Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. DVV's klantenservice wordt geprezen om zijn snelle en efficiënte service (90%), hulp en paraatheid op zondag (70%) en degelijke vergoeding van kosten (80%). Echter, er zijn ook veel klachten over het ontbreken van ondersteuning in noodsituaties (60%), gebrek aan interesse in de klantsituatie (50%), onprofessionele behandeling door agentschap en bemiddelaar (40%) en trage reactietijd en problematische facturatie (30%). Het gebrek aan transparantie en moeilijkheden bij het opzeggen van diensten (40%) dragen ook bij aan negatieve ervaringen met DVV. Al met al lijkt de klantenservice van DVV gemengde beoordelingen te hebben, met zowel positieve als negatieve aspecten.