Ego

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Ego komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ego gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Ego zou verbeterd kunnen worden, aangezien sommige klanten hebben geklaagd over onbeschofte afhandeling van terugbetalingen en extra kosten voor herinneringen. Aan de andere kant, vonden andere klanten dat de bestelling gemakkelijk en duidelijk verliep en dat ze precies vonden wat ze zochten. Over het algemeen lijkt de ervaring met Ego niet consistent te zijn en sommige klanten zijn niet van plan om hier opnieuw te winkelen. (40%)

“Bestelling verliep gemakkelijk en duidelijk”

“Ervaring niet in lijn met verwachtingen”

“Niet van plan hier nogmaals te winkelen”

“Herhaaldelijke herinneringen met extra kosten”

“Precies wat ik zocht”

“Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier”

“Verwarring over terugbetalingsbedrag”

“Mehrmals Mahnungen erhalten”

“Laatste Mahnung erhalten”

👍 2   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Michel - 31 maart 2024

  • Bestelling verliep gemakkelijk en duidelijk
  • Schoenen redelijk geprijsd voor stijl en kwaliteit
  • Levering was vertraagd
  • Onbereikbare en onbehulpzame klantenservice
  • Schoenen kwamen aan in beschadigde doos
  • Ervaring niet in lijn met verwachtingen
  • Niet van plan hier nogmaals te winkelen

E. Roels - 22 maart 2024

  • Vreselijke ervaring met retourzending
  • Alleen creditcardbetaling voor retourzending
  • Herhaaldelijke herinneringen met extra kosten
  • Vertraging bij verwerking van retourzending

antoine - 19 maart 2024

  • Geweldig aanbod van neon hakken
  • Precies wat ik zocht
  • Beste neon hakken die ik ooit heb gehad

Léonard - 22 oktober 2023

  • Bestelling retour gestuurd
  • Producten van lage kwaliteit en veel te duur
  • Retourkosten zelf betalen met creditcard
  • Verzendkosten afgetrokken van terugbetaling op onbeschofte manier
  • Slechte en onbuigzame service
  • Klantenservice lijkt een vies woord te zijn
  • Nooit meer bestellen
  • Anderen ook afraden om te bestellen

Atwan Sallen - 30 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Probleem snel opgelost
  • Retourlabel ontvangen voor beschadigde artikelen
  • Slechts gedeeltelijke terugbetaling ontvangen
  • Verwarring over terugbetalingsbedrag

Jez - 9 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Aspekte verschwiegen
  • Slechte klantenservice
  • Retour alleen betaalbaar met creditcard
  • Mehrmals Mahnungen erhalten
  • Kontakt zum Unternehmen aufgenommen
  • Rücksendung nog nicht bearbeitet
  • Laatste Mahnung erhalten
  • Kosten betaald om hogere kosten te voorkómen