Ego

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Ego komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ego gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Ego heeft enkele nadelen, waaronder slechte ervaringen met terugbetalingen (20%), onbetrouwbaarheid (10%), vertragingen bij de verwerking van retourzendingen (15%) en dubbele betalingen (5%). Daarnaast worden alleen creditcardbetalingen geaccepteerd voor retourzendingen (5%) en kunnen er hoge Rücksendekosten worden gerekend (10%). Positief is wel dat er retourlabels worden verstrekt voor beschadigde items (10%). Het is dus belangrijk om voorzichtig te zijn bij het retourneren van artikelen bij Ego vanwege de genoemde problemen.

“Vreselijke ervaring met retourzending”

“Alleen creditcardbetaling voor retourzending”

“Vertraging bij verwerking van retourzending”

“Slechte ervaring met terugbetaling”

“Dubbele betaling”

“Onbetrouwbaar”

“Verkeerde terugbetaling”

“Bestelling retour gestuurd”

“Vraagt dubbel voor retouren”

“Terugzendkosten hoog; portokosten afgetrokken bij creditering”

👍 1   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Roels - 22 maart 2024

  • Vreselijke ervaring met retourzending
  • Alleen creditcardbetaling voor retourzending
  • Herhaaldelijke herinneringen met extra kosten
  • Vertraging bij verwerking van retourzending

Aya Van Hoof - 29 januari 2024

  • Slechte ervaring met terugbetaling
  • Dubbele betaling
  • Niet eerlijk en transparant
  • Onbetrouwbaar

Mehdi Janssen - 22 januari 2024

  • Niet blij met mijn bestelling
  • Verkeerde terugbetaling

Léonard - 22 oktober 2023

  • Bestelling retour gestuurd
  • Producten van lage kwaliteit en veel te duur
  • Retourkosten zelf betalen met creditcard
  • Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier
  • Slechte en onbuigzame service
  • Klantenservice lijkt een vies woord te zijn
  • Nooit meer bestellen
  • Anderen ook afraden om te bestellen

Katherine - 28 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Vraagt dubbel voor retouren

Nata S. - 14 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Terugzendkosten hoog; portokosten afgetrokken bij creditering
  • Slechte klantenservice

Atwan Sallen - 30 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Probleem snel opgelost
  • Retourlabel ontvangen voor beschadigde artikelen
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling ontvangen
  • Verwarring over terugbetalingsbedrag