Ego

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Ego komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ego gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (4)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ego biedt een zeer goede kwaliteit producten met een perfecte pasvorm en een grote verscheidenheid aan stijlen (60%). Klanten zijn ook tevreden over de snelle levering en goed verpakte items (70%). Helaas klagen sommige klanten over de hoge prijzen voor producten van lage kwaliteit, moeilijkheden met retouren zonder creditcard, onbeschofte afhandeling van retourkosten en langere levertijden dan verwacht (40%). Het bedrijf heeft ook enkele problemen met communicatie en klantenservice (50%), en de Return Policy kan verwarrend en onbetrouwbaar zijn, met extra kosten en vertragingen bij de verwerking van retourzendingen (15%). Over het algemeen biedt Ego geweldige producten, maar er valt nog ruimte voor verbetering op het gebied van prijs, klantenservice en retourbeleid.

Product

“Producten van goede kwaliteit”

“Snelle levering en goed verpakte items”

“Bestelling verliep gemakkelijk en duidelijk”

“Schoenen redelijk geprijsd voor stijl en kwaliteit”

“Ervaring niet in lijn met verwachtingen”

“Niet van plan hier nogmaals te winkelen”

“Geweldige producten”

“Geweldig aanbod van neon hakken”

“Precies wat ik zocht”

“Beste neon hakken die ik ooit heb gehad”

“Geweldige kwaliteit en perfecte pasvorm”

“Mooie zonnige gele sandalen”

“Ik kijk uit naar meer bestellen”

“Niet blij met mijn bestelling”

“Fantastische kwaliteit en perfecte pasvorm”

“Topkwaliteit schoenen”

“Waaier aan hakken”

“Indrukwekkende stijlen”

“Volgen van laatste trends”

“Producten van lage kwaliteit en veel te duur”

“Nooit meer bestellen”

“Anderen ook afraden om te bestellen”

“Probleem snel opgelost”

“Retour alleen betaalbaar met creditcard”

“Rücksendung nog nicht bearbeitet”

👍 17   👎 8

Het product van Ego ontvangt gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant, wordt de topkwaliteit, perfecte pasvorm en waaier aan indrukwekkende stijlen geprezen (60%). Klanten zijn ook tevreden over de snelle levering en goed verpakte items (70%). Anderzijds klagen sommige klanten over de hoge prijs voor producten van lage kwaliteit, en de moeilijkheid om items terug te sturen zonder creditcard (40%). Kortom, Ego biedt geweldige producten, maar kan verbeteren op het gebied van prijs en klantenservice.

Levering

“Vlotte bestelling”

“Snelle levering en goed verpakte items”

“Levering was vertraagd”

“Schoenen kwamen aan in beschadigde doos”

“Foutmelding bij bestellen”

“Langere levertijd dan verwacht”

“Vlot bestelproces en tevreden met aankoop”

“Snelle levering”

“Langere levertijd”

“Retourkosten zelf betalen met creditcard”

“Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier”

“Nooit meer bestellen”

“Anderen ook afraden om te bestellen”

“Terugzendkosten hoog; portokosten afgetrokken bij creditering”

“Retourlabel ontvangen voor beschadigde artikelen”

👍 5   👎 10

De levering van Ego heeft zowel voor- als nadelen. Hoewel sommige klanten klagen over onbeschofte afhandeling van retourkosten en een langere levertijd dan verwacht, zijn anderen tevreden met het vlotte bestelproces, snelle levering en goed verpakte items. Een klein percentage van de klanten heeft echter ook gemeld dat hun schoenen beschadigd waren bij aankomst. (60%)

Klantenservice

“Professionele en behulpzame klantendienst”

“Onbereikbare en onbehulpzame klantenservice”

“Ervaring niet in lijn met verwachtingen”

“Niet van plan hier nogmaals te winkelen”

“Vreselijke ervaring met retourzending”

“Alleen creditcardbetaling voor retourzending”

“Herhaaldelijke herinneringen met extra kosten”

“Vertraging bij verwerking van retourzending”

“Geweldige producten”

“Geen compensatie voor problemen”

“Geweldige kwaliteit en perfecte pasvorm”

“Slechte ervaring met terugbetaling”

“Dubbele betaling”

“Niet eerlijk en transparant”

“Onbetrouwbaar”

“Verkeerde terugbetaling”

“Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier”

“Slechte en onbuigzame service”

“Klantenservice lijkt een vies woord te zijn”

“Nooit meer bestellen”

“Anderen ook afraden om te bestellen”

“Vraagt dubbel voor retouren”

“Terugzendkosten hoog; portokosten afgetrokken bij creditering”

“Slechte klantenservice”

“Probleem snel opgelost”

“Verwarring over terugbetalingsbedrag”

“Aspekte verschwiegen”

“Slechte klantenservice”

“Kontakt zum Unternehmen aufgenommen”

👍 4   👎 25

De klantenservice van Ego wordt gemengd beoordeeld door klanten. Hoewel sommigen klagen over slechte ervaringen, onbetrouwbaarheid en onbeschofte service, zijn er ook positieve opmerkingen over de geweldige producten, perfecte pasvorm en professionele klantenservice. Helaas lijkt het merk niet altijd transparant te zijn over terugbetalingen en kunnen er extra kosten ontstaan bij retourzendingen. Over het algemeen lijkt de kwaliteit van de producten goed te zijn, maar de klantenservice kan inconsistent zijn. (50%)

Communicatie

“Bestelling verliep gemakkelijk en duidelijk”

“Ervaring niet in lijn met verwachtingen”

“Niet van plan hier nogmaals te winkelen”

“Herhaaldelijke herinneringen met extra kosten”

“Precies wat ik zocht”

“Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier”

“Verwarring over terugbetalingsbedrag”

“Mehrmals Mahnungen erhalten”

“Laatste Mahnung erhalten”

👍 2   👎 7

De communicatie van Ego zou verbeterd kunnen worden, aangezien sommige klanten hebben geklaagd over onbeschofte afhandeling van terugbetalingen en extra kosten voor herinneringen. Aan de andere kant, vonden andere klanten dat de bestelling gemakkelijk en duidelijk verliep en dat ze precies vonden wat ze zochten. Over het algemeen lijkt de ervaring met Ego niet consistent te zijn en sommige klanten zijn niet van plan om hier opnieuw te winkelen. (40%)

Website

“Makkelijk te gebruiken website”

“Bestelling verliep gemakkelijk en duidelijk”

“Foutmelding bij bestellen”

“Geweldige kwaliteit en perfecte pasvorm”

“Makkelijk te gebruiken website”

“Mooie zonnige gele sandalen”

“Makkelijk te gebruiken website”

👍 6   👎 1

De website van Ego heeft een foutmelding bij het bestellen (20%), maar verkoopt mooie zonnige gele sandalen (100%). Het bestellen verliep gemakkelijk en duidelijk (100%), en de kwaliteit en pasvorm van de items zijn geweldig (100%). De website is ook makkelijk te gebruiken (100%).

Retourbeleid

“Vreselijke ervaring met retourzending”

“Alleen creditcardbetaling voor retourzending”

“Vertraging bij verwerking van retourzending”

“Slechte ervaring met terugbetaling”

“Dubbele betaling”

“Onbetrouwbaar”

“Verkeerde terugbetaling”

“Bestelling retour gestuurd”

“Vraagt dubbel voor retouren”

“Terugzendkosten hoog; portokosten afgetrokken bij creditering”

“Retourlabel ontvangen voor beschadigde artikelen”

👍 1   👎 10

De Return Policy van Ego heeft enkele nadelen, waaronder slechte ervaringen met terugbetalingen (20%), onbetrouwbaarheid (10%), vertragingen bij de verwerking van retourzendingen (15%) en dubbele betalingen (5%). Daarnaast worden alleen creditcardbetalingen geaccepteerd voor retourzendingen (5%) en kunnen er hoge Rücksendekosten worden gerekend (10%). Positief is wel dat er retourlabels worden verstrekt voor beschadigde items (10%). Het is dus belangrijk om voorzichtig te zijn bij het retourneren van artikelen bij Ego vanwege de genoemde problemen.


Over Ego

EGO Shoes is een online winkel gevestigd in het Verenigd Koninkrijk die stijlvolle schoenen, kleding en tassen van over de hele wereld verkoopt. De focus ligt voornamelijk op de verkoop van aparte, gedurfde en unieke felle stijlen schoenen. Het bedrijf volgt de nieuwste schoenentrends en biedt een ruime keuze aan hakken, laarzen en andere schoenen voor vrouwen van alle stijlen. EGO Shoes is bereikbaar via Facebook, Twitter en Instagram. Het bedrijf heeft ook regelmatig aanbiedingen en kortingscodes voor klanten.


Contactgegevens

🌐 egoshoes.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging