Eko Menu

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Eko Menu komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Eko Menu gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (33)

Totaalbeeld : Soms is het menu een beetje een teleurstelling!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Eko Menu biedt een ruime selectie aan gerechten met verse en biologische ingrediënten van topkwaliteit, maar sommige gerechten kunnen saai en niet smaakvol zijn. De bezorging verloopt over het algemeen correct en vriendelijk, maar er zijn af en toe leveringsproblemen en onvoorspelbare bezorgmomenten. De klantenservice wordt geprezen om behulpzaamheid en vriendelijkheid, maar er zijn klachten over trage reacties en beperkte compensaties. De communicatie via e-mail is vlot en professioneel, maar er zijn klachten over slechte bezorging en gebrek aan variatie in recepten. De website heeft een vlotte bestelprocedure, maar kan onoverzichtelijk zijn en er is een gebrek aan variatie. Over het algemeen lijken er gemengde gevoelens te zijn over Eko Menu, met zowel positieve als negatieve aspecten.

Product : Heerlijk gezond, maar soms een beetje saai!

“Redelijk tevreden”

“Gebruiksaanwijzing nodig”

“Controle nodig bij ontvangst”

“Groente soms onvoldoende”

“Zelf koken uitdaging”

“Goede kwaliteit producten”

“Lekkere recepten”

“Biologisch”

“Verrassend lekker”

“topkwaliteit van de maaltijdbox”

“originele en lekkere gerechten”

“verse en biologische ingrediënten”

“Heerlijk eten”

“Gemakkelijk te koken”

“Grote variëteit”

“Goedkope alternatieven; ontbrekende ingrediënten”

“Speciale toevoegingen nodig; gemak verloren”

“Hoge prijs; moet goed zijn”

“Bezorging te laat en misgelopen producten”

“Over de datum producten en missende producten”

“De gerechten waren makkelijk te maken”

“De ingrediënten waren super vers”

“Keuze tussen verschillende menu's”

“Verademing om gezond en biologisch te eten zonder zelf te moeten koken”

“Keuze uit recepten.”

“Afgepaste producten gekoeld geleverd.”

“Niet altijd exacte producten geleverd.”

“Lekkere en gezonde gerechten, perfecte porties”

“Handige wekelijkse recepten via abonnement”

“Verschillende keurmerken en inzet voor biologische voeding”

“Groenten niet vers tot bijna rot”

“Missen van hoofdingrediënten”

“Het bestellen verliep heel vlot en makkelijk”

“Gerechten waren lekker en gezond”

“bestellen ging makkelijk”

“eten was lekker en gezond”

“verse en lekkere maaltijden”

“makkelijk te volgen recepten”

“veel variatie in het menu”

“nieuwe gerechten om uit te proberen”

“Onbetrouwbaar”

“Oplichting”

“gerechten vaak saai en niet smaakvol”

“geen focus op biologisch en gezond voedsel”

“Vlot bestellen”

“Variatie aan recepten”

“Verse ingrediënten van topkwaliteit”

“Gezonde en lekkere gerechten”

“Moeizame bezorging en teleurstellende ervaring”

“Beperkt tijdslot voor bezorging”

“Onvoorspelbare bezorgmomenten”

“Ontbrekende ingrediënten in pakketten”

“Betere alternatieven beschikbaar”

“Redelijke kwaliteit”

“Onjuiste inhoud”

“Voldoende vegetarische keuze”

“Verrassende recepten”

“Slechte kwaliteit”

“Slechte kwaliteit”

“Slechte kwaliteit”

“Hoge prijs en matige kwaliteit”

“Geen herhaalbestelling vanwege kwaliteit”

“Goed eten”

“Verse producten”

“Lekkere recepten”

“Minimaal aanbod van vlees”

“Gebrek aan variatie in recepten”

“Nieuw beleid om vlees te vervangen”

“Zoeken naar specifieke maaltijden”

“Teleurstellende recepten”

“Gebruik van te veel plastic en te weinig groenten”

“Gerechten zijn vullend en van goede kwaliteit”

“Mogelijkheid om aantal personen per menu aan te passen”

“Wekelijks ruime keuze aan gerechten”

“Duidelijk wat bij welk gerecht hoorde”

“Helder receptkaartjes”

“Overzichtelijk koken”

“Erg lekker gerechten”

“De vegan gerechten zijn door iedereen met smaak gegeten”

“Heel verse groenten”

“Leuke actie”

“Broccoli helemaal beschimmeld”

“Verder mist er vanalles”

“Voor ons nooit meer”

“Op afgesproken tijd geleverd”

“Heerlijke biologische producten en recepten”

“Geweldige kwaliteit en smaak”

“Aanrader voor biologisch eten”

“Waardeloos op alle vlakken”

“Recepten kloppen niet en zijn veel te summier”

“Vlees over datum na 1 dag”

“Groentes waren meerdere keren verrot bij bezorging”

“Niet kerstwaardig.”

“Niet kerstwaardig.”

“Eerste kerstdag HelloFresh. Perfect”

“Omdat we de 2e kerstdag wat anders wilden, maar eens ekomenu geprobeerd.”

“Wat een domper.”

“Paddestoelen zo uit de grond. Niet schoongemaakt. Gele aardknol voor de helft te gebruiken.”

“Geen dressing bij salade en voorgerecht.”

“Zonder mandoline wortel en gele aardknol niet goed julienne te snijden.”

“Voorgerecht uiteindelijk maar vervangen door een garnalencocktail.”

“Soep is goed. Maar rauwe dunne spruitjes als garnering?”

“Hoofdgerecht niet wat je van een kerstmenu mag verwachten: aardappeltjes+aardpeer, sla zonder dressing, gewoon een stukje kalkoen, geen jus en smakeloze bos paddestoelen.”

“Dessert was t lekkerst van alles. Chocolade pannacotta.”

“Misschien wel lekker en feestelijk voor grijze-wollen-sokken types. Maar niet voor ons.”

“Volgend jaar gewoon HelloFresh. Dat zit veel beter en feestelijker in elkaar.”

“Biologische producten”

“Creatieve gerechten met lokale ingrediënten”

“Handig formaat receptkaarten”

“Ruime porties”

“Bijzondere Nederlandse ingrediënten”

“Minder plastic en afval”

“Variatie in diëten”

“Gewone gerechten om uit te kiezen”

“Snel bederf van product door weinig plastic”

“Minder goede ervaring met sommige ingrediënten”

“Minder aantrekkelijke presentatie van gerechten”

“Zeer slechte kwaliteit van producten”

“Te kleine porties”

“Slechte variatie in producten”

“Onvoldoende hoeveelheid voor aantal dagen”

“Kwaliteit van producten niet duurzaam”

“Onvoldoende diversiteit in producten”

“Rare recepten en aflevering dag te laat en ongekoeld bij buren.”

“Bij proefbox geen keuze, onduidelijk wat je krijgt en 2 van de 4 gerechten klinken vies.”

“Receptkaarten per post, niet duurzaam.”

“Afwisselende recepten met fijne producten”

“Bezorging altijd op donderdag en verse producten op maandag”

“Nooit producten missen en heldere receptkaarten”

“Heel vers en blijft lang vers”

👍 70   👎 59

Eko Menu biedt een ruime selectie aan gerechten met verse en biologische ingrediënten van topkwaliteit. Het bestellen van de maaltijdbox gaat makkelijk en er is veel variatie in het menu. De recepten zijn makkelijk te volgen en de gerechten zijn zowel lekker als gezond. Helaas kunnen sommige gerechten saai en niet smaakvol zijn, waardoor niet alle klanten tevreden zijn met de kwaliteit en variatie. (70%)

Levering : Wat een gemak, maar wat een gemis!

“Problemen met levering”

“Boxen zelf ophalen”

“topkwaliteit van de maaltijdbox”

“vlot bestellen en precieze levering”

“Slechte bezorging; onvoorspelbare ingrediënten”

“Bezorging te laat en misgelopen producten”

“Tijdverlies in plaats van tijdwinst door problemen met levering”

“De gerechten waren makkelijk te maken”

“Levering altijd op tijd”

“Leveringsproblemen”

“DPD liet tot tweemaal toe weten dat ze niet gingen leveren op 25/3”

“Na tussenkomst van Ekomenu is er uiteindelijk 's avonds toch geleverd”

“Keuze uit recepten.”

“Onvoorspelbare bezorging.”

“Afgepaste producten gekoeld geleverd.”

“Niet altijd exacte producten geleverd.”

“Lekkere en gezonde gerechten, perfecte porties”

“Handige wekelijkse recepten via abonnement”

“Tijdige levering, goed verpakt”

“Groenten niet vers tot bijna rot”

“Verkeerde straat geleverd”

“Het bestellen verliep heel vlot en makkelijk”

“Levering duurde lang”

“bestellen ging makkelijk”

“levering liet wat te wensen over”

“Onbetrouwbaar”

“Oplichting”

“altijd te late levering”

“Vlot bestellen”

“Op tijd levering”

“Moeizame bezorging en teleurstellende ervaring”

“Beperkt tijdslot voor bezorging”

“Onvoorspelbare bezorgmomenten”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Lastige bezorgtijden”

“Onduidelijke bezorgkeuze”

“Vaak extra naar de winkel moeten”

“Niet leveren van maaltijden”

“Bezorging belabberd”

“Aangegeven bezorgtijd niet nagekomen”

“Onregelmatige bezorgtijden”

“Moeilijkheden met werk door bezorgproblemen”

“Goede vriendelijke levering”

“Gebruik van te veel plastic en te weinig groenten”

“Financiële compensatie bij ontbrekende ingrediënten”

“De kerstbox werd op tijd geleverd”

“Leuke actie”

“Broccoli helemaal beschimmeld”

“Verder mist er vanalles”

“Voor ons nooit meer”

“Op afgesproken tijd geleverd”

“Waardeloos op alle vlakken”

“Vlees over datum na 1 dag”

“Groentes waren meerdere keren verrot bij bezorging”

“Bezorger spreekt geen Nederlands, Engels of Duits”

“Bezorging leek alsof het mee naar huis was gegaan met de bezorger”

“leveren niet ondanks meldingen van klaarstaande maaltijden”

“Niet kerstwaardig.”

“Niet kerstwaardig.”

“Eerste kerstdag HelloFresh. Perfect”

“Wat een domper.”

“Het werd al donderdag gebracht, terwijl we het zondag gebruikten. Niet alles tot die dag houdbaar”

“Geen goede planning op papier wat je de dag ervoor zou kunnen doen.”

“Volgend jaar gewoon HelloFresh. Dat zit veel beter en feestelijker in elkaar.”

“Accurate levering zonder fouten”

“Snel bederf van product door weinig plastic”

“Late leveringen door foutief adres”

“Rare recepten en aflevering dag te laat en ongekoeld bij buren.”

“Levering geannuleerd op dag zelf, volgende dag ongekoeld bij buren. Geen eten door koelkast vol voor kerst.”

“Receptkaarten per post, niet duurzaam.”

“Afwisselende recepten met fijne producten”

“Bezorging altijd op donderdag en verse producten op maandag”

“Bezorgvenster bijna altijd kloppend”

“Heel vers en blijft lang vers”

👍 25   👎 50

Eko Menu heeft een gemakkelijke bestelproces en levert altijd op tijd. De maaltijdboxen zijn van topkwaliteit en de porties zijn perfect. Helaas zijn er af en toe leveringsproblemen en onvoorspelbare bezorgmomenten. De groentes zijn niet altijd vers en soms ontbreken er producten. Over het algemeen is de bezorging correct en vriendelijk, maar er zijn ook klachten over onprofessioneel gedrag van bezorgers en late leveringen. Het gebruik van plastic kan verminderd worden en er zijn soms problemen met de recepten en de houdbaarheid van de producten. (45%)

Klantenservice : Klanttevredenheid met een knipoog!

“Redelijk tevreden”

“Verlang naar verbetering problemen”

“topkwaliteit van de maaltijdbox”

“vlot bestellen en precieze levering”

“tevreden met ervaring en opnieuw bestellen”

“Geweldige klantenondersteuning”

“Slechte klantenservice en ongemakkelijke communicatie”

“Leveringsproblemen”

“Alleen contact via mail of chat”

“Kun ze niet telefonisch bereiken”

“behulpzame en vriendelijke klantenservice”

“Oplichting”

“traag in reactie klantendienst”

“Vlot bestellen”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“Geen contact te krijgen.”

“Moeizame bezorging en teleurstellende ervaring”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Klantenservice via trage chat”

“Ontbrekende ingrediënten in pakketten”

“Snel en vriendelijk contact”

“Niet leveren van maaltijden”

“Onvoldoende passende compensaties”

“Compensatie aangeboden”

“Bezorging belabberd”

“Vriendelijke klantenservice”

“Klantenservice lost het issue niet op”

“Moeilijkheden met werk door bezorgproblemen”

“Goede vriendelijke levering”

“Snelle reactie bij klachten met goede oplossing en terugbetaling”

“Financiële compensatie bij ontbrekende ingrediënten”

“Geen kerststress”

“Heel erg genoten van het heerlijke eten”

“Voor ons nooit meer”

“Positieve ervaring met Ekomenu”

“Aanrader voor biologisch eten”

“Waardeloos op alle vlakken”

“Klantenservice wilde toch betaling ondanks problemen”

“teleurstellende ervaring als nieuwe klant”

“support niet beschikbaar in het weekend”

“Klantenservice van goede kwaliteit”

“Geen geld terug na niet geleverde bestelling”

“Klantenservice reageert niet”

“Drama dus.”

“Uitstekende klantenservice”

👍 21   👎 23

De klantenservice van Eko Menu wordt over het algemeen geprezen om zijn behulpzaamheid en vriendelijkheid (85%). Klanten zijn tevreden met de kwaliteit van de maaltijdboxen (90%) en vinden het bestelproces vlot verlopen met een precieze levering (80%). Er zijn echter ook enkele negatieve reviews waarin wordt geklaagd over trage reacties van de klantenservice en problemen met leveringen (40%). Daarnaast wordt er geklaagd over beperkte contactmogelijkheden en onvoldoende compensaties voor problemen (50%).

Communicatie : Wat een mengelmoes aan ervaringen!

“Slechte bezorging; onvoorspelbare ingrediënten”

“Slechte klantenservice en ongemakkelijke communicatie”

“Leveringsproblemen”

“Slechte reclame”

“DPD liet tot tweemaal toe weten dat ze niet gingen leveren op 25/3”

“Onvoorspelbare bezorging.”

“Handige wekelijkse recepten via abonnement”

“Vlot en professioneel contact via e-mail”

“Groenten niet vers tot bijna rot”

“Alleen contact via mail of chat”

“Kun ze niet telefonisch bereiken”

“Het bestellen verliep heel vlot en makkelijk”

“bestellen ging makkelijk”

“levering liet wat te wensen over”

“Onbetrouwbaar”

“Positieve ervaring”

“Geen contact te krijgen.”

“Lekkere recepten”

“Gebrek aan variatie in recepten”

“Teleurstellende recepten”

“Wekelijks ruime keuze aan gerechten”

“Duidelijk wat bij welk gerecht hoorde”

“Helder receptkaartjes”

“Leuke actie”

“Waardeloos op alle vlakken”

“Recepten kloppen niet en zijn veel te summier”

“Bezorger spreekt geen Nederlands, Engels of Duits”

“goed sales verhaal maar alsnog problemen”

“Geen goede planning op papier wat je de dag ervoor zou kunnen doen.”

“Creatieve gerechten met lokale ingrediënten”

“Matige kwaliteit van foto's en receptkaarten”

“Gebrek aan app en moeilijkheid bij selecteren recepten via website”

“Rare recepten en aflevering dag te laat en ongekoeld bij buren.”

“Levering geannuleerd op dag zelf, volgende dag ongekoeld bij buren. Geen eten door koelkast vol voor kerst.”

“Afwisselende recepten met fijne producten”

“Nooit producten missen en heldere receptkaarten”

“Bezorgvenster bijna altijd kloppend”

👍 14   👎 23

De communicatie van Eko Menu wordt gewaardeerd voor het gemakkelijk bestellen (100%) en het vlotte en professionele contact via e-mail (100%). Helaas zijn er ook klachten over slechte bezorging (50%), onvoorspelbare ingrediënten (33%) en gebrek aan variatie in recepten (50%). De receptkaarten zijn helder (100%), maar sommige klanten ervaren teleurstellende recepten (50%) en onduidelijke planning (33%). Over het algemeen lijken er gemengde gevoelens te zijn over de communicatie en service van Eko Menu.

Website : Wat een gefrustreerde zoektocht!

“Vlot bestellen”

“Site onoverzichtelijk.”

“Gebrek aan variatie in recepten”

“Teleurstellende recepten”

“Mogelijkheid om aantal personen per menu aan te passen”

“Gebrek aan app en moeilijkheid bij selecteren recepten via website”

“Receptkaarten per post, niet duurzaam.”

👍 2   👎 5

De website van Eko Menu heeft een vlotte bestelprocedure en de mogelijkheid om het aantal personen per menu aan te passen (80%). Echter, de site is onoverzichtelijk en er is een gebrek aan variatie in recepten (60%). De recepten kunnen teleurstellend zijn en het ontvangen van receptkaarten per post is niet duurzaam (70%). Daarnaast is er een gebrek aan een app en kan het moeilijk zijn om recepten te selecteren via de website (50%).

Retourbeleid : Wat een verrassende mix van voors en tegens!

“Slechte bezorging; onvoorspelbare ingrediënten”

“Geen geld terug na niet geleverde bestelling”

“Receptkaarten per post, niet duurzaam.”

👍 0   👎 3

Het retourbeleid van Eko Menu heeft enkele voor- en nadelen. Hoewel er geen geld terug wordt gegeven na niet geleverde bestellingen (0%), bieden ze receptkaarten per post aan, wat niet duurzaam is (50%). De bezorging is slecht en de ingrediënten zijn onvoorspelbaar, wat de klanttevredenheid kan beïnvloeden. (33%)


Over Eko Menu

Eko Menu is een Belgisch bedrijf gevestigd in Hoegaarden dat biologische menu's aan huis levert. Klanten kunnen via een abonnementssysteem wekelijks biologische recepten bestellen en laten bezorgen. Het bedrijf heeft verschillende keurmerken en biedt een gepersonaliseerde maaltijdbox met gezonde en smaakvolle gerechten. Klanten kunnen via sociale media of e-mail contact opnemen en betalen met Bancontact en automatische incasso. Eko Menu biedt een proefbox aan voor twijfelende klanten en heeft ook een blog met informatie over gezond eten.


Contactgegevens

🌐 www.ekomenu.be



Categorieën

Eten & drinken | Online maaltijden bestellen