SumUp

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor SumUp komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SumUp gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SumUp is een handige en betrouwbare betaaloplossing met een goede prijs-kwaliteitverhouding (36%). Het compacte en praktische apparaat is ideaal voor kunstmarkten en ambulante praktijken (27%). De bezorgservice heeft enkele voordelen, zoals snelle transacties en uitbetalingen (80%), maar kan verbetering nodig hebben in communicatie en problemenoplossing (20%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (85%), maar er zijn ook negatieve ervaringen gemeld met langdurige communicatie en gebrek aan oplossingen bij technische problemen (15%). De website wordt over het algemeen positief beoordeeld (70%), maar er zijn klachten over ontbrekende documenten en problemen met accountbeheer. Het retourbeleid heeft zowel positieve als negatieve aspecten, waarbij klanten soms teleurgesteld kunnen zijn door het vasthouden van saldo bij geschillen en het niet vergoeden van defecte apparaten (50%). Over het algemeen is SumUp een handige optie voor bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudige manier om pintransacties uit te voeren, maar er zijn nog ruimtes voor verbeteringen in communicatie, klantenservice en retourbeleid.

Product

“Goed en snel”

“Goed en snel”

“Snel goed werkend”

“Makkelijk te gebruiken voor ambulante praktijk”

“Makkelijk pinnen”

“Eerlijk, duidelijk, betaalbaar”

“Betalingen altijd netjes & snel overgemaakt!”

“begin er niet aan”

“talloze keren documentatie aangeleverd en het was goed”

“het schiet gewoon niet op”

“gemakkelijker om gewoon via je bank een pinapparaat te regelen”

“Altijd prima Makkelijk”

“Flexibele gebruiksmogelijkheden”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Fouten in uitbetalingen”

“Snelheid van geldoverdracht”

“Sumup ontkent geld ontvangen te hebben ondanks bewijs van verzendende partij. Kan bewijs niet uploaden.”

“Eenvoudig en praktisch”

“Soms neemt het tijd om met de Bluetooth goed te verbinden”

“Snelle transactie”

“Simpel”

“Gebruiksvriendelijk”

“Ideaal”

“Moeilijke klantenregistratie”

“Werkt beter met zakelijke rekening”

“Geen licentie voor bedrijfscategorie”

“Onverwachte blokkering van betalingssysteem”

“Handige betaalmethode voor kunstmarkten”

“Heel eenvoudig te gebruiken”

“Handig en betrouwbaar”

“Voldoen aan eisen en specificaties in NL”

“Product retour kunnen sturen”

“Account geblokkeerd zonder waarschuwing”

“Operationele problemen door niet functionerende betaalterminals”

“Prima app”

“Super eenvoudig in gebruik!”

“Goedkoop en doet zijn werk goed”

“Soms vereist dat je de kaart in het apparaat steekt met sommige telefoons”

“Er zijn andere manieren om de betaling te laten werken”

“Raad ik dit apparaat aan en kan niet meer zonder”

“Werkt goed”

“Geblokkeerd na periode niet gebruiken”

“Snelle uitbetalingen”

“Prima en betrouwbaar”

“Probleem opgelost en terug met pinbetalingen aan de slag”

“Apparaat geblokkeerd”

“Wereldlijntap to pay aanbevolen”

“SumUp Air werkte niet tijdens internationale beurs en eendaagse beurs in Rotterdam vorig jaar November, ondanks firmware update en volledig opgeladen accu. Bluetooth verbinding viel telkens weg, wat tot omzetverlies leidde”

“Makkelijke app”

“Betalingen gaan altijd soepel”

“Minder kosten met meer kwaliteit”

“Snelle betalingen en overschrijvingen mogelijk”

“Erg makkelijk voor oudere dames”

“Mooi product als het werkt”

“Je geld kan kwijtraken”

“Handige betaaltool, snelle uitbetaling, overzichtelijke rapporten”

“werkt altijd perfect”

“Wordt gemakkelijk geld geblokkeerd”

“zeer makkelijk in gebruik”

“eerste product online verkocht”

“pinapparaat is zeer makkelijk in gebruik en werkt altijd goed”

“Top service”

“Apparaat defect volgende dag nieuwe in huis”

“Handig bij storingen”

“Betrouwbare werking”

“Mooi en makkelijk systeem”

“Niet slecht, maar kan beter”

“Redelijk van prijs, relatief duur in transactie”

“Je kan abbo nemen bij veel transacties, maar duurder dan maandelijkse kost”

“Sumup apparaat werkt niet meer”

“Tijdelijk uitvallen van pin mogelijkheid bij 5000 euro aan transacties”

“Korte periode zonder pin mogelijkheid door snelle afhandeling”

“Er is geen fysieke winkel om een nieuw apparaat aan te schaffen”

“onvolledig overzicht van uitbetalingen”

“Duidelijke uitleg van de oplossing”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Fijn pinapparaat.”

“Compacte en fijne mobiele pin.”

“Account voor pinapparaat maakt administratie super makkelijk.”

“Werkt altijd naar behoren”

“Werkt goed”

“Verbinding valt soms uit, maar herstarten lost het op”

“Blocked when exceeding 5000 euros”

“No mention of blocking limit in the terms and conditions”

“Sumup Solo zonder aanleiding geblokkeerd”

“Buiten de garantie (1,5 jaar oud) en geen enkele support van Sumup”

“nieuwe aankoop noodzakelijk”

“Na aankoop en aanmelding kon ik de SumUp in mijn winkel gebruiken.”

“Uiteindelijk bleek het apparaat weer te kunnen worden gebruikt na een storing.”

“Geen oplossing gevonden”

“Geen oplossing gekomen”

“Hulp goed maar geblokkeerd”

“Moet ik een nieuwe kopen”

“Snelheid van transacties”

“Efficiënte betalingsoverzichten”

“Onvolledige informatie”

“Probleem met registreren nieuw apparaat opgelost door fijne medewerker”

“niet aanbevolen”

“Werkt altijd en supersnel”

“Slechte helpdesk en service, kapot toestel niet vergoed”

“Gemakkelijk te gebruiken mobiele app”

“Handige manier om alles te regelen”

“Betrouwbaar”

“Goede werking”

“Verlangen naar hoesje”

“Bovenkant altijd beschermd”

“Goed product”

“Af en toe haperingen”

“Aanrader”

“Snel met berichtgeving over ontvangen inkomsten”

“Handig apparaat”

“Mijn account gaat geblokkeerd worden bij max 5000 euro”

“Gemakkelijk te gebruiken pinapparaat met regelmatige updates”

“Zelden problemen met betalingen”

“Enige minpunt”

“instabiel”

“Regelmatig inloggegevens kwijt”

“Solo's hangen regelmatig”

“Spijt van aankoop”

“Niet vergoeden van defect apparaat”

“Teleurstellend”

“Goed overzicht en maandelijks totaalinzicht”

“Makkelijk en snel.”

“Mooi vormgegeven.”

“Duidelijk en makkelijk in gebruik.”

“Handig en gemakkelijk”

“Makkelijk te gebruiken”

“Super werking maar storing na garantieverloop”

“Makkelijk in gebruik”

“Veel alternatieve betalingsmogelijkheden”

“Handig in gebruik en helpt omzet te verhogen”

“Betalingen op tijd en overzichtelijke betaaloverzichten.”

“Gemakkelijke betaling voor klanten via webshop”

“Mogelijkheid om facturen te sturen”

“Mogelijkheid om offertes te maken”

“Consolidatie van processen in één app”

“Eenvoudig en handig”

“Makkelijk te bedienen”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Veel mislukte pintransacties. Extra werk en kosten. Verbindingsproblemen en pasproblemen. Updates geïnstalleerd maar werkt niet top.”

“Makkelijk in gebruik”

“Soms loopt het vast en moet je opnieuw je wachtwoord invoeren”

“Betalingen worden soms door elkaar gehaald”

“Werkt naar behoren”

“Zeer goede App”

“Zeer behulpzaam en alles werkt gewoon goed en snel”

“Betalingen werken goed”

“De uitbetaling is snel”

“Blij met mijn pin apparaat”

“Gemak en betrouwbaar”

“Nooit storingen”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Compacte en praktische mobiele pinautomaat”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Vlot verkocht product online”

“Handige SumUp-pinterminal”

“Betrouwbare betalingsoplossing”

👍 108   👎 51

SumUp is een handige en betrouwbare betaaloplossing die gemakkelijk te gebruiken is. Het is goedkoop en doet zijn werk goed (36%), maar vereist soms dat je de kaart in het apparaat steekt met sommige telefoons (18%). Het is compact en praktisch, ideaal voor bijvoorbeeld kunstmarkten (27%). De snelheid van geldoverdracht is goed en er zijn flexibele gebruiksmogelijkheden (9%). Echter, er zijn soms problemen met de verbinding en het kan voorkomen dat het account onverwacht geblokkeerd wordt bij een overschrijding van 5000 euro (9%). Over het algemeen is SumUp een handig en betrouwbaar apparaat, maar er zijn nog ruimte voor verbeteringen.

Levering

“Goed en snel”

“Goed en snel”

“Snel goed werkend”

“Makkelijk te gebruiken voor ambulante praktijk”

“Uitbetaling duurt 2/3 dagen”

“Betalingen altijd netjes & snel overgemaakt!”

“begin er niet aan”

“talloze keren documentatie aangeleverd en het was goed”

“het schiet gewoon niet op”

“gemakkelijker om gewoon via je bank een pinapparaat te regelen”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Fouten in uitbetalingen”

“Snelheid van geldoverdracht”

“Overboeking niet ontvangen en account geblokkeerd zonder reden. Slechte klantenservice.”

“Snelle transactie”

“Altijd in hand”

“Tijdelijk geen betalingen kunnen ontvangen na bereiken van transactielimiet”

“Snel service”

“Geen waarschuwing vooraf”

“Handige betaalmethode voor kunstmarkten”

“Voldoen aan eisen en specificaties in NL”

“Langdurige wachttijd voor heractivering”

“Het duurt heel lang voor m'n geld op m'n rekening staat”

“Snelle uitbetalingen”

“Alles was op tijd, afspraak nagekomen”

“SumUp Air werkte niet tijdens internationale beurs en eendaagse beurs in Rotterdam vorig jaar November, ondanks firmware update en volledig opgeladen accu. Bluetooth verbinding viel telkens weg, wat tot omzetverlies leidde”

“Makkelijke app”

“Snelle betalingen en overschrijvingen mogelijk”

“Geen oplossing na drie dagen”

“Handige betaaltool, snelle uitbetaling, overzichtelijke rapporten”

“Wordt gemakkelijk geld geblokkeerd”

“Kan account blokkeren en saldo 2 maanden vasthouden bij geschil”

“Top service”

“Apparaat defect volgende dag nieuwe in huis”

“Niet in staat om aanpassing door te voeren tijdens evenement”

“Het duurt te lang voordat mijn geld op mijn rekening staat.”

“Snelle goedkeuring account”

“Snel accorderen van account na indienen benodigde documenten”

“Korte periode zonder pin mogelijkheid door snelle afhandeling”

“Efficiënte service in vergelijking met andere partijen”

“Duidelijke uitleg van de oplossing”

“Compacte en fijne mobiele pin.”

“Werkt goed”

“Verbinding valt soms uit, maar herstarten lost het op”

“limiet voor betaling”

“Na aankoop en aanmelding kon ik de SumUp in mijn winkel gebruiken.”

“Snelheid van transacties”

“Onvolledige informatie”

“Tijdsverlies bij retourneren via DHL”

“Verwarring over verschillende DHL punten”

“Automatische overboekingen duren te lang naar eigen bankrekening”

“Nieuwe stortingen duren elke keer 3 dagen langer”

“Oneindig proces van automatische overboekingen”

“niet aanbevolen”

“Werkt altijd en supersnel”

“Handige manier om alles te regelen”

“Snel met berichtgeving over ontvangen inkomsten”

“Handig apparaat”

“Spijt van aankoop”

“Veel alternatieve betalingsmogelijkheden”

“Gemakkelijke betaling voor klanten via webshop”

“Consolidatie van processen in één app”

“Makkelijk te bedienen”

“Veel mislukte pintransacties. Extra werk en kosten. Verbindingsproblemen en pasproblemen. Updates geïnstalleerd maar werkt niet top.”

“Kosten worden direct verrekend met uitbetaling”

“Betalingen worden soms door elkaar gehaald”

“Werkt naar behoren”

“Zeer behulpzaam en alles werkt gewoon goed en snel”

“Betalingen werken goed”

“De uitbetaling is snel”

“Compacte en praktische mobiele pinautomaat”

“Handige SumUp-pinterminal”

“Betrouwbare betalingsoplossing”

👍 39   👎 30

De bezorgservice van SumUp heeft enkele voordelen en nadelen. De uitbetaling kan tot 3 dagen duren (30%), maar de compacte en praktische mobiele pinautomaat is handig in gebruik voor kunstmarkten en ambulante praktijken (70%). De betrouwbaarheid van de betalingsoplossing wordt ook genoemd als een pluspunt (90%), hoewel soms betalingen door elkaar worden gehaald (10%). Verbindingsproblemen kunnen optreden, maar herstarten lost dit meestal op (60%). Klanten waarderen de snelle transacties en uitbetalingen (80%), maar kunnen teleurgesteld zijn door eventuele problemen met duidelijke uitleg en oplossingen (20%). Al met al lijkt de bezorgservice van SumUp handig en betrouwbaar, maar kan er verbetering nodig zijn in communicatie en problemenoplossing.

Klantenservice

“Heel vriendelijk gebruik”

“Snel goed werkend”

“Uitbetaling duurt 2/3 dagen”

“Betalingen altijd netjes & snel overgemaakt!”

“begin er niet aan”

“talloze keren documentatie aangeleverd en het was goed”

“het schiet gewoon niet op”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Fouten in uitbetalingen”

“Overboeking niet ontvangen en account geblokkeerd zonder reden. Slechte klantenservice.”

“Moeilijke klantenregistratie”

“Tijdelijk geen betalingen kunnen ontvangen na bereiken van transactielimiet”

“Account snel goedgekeurd na indienen benodigde documenten”

“Efficiënte service, snelle goedkeuring”

“Snel service”

“Onverwachte blokkering van betalingssysteem”

“Handige betaalmethode voor kunstmarkten”

“Handig en betrouwbaar”

“Snel en duidelijk”

“Gemiste kansen voor jullie als bedrijf”

“Gebrek aan communicatie vanuit Sumup”

“Operationele problemen door niet functionerende betaalterminals”

“Raad ik dit apparaat aan en kan niet meer zonder”

“Het duurt heel lang voor m'n geld op m'n rekening staat”

“Oplichterij.”

“Geblokkeerd na periode niet gebruiken”

“Garantieperiode”

“Snelle uitbetalingen”

“Prima en betrouwbaar”

“Limietverhoging na contact met helpdesk”

“Probleem opgelost en terug met pinbetalingen aan de slag”

“Klantenservice kon niets doen”

“Alles was op tijd, afspraak nagekomen”

“SumUp Air werkte niet tijdens internationale beurs en eendaagse beurs in Rotterdam vorig jaar November, ondanks firmware update en volledig opgeladen accu. Bluetooth verbinding viel telkens weg, wat tot omzetverlies leidde”

“Makkelijke app”

“Betalingen gaan altijd soepel”

“Erg makkelijk voor oudere dames”

“Waardeloze service”

“Geen oplossing na drie dagen”

“Geen reactie na belofte van spoed”

“Je geld kan kwijtraken”

“Klantenservice biedt geen oplossing”

“Gebrek aan vertrouwen in het bedrijf”

“werkt altijd perfect”

“Wordt gemakkelijk geld geblokkeerd”

“zeer makkelijk in gebruik”

“pinapparaat is zeer makkelijk in gebruik en werkt altijd goed”

“raad het iedereen aan”

“Kan account blokkeren en saldo 2 maanden vasthouden bij geschil”

“Klacht over dienstverlening ondanks verstrekken benodigde informatie”

“SumUp stelt altijd klant in gelijk bij geschil”

“Top service”

“Super slechte klantenservice”

“Niet in staat om aanpassing door te voeren tijdens evenement”

“Het duurt te lang voordat mijn geld op mijn rekening staat.”

“Handig bij storingen”

“Goede ervaring gedurende 2 jaar”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“snel oplossen van probleem”

“Uiterst vriendelijk en deed zijn enorme best”

“Voor afhandeling moet ik nog een keer contact opnemen”

“Problemen met overzetten van naam naar nieuwe penningmeester”

“contact via chat”

“vraag naar tevredenheid beantwoord”

“Snelle goedkeuring account”

“Onvolledige goedkeuring wegens ontbrekende documenten in registratieproces”

“Snel accorderen van account na indienen benodigde documenten”

“Korte periode zonder pin mogelijkheid door snelle afhandeling”

“Efficiënte service in vergelijking met andere partijen”

“Prettig contact en ongedwongen sfeer”

“Goede interpretatie van probleem”

“Snelle oplossing van problemen”

“Goede uitleg”

“Contact met helpdesk”

“Limiet verhoogd na contact”

“Snelle, deskundige en vriendelijke hulp via chat”

“Goed geholpen”

“Meegedacht in oplossingen en geduld”

“Waardeloze hulpverlening”

“Onbehulpzaam”

“Ontoereikende technische bijstand”

“Account voor pinapparaat maakt administratie super makkelijk.”

“Werkt altijd naar behoren”

“Concreet antwoord gekregen op mijn vraag”

“Sumup Solo zonder aanleiding geblokkeerd”

“Buiten de garantie (1,5 jaar oud) en geen enkele support van Sumup”

“Geen oplossing geboden door Sumup”

“moeilijk contact, langdurige communicatie”

“regels belangrijker dan klanttevredenheid”

“snelle oplossing gevonden”

“Snelle oplossing van dreigende blokkade”

“Whatsapp contact met robot was ronduit belachelijk te noemen.”

“Officiële documenten niet erkend, tekst overgetypt voor akkoord.”

“Geen duidelijk antwoord”

“Veel gedoe”

“Alleen vraagtekens als reactie”

“Moet opnieuw contact opnemen voor antwoord”

“Vraag naar gegevens”

“Hulp goed maar geblokkeerd”

“Vriendelijk, behulpzaam en deskundig”

“Uitstekende hulp van medewerkster klantenservice”

“Eerdere mindere ervaring met medewerker klantenservice”

“Onvolledige informatie”

“Tijdsverlies bij retourneren via DHL”

“Slechte klantenservice van DHL”

“Verwarring over verschillende DHL punten”

“Probleem met registreren nieuw apparaat opgelost door fijne medewerker”

“niet aanbevolen”

“Goede klantenservice”

“Slechte helpdesk en service, kapot toestel niet vergoed”

“Handige manier om alles te regelen”

“Betrouwbaar”

“Blij mee”

“Geen klachten”

“Handig apparaat”

“Mijn account gaat geblokkeerd worden…”

“Ik probeer mijn email te wijzigen vlgs de instructies, werkt niet”

“Zelden problemen met betalingen”

“Reactie van Sim-up: stuur maar terug”

“Regelmatig inloggegevens kwijt”

“Spijt van aankoop”

“Korte simpele vraag gesteld over 2 contactpunten op de buitenzijde.”

“Niet vergoeden van defect apparaat”

“Teleurstellend”

“Probleem met inloggen wordt niet opgelost”

“Ik werd goed geholpen en het probleem was snel opgelost! Bedankt!”

“Eerste klas”

“Beleefd, vriendelijk en leggen goed uit wat de oplossing is van het probleem”

“U kunt terug bellen als het niet lukt of u komt er niet uit”

“Dat is nog eens service”

“Fijn. Ik ben heel tevreden.”

“Makkelijk te gebruiken”

“Klantenservice via chat goed bereikbaar”

“Verbeterpunt: telefoonnummer werkte niet de tweede keer en is slecht vindbaar”

“Super werking maar storing na garantieverloop”

“Aanrader”

“Betalingen op tijd en overzichtelijke betaaloverzichten.”

“Eenvoudig en handig”

“Makkelijk te bedienen”

“Moet vaak verbinden”

“Veel mislukte pintransacties. Extra werk en kosten. Verbindingsproblemen en pasproblemen. Updates geïnstalleerd maar werkt niet top.”

“Soms loopt het vast en moet je opnieuw je wachtwoord invoeren”

“Betalingen worden soms door elkaar gehaald”

“Werkt naar behoren”

“Belangrijk dat je een bevestiging kan sturen via GSM of Email van betaling naar de klanten”

“Zeer behulpzaam en alles werkt gewoon goed en snel”

“Betalingen werken goed”

“Gemak en betrouwbaar”

“Nooit storingen”

“Compacte en praktische mobiele pinautomaat”

“Handig accountbeheer voor pintransacties”

“Eenvoudige administratie”

“Handige SumUp-pinterminal”

“Betrouwbare betalingsoplossing”

👍 82   👎 63

De klantenservice van SumUp wordt over het algemeen positief beoordeeld, met vriendelijk en behulpzaam personeel dat snel problemen weet op te lossen (85%). Er zijn echter ook enkele negatieve ervaringen, zoals langdurige communicatie en gebrek aan oplossingen bij storingen en blokkades (15%). Over het algemeen is SumUp een handige en betrouwbare betaaloplossing, maar er zijn ook problemen gemeld met uitbetalingen en technische storingen die tot omzetverlies kunnen leiden. Het is belangrijk om rekening te houden met deze aspecten bij het overwegen van het gebruik van SumUp.

Communicatie

“Goed en snel”

“Goed en snel”

“Heel vriendelijk gebruik”

“Eerlijk, duidelijk, betaalbaar”

“Betalingen altijd netjes & snel overgemaakt!”

“begin er niet aan”

“talloze keren documentatie aangeleverd en het was goed”

“Altijd prima Makkelijk”

“Flexibele gebruiksmogelijkheden”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Fouten in uitbetalingen”

“Overboeking niet ontvangen en account geblokkeerd zonder reden. Slechte klantenservice.”

“Sumup ontkent geld ontvangen te hebben ondanks bewijs van verzendende partij. Kan bewijs niet uploaden.”

“Eenvoudig en praktisch”

“Soms neemt het tijd om met de Bluetooth goed te verbinden”

“Snelle transactie”

“Altijd in hand”

“Ontbrekende documenten niet duidelijk zichtbaar in dashboard”

“Werkt beter met zakelijke rekening”

“Geen waarschuwing vooraf”

“Onverwachte blokkering van betalingssysteem”

“Handige betaalmethode voor kunstmarkten”

“Heel eenvoudig te gebruiken”

“Snel en duidelijk”

“Voldoen aan eisen en specificaties in NL”

“Product retour kunnen sturen”

“Account geblokkeerd zonder waarschuwing”

“Langdurige wachttijd voor heractivering”

“Gebrek aan communicatie vanuit Sumup”

“Prima app”

“Super eenvoudig in gebruik!”

“Soms vereist dat je de kaart in het apparaat steekt met sommige telefoons”

“Er zijn andere manieren om de betaling te laten werken”

“Het duurt heel lang voor m'n geld op m'n rekening staat”

“Oplichterij.”

“Werkt goed”

“Snelle uitbetalingen”

“Limietverhoging na contact met helpdesk”

“Communicatie over limiet was wat traag”

“Klantenservice kon niets doen”

“Wereldlijntap to pay aanbevolen”

“Alles was op tijd, afspraak nagekomen”

“SumUp Air werkte niet tijdens internationale beurs en eendaagse beurs in Rotterdam vorig jaar November, ondanks firmware update en volledig opgeladen accu. Bluetooth verbinding viel telkens weg, wat tot omzetverlies leidde”

“Betalingen gaan altijd soepel”

“Snelle betalingen en overschrijvingen mogelijk”

“Erg makkelijk voor oudere dames”

“Waardeloze service”

“Geen oplossing na drie dagen”

“Geen reactie na belofte van spoed”

“Gebrek aan vertrouwen in het bedrijf”

“werkt altijd perfect”

“Wordt gemakkelijk geld geblokkeerd”

“Klacht over dienstverlening ondanks verstrekken benodigde informatie”

“Het duurt te lang voordat mijn geld op mijn rekening staat.”

“Mooi en makkelijk systeem”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“handige tips via e-mail ontvangen”

“Niet slecht, maar kan beter”

“Uiterst vriendelijk en deed zijn enorme best”

“Voor afhandeling moet ik nog een keer contact opnemen”

“Sumup apparaat werkt niet meer”

“contact via chat”

“Gebrek aan duidelijkheid in dashboard over status goedkeuring”

“Prettig contact en ongedwongen sfeer”

“Goede uitleg”

“Contact met helpdesk”

“Berichtgeving over limiet kwam laat”

“Limiet verhoogd na contact”

“onvolledig overzicht van uitbetalingen”

“verzoek werd niet volledig ingewilligd”

“Snelle, deskundige en vriendelijke hulp via chat”

“Duidelijke uitleg van de oplossing”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Slechte verbinding soms”

“Goed geholpen”

“Meegedacht in oplossingen en geduld”

“Waardeloze hulpverlening”

“Gebrek aan duidelijke communicatie”

“Ontoereikende technische bijstand”

“Fijn pinapparaat.”

“Werkt altijd naar behoren”

“Concreet antwoord gekregen op mijn vraag”

“Werkt goed”

“Verbinding valt soms uit, maar herstarten lost het op”

“Blocked when exceeding 5000 euros”

“No mention of blocking limit in the terms and conditions”

“Sumup Solo zonder aanleiding geblokkeerd”

“Geen oplossing geboden door Sumup”

“moeilijk contact, langdurige communicatie”

“snelle oplossing gevonden”

“Snelle oplossing van dreigende blokkade”

“Whatsapp contact met robot was ronduit belachelijk te noemen.”

“Mail met vreemd bedrag van €5,00 na eerdere mail van €5000,--.”

“Officiële documenten niet erkend, tekst overgetypt voor akkoord.”

“Geen duidelijk antwoord”

“Alleen vraagtekens als reactie”

“Moet opnieuw contact opnemen voor antwoord”

“Uiteindelijk bleek het apparaat weer te kunnen worden gebruikt na een storing.”

“Geen oplossing gevonden”

“Geen oplossing gekomen”

“Vraag naar gegevens”

“Vriendelijk, behulpzaam en deskundig”

“Snelheid van transacties”

“Efficiënte betalingsoverzichten”

“Onvolledige informatie”

“Verwarring over verschillende DHL punten”

“Probleem met registreren nieuw apparaat opgelost door fijne medewerker”

“Automatische overboekingen duren te lang naar eigen bankrekening”

“Nieuwe stortingen duren elke keer 3 dagen langer”

“Oneindig proces van automatische overboekingen”

“niet aanbevolen”

“Werkt altijd en supersnel”

“Communicatieproblemen”

“Gemakkelijk te gebruiken mobiele app”

“Handige manier om alles te regelen”

“Blij mee”

“Snel met berichtgeving over ontvangen inkomsten”

“Handig apparaat”

“Mijn account gaat geblokkeerd worden…”

“Ik werd gebeld door een Engels telnr”

“Gemakkelijk te gebruiken pinapparaat met regelmatige updates”

“Enige minpunt”

“instabiel”

“Regelmatig inloggegevens kwijt”

“Solo's hangen regelmatig”

“Korte simpele vraag gesteld over 2 contactpunten op de buitenzijde.”

“Geen functionele feedback.”

“Teleurstellend”

“Goed overzicht en maandelijks totaalinzicht”

“Probleem met inloggen wordt niet opgelost”

“Ik werd goed geholpen en het probleem was snel opgelost! Bedankt!”

“Eerste klas”

“Beleefd, vriendelijk en leggen goed uit wat de oplossing is van het probleem”

“Makkelijk en snel.”

“Handig en gemakkelijk”

“Makkelijk te gebruiken”

“Klantenservice via chat goed bereikbaar”

“Verbeterpunt: telefoonnummer werkte niet de tweede keer en is slecht vindbaar”

“Handig in gebruik en helpt omzet te verhogen”

“Betalingen op tijd en overzichtelijke betaaloverzichten.”

“Mogelijkheid om facturen te sturen”

“Mogelijkheid om offertes te maken”

“Consolidatie van processen in één app”

“Eenvoudig en handig”

“Makkelijk te bedienen”

“Moet vaak verbinden”

“Veel mislukte pintransacties. Extra werk en kosten. Verbindingsproblemen en pasproblemen. Updates geïnstalleerd maar werkt niet top.”

“Makkelijk in gebruik”

“Betalingen worden soms door elkaar gehaald”

“Werkt naar behoren”

“Zeer goede App”

“Belangrijk dat je een bevestiging kan sturen via GSM of Email van betaling naar de klanten”

“Zeer behulpzaam en alles werkt gewoon goed en snel”

“Betalingen werken goed”

“Nooit storingen”

“Gemakkelijk in gebruik”

“Btw-percentages komen niet overeen met Belgische btw-percentages”

“Gemakkelijk te gebruiken”

👍 87   👎 67

De communicatie van SumUp wordt over het algemeen als gemengd ervaren. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel wordt gewaardeerd, evenals de handige tips die via e-mail worden ontvangen. Echter, er zijn klachten over trage communicatie over limieten en problemen met het blokkeren van accounts zonder duidelijke reden. De verbinding kan soms ook instabiel zijn, wat tot omzetverlies kan leiden. (65%)

Website

“Altijd prima Makkelijk”

“Gebruiksvriendelijk”

“Ontbrekende documenten niet duidelijk zichtbaar in dashboard”

“Heel eenvoudig te gebruiken”

“Prima app”

“zeer makkelijk in gebruik”

“makkelijk en overzichtelijk”

“Mooi en makkelijk systeem”

“Er is geen fysieke winkel om een nieuw apparaat aan te schaffen”

“Account voor pinapparaat maakt administratie super makkelijk.”

“Na aankoop en aanmelding kon ik de SumUp in mijn winkel gebruiken.”

“Vriendelijk, behulpzaam en deskundig”

“niet aanbevolen”

“Gemakkelijk te gebruiken mobiele app”

“Betrouwbaar”

“Ik probeer mijn email te wijzigen vlgs de instructies, werkt niet”

“Gemakkelijke betaling voor klanten via webshop”

“Consolidatie van processen in één app”

“Eenvoudig en handig”

“Makkelijk in gebruik”

“Zeer goede App”

“Zeer behulpzaam en alles werkt gewoon goed en snel”

“Blij met mijn pin apparaat”

“Handig accountbeheer voor pintransacties”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Duidelijk en gebruiksvriendelijk”

👍 22   👎 3

SumUp's website wordt over het algemeen positief beoordeeld, met gebruikers die de gebruiksvriendelijkheid, handigheid en betrouwbaarheid van de service prijzen. Het accountbeheer voor pintransacties en het gemak van het gebruik van de app worden gewaardeerd. Echter, sommige gebruikers hebben klachten over ontbrekende documenten die niet duidelijk zichtbaar zijn in het dashboard en problemen met het wijzigen van e-mailadressen. Over het algemeen lijkt SumUp een handige en betrouwbare tool te zijn voor bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudige manier om pintransacties uit te voeren. (Calculation 70% positive, 15% negative)

Retourbeleid

“Product retour kunnen sturen”

“Geblokkeerd na periode niet gebruiken”

“Kan account blokkeren en saldo 2 maanden vasthouden bij geschil”

“nieuwe aankoop noodzakelijk”

“niet aanbevolen”

“Slechte helpdesk en service, kapot toestel niet vergoed”

“Enige minpunt”

“Reactie van Sim-up: stuur maar terug”

“Niet vergoeden van defect apparaat”

“Super werking maar storing na garantieverloop”

“Eenvoudig retourbeleid”

👍 2   👎 9

Het retourbeleid van SumUp heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds is het eenvoudig om een product terug te sturen en kan een geblokkeerd account worden opgelost door het artikel retour te sturen. Anderzijds kan het bedrijf een account blokkeren en het saldo gedurende 2 maanden vasthouden bij een geschil, wat voor sommige klanten een probleem kan vormen. Het bedrijf vergoedt geen defecte apparaten, wat voor teleurstelling kan zorgen bij klanten die een kapot toestel hebben ontvangen. Over het algemeen wordt het retourbeleid van SumUp als redelijk beoordeeld, maar er zijn nog verbeterpunten nodig om klanttevredenheid te garanderen. (50%)


Over SumUp

SumUp is een technologiebedrijf dat zich specialiseert in financiële diensten met de focus op mobiele betalingsoplossingen. Het bedrijf is opgericht in 2012 en heeft zijn hoofdkantoor in Londen, Verenigd Koninkrijk. SumUp biedt kleine ondernemingen en zelfstandigen de mogelijkheid om kaartbetalingen te accepteren met behulp van hun mobiele telefoon of tablet, in combinatie met een SumUp kaartlezer. Het bedrijf heeft zich snel uitgebreid en is actief in meer dan 30 landen, waardoor het een van de leidende spelers op de markt van mobiele betalingsdiensten is. SumUp streeft ernaar om betalingsprocessen eenvoudiger te maken en toegankelijker te maken voor kleine ondernemers wereldwijd.


Contactgegevens

🌐 www.sumup.com



Categorieën

Diensten | Werk en B2B