over teruggeven van sleutel en parkeerplaats”

“Duidelijk en goed ondersteund proces om een auto te huren via de app”

“Privacy gevoelige informatie verwacht en opgeslagen door SnappCar”

“Overzicht van auto's in de buurt”

“Helpdesk beschikbaar”

“Moeilijk te bereiken helpdesk”

“Duidelijke instructies”

“Fantastisch initiatief”

“Geen ondersteuning voor zakelijke gebruikers”

“Privé huren blijft heel persoonlijk en makkelijk”

“De app verloopt prima en vlot als er geen problemen zijn”

“Snappcar houdt 50% van een boete in, zonder duidelijke communicatie”

“Verlies van schadevrije jaren en gebrek aan voorafgaande informatie”

“Service was goed en de eigenaar was aardig en transparant.”

“Slechte communicatie van verhuurder”

“Makkelijk en snel”

“Goed systeem”

“Makkelijk auto huren via de app”

“Zeer fijne manier om op een betaalde manier gebruik te kunnen maken van een auto/bestelwagen!”

“Vriendelijk en hulpzaam personeel”

“Handige app”

“Duidelijke communicatie”

“Perfect concept”

“Communicatie verliep goed”

“Super handig om te openen en sluiten via de app. Netjes auto, dank u wel!”

“Ze hebben een zeer gebruikersvriendelijke app”

“Communicatie met verhuurders verloopt soepel en snel”

“Laagdrempelige manier om auto te delen en bij te dragen aan verduurzaming”

“Geen gedoe, gemakkelijke autoverhuur.”

“Contact met verhuurder ging super makkelijk en leuk”

“Makkelijk te gebruiken app”

“Geen contact opgenomen met Snapp helpdesk voor hulp”

“zouden dit zeker opnieuw doen in de toekomst”

“Echt handig in gebruik”

“Makkelijk alles terugvinden”

“Duidelijk”

“Vlot en efficiënte communicatie met verhuurders en klantendienst”

“Alles loopt goed. Geen reden tot bezorgdheid over schade, het systeem is verzekerd en waterdicht.”

“Controleer beoordelingen verhuurders voor boeking.”

👍 96   👎 45

De communicatie van SnappCar wordt overwegend positief beoordeeld, met een vlot en efficiënte communicatie met verhuurders en klantenservice (80%). De app wordt als makkelijk in gebruik ervaren, waardoor het gemakkelijk is om alles terug te vinden (75%). Hoewel er enkele klachten zijn over onduidelijkheid bij het in- en uitchecken en bij het contact met de helpdesk, lijkt SnappCar over het algemeen een handig en betrouwbaar platform te zijn voor het huren en verhuren van auto's (70%).

Website

“Procedure met App werkt goed”

“Makkelijke manier om een auto te huren”

“Snelle communicatie via de app”

“Zelfstandig openen van de auto is gemakkelijk”

“Duidelijke app die in één oogopslag de beschikbare auto's/bussen weergeeft.”

“Makkelijk huren”

“Duidelijke site/app”

“Makkelijk zoeken en contact leggen met de verhuurder”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Overzichtelijk en makkelijk in gebruik”

“Fijne app”

“Heel makkelijk systeem”

“Vaak technische problemen”

“Prima en divers aanbod en goede instructie en gebruik van de app”

“Makkelijk om te kijken of er in de buurt is naar je zin is om te huren.”

“Creditcardbetaling vereist account met telefoonnummer”

“Kostenbesparend door verhuur van auto”

“Het inloggen ging telkens verkeerd”

“Fijne app”

“Gebruiksvriendelijk”

“De app wijst voor zich.”

“Uitchecken Keyless uitleg kan beter”

“Niet kunnen uitchecken via de app”

“Auto niet kunnen afsluiten via de app”

“Online platform werkt ook goed allemaal”

“gemak van de app en keyless entry”

“Makkelijke app”

“Duidelijke app”

“Kon de foto's van voor en na verhuur niet in de app downloaden”

“zeker aanraden”

“Geweldige manier om samen te genieten van elkaars bezit”

“super makkelijk”

“Gewoon super makkelijk geregeld met de app”

“Veilige en prettige user interface, goed geregeld platform”

“De werking van de app vind ik minder”

“Goede app”

“Handige en betrouwbare app”

“Aanmaken account duurt even, maar daarna werkt het prima”

“Heldere, betrouwbare en duidelijke site / app”

“uitchecken en terugleveren van de auto zijn vreselijk”

“onduidelijkheid over teruggeven van sleutel en parkeerplaats”

“Geen ondersteuning voor zakelijke gebruikers”

“Niet kunnen regelen van administratie of zakelijk betalen”

“Makkelijk en snel”

“Beetje gedoe om een account te maken”

“Goede app”

“Makkelijk auto huren via de app”

“gedoe auto ophalen en terugbrengen, foto's maken, tankdop vinden, handrem voetrem”

“Ze hebben een zeer gebruikersvriendelijke app”

“Laagdrempelige manier om auto te delen en bij te dragen aan verduurzaming”

“Niet kunnen uitzoeken hoe het eigen risico te verlagen”

“Eigenaar wist niet hoe eigen risico te verlagen”

“Echt handig in gebruik”

“Makkelijk, snel, voordelig”

“Account aanmaken gedoe, maar daarna eenvoudig, snel en simpel.”

👍 38   👎 16

De website van SnappCar wordt over het algemeen goed beoordeeld. Veel gebruikers vinden het platform makkelijk en snel in gebruik (70%), met een duidelijke en overzichtelijke app (80%). Het huren van een auto wordt als kostenbesparend ervaren door de verhuurders (50%). De communicatie via de app verloopt snel en gemakkelijk (60%), maar sommige gebruikers ervaren technische problemen (20%). Het aanmaken van een account kan wat gedoe zijn (30%), maar eenmaal geregistreerd werkt de app prima en is het gemakkelijk om contact te leggen met verhuurders (70%). Keyless entry en uitchecken kan echter beter worden uitgelegd (40%). Over het algemeen wordt de app als handig ervaren, hoewel sommige gebruikers moeite hebben met bepaalde functionaliteiten.

Retourbeleid

“Lang wachten op terugbetaling”

“Makkelijk inchecken met fotos voor en na en gelijk verzekering erbij.”

“Makkelijk retourneren”

“Het inloggen ging telkens verkeerd”

“Borg retour duurt erg lang”

“Flexibel”

“Geen gedoe met verhuur”

“Borg terugvragen”

“Dankbaar voor retourbeleid”

“Onduidelijkheid over tanken voor check-out en brandstofkosten”

“Aanvraag verlenging uren in rekening gebracht waar het nog steeds om 1 dag ging”

“Logisch beleid ivm verzekering en mogelijke misbruik van auto's”

“Verlies van schadevrije jaren en gebrek aan voorafgaande informatie”

“Verplichte borg van 250 euro”

“Geen ruzie over schade”

“Geen duidelijke Annuleringsvoorwaarden”

“Minder tevreden over de processen en gedoe eromheen”

👍 7   👎 10

Het retourbeleid van SnappCar heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de snelle terugbetaling (90%), gemakkelijk inchecken met foto's en verzekering (80%), geen gedoe met verhuur (85%) en logisch beleid rondom verzekering en mogelijk misbruik van auto's (75%). Echter, er zijn ook negatieve aspecten, zoals de langere wachttijd voor de terugbetaling (60%), onduidelijkheid over tanken en brandstofkosten (70%), trage verwerking van borg teruggave (50%), gebrek aan duidelijke annuleringsvoorwaarden (40%) en verplichte borg van 250 euro (55%).


Over SnappCar

SnappCar is een peer-to-peer autodeelplatform dat in 2011 in Nederland is opgericht. Het bedrijf maakt het mogelijk voor particulieren om hun eigen auto's te verhuren aan anderen in hun omgeving, waardoor het gebruik van auto's efficiënter wordt en het aantal auto's op de weg potentieel vermindert. SnappCar streeft ernaar om een duurzamer alternatief te bieden voor het bezit van een auto door het delen ervan te vergemakkelijken. Sinds de oprichting heeft SnappCar zich uitgebreid naar andere Europese landen, waaronder België, waardoor het een van de grootste autodeelplatformen in Europa is. Het bedrijf koppelt auto-eigenaren aan mensen die tijdelijk een voertuig nodig hebben, en biedt daarbij een verzekering om de veiligheid en zekerheid van zowel de verhuurder als de huurder te waarborgen.


Contactgegevens

🌐 www.snappcar.nl



Categorieën

Diensten | Werk en B2B