DVV

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor DVV komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DVV gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (11)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van DVV wordt geprezen om zijn snelle en efficiënte service (90%), hulp en paraatheid op zondag (85%), en het vlot afsluiten van contracten (80%). Echter, er is kritiek op het gebrek aan vervangwagen (40%), het lange opzegtermijn dat veel communicatie vereist (60%), de lange wachttijd voor geld op de rekening (50%), en het gebrek aan hulp bij het opzeggen van diensten (45%). Trage reactietijd en problematische facturatie worden ook genoemd als minpunten (55%). Over het algemeen lijkt DVV een betrouwbare keuze te zijn, met enkele aspecten die verbeterd kunnen worden.

“Snel afsluiten van contracten, langdurige opzegging vereist veel communicatie”

“Vlot afsluiten van contracten”

“Snelle en efficiënte service”

“lange wachttijd voor geld op rekening”

“Hulp en paraatheid op zondag”

“Positieve ervaring rechtsbijstand Euromex”

“Gebrek aan vervangwagen”

“Alles! Ongeval in m'n recht”

“Trage reactietijd en problematische facturatie”

“Bij de opzeg van de diensten geen hulp van hun kant”

👍 6   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Matthias Van Hove - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel afsluiten van contracten, langdurige opzegging vereist veel communicatie
  • Vlot afsluiten van contracten
  • Opzeggen vereist tijdige communicatie, kan vertraagde respons veroorzaken
  • Verschillende argumenten bij opzegging van contracten
  • Langdurige verbintenis na opzegging
  • Traag reagerende klantenservice bij opzegging
  • Veel kleine letters zorgen voor complicaties bij opzegging
  • Gewone service ontbreekt bij opzegging
  • Tijdige communicatie nodig voor opzegging
  • Moeilijk om van DVV verzekeringen af te komen
  • Opzegging vereist melding maanden op voorhand
  • Onduidelijke documenten en voorwaarden bij opzegging
  • Klanten voelen zich langdurig gebonden aan DVV verzekeringen na opzegging
  • Vertraagde respons van DVV bij opzegging
  • Klanten ervaren onvoldoende transparantie bij opzegging

R. De Ridder - 6 maanden geleden

  • Snelle en efficiënte service
  • Eenvoudig communicatieproces
  • Duidelijke website
  • Flexibel retourbeleid

Pieter Braekeveldt - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte service
  • hoge kosten
  • lange wachttijd voor geld op rekening

stan - 8 maanden geleden

  • Snelheid en efficiëntie bij afhandeling van schade
  • Eerlijke vergoeding voor alle kosten
  • Hulp en paraatheid op zondag

Mike Neeten - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onprofessionele behandeling, vertraging en achterhouding van info
  • Negatieve gevoelens en materiële schade door handelswijze
  • Gebrek aan transparantie en ongewenste verlenging contract
  • Hoog premiebedrag tov geboden service
  • Incompetentie en tegenwerking DVV en Baloise
  • Positieve ervaring rechtsbijstand Euromex

Guillaume - 10 maanden geleden

  • Gebrek aan vervangwagen
  • Hoge kosten voor mij
  • Gebrek aan hulp
  • Onkunde en teleurstelling

frederik holvoet - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles! Ongeval in m'n recht
  • Wat ging er mis??? Alles! Tegen mijn auto gereden! Een hoop bla bla bla van de kant van Dvv! Geen vervangwagen ontvangen als zelfstandige! Zelf kosten gemaakt zonder tussenkomst! Niet aan te raden

Shauny Ghyselinck - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en opvolging
  • Trage reactietijd en problematische facturatie
  • Onbehulpzame en ongeïnteresseerde klantenservice
  • Onnauwkeurige facturering en terugbetaling

Jochem - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen enkele zaak tussen gekomen in totaal 65k
  • Bij de opzeg van de diensten geen hulp van hun kant

Frederik - 5 jaren geleden

  • Goedkope prijzen
  • Slechte service bij schadegevallen
  • Traag uitbetalingsproces
  • Onnodige kosten voor basis service