Electronic Star

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Electronic Star komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Electronic Star gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Electronic Star heeft een retourbeleid dat gemengde gevoelens oproept. Klanten hebben moeite met het retourproces en het krijgen van geld terug (57%), maar vinden de klantenservice uitstekend en de vervanging van foutieve producten kosteloos (43%). Er zijn echter klachten over de lange wachttijd voor terugbetalingen en het ontbreken van een duidelijk retouradres. Het retourneren van producten kan een uitdaging zijn, maar sommige klanten hebben positieve ervaringen gehad en vonden de retourprocedure efficiënt.

“Moeilijkheden met retourneren”

“Dat heb ik niet aangedurfd, bang dat ik mijn centjes ook kwijt zou zijn.”

“Goed werkende radio/cd speler ontvangen na terugsturen kapotte radio”

“Moeilijk retourproces”

“Geen bevestiging van retourzending”

“Langdurig proces om geld terug te krijgen”

“Foutieve bestelling”

“De tafelkoelkast kwam stuk aan”

“Geen nieuw apparaat ontvangen na retour”

“Geld kwijt aan een cadeau dat stuk is”

👍 7   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Arend Quist - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Engelstalig bij klantenservice
  • Moeilijk om bestelling te annuleren
  • Gebrek aan communicatie over annulering
  • Moeilijkheden met retourneren

J.G. van Breemen - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles gaat mis hier.
  • Nieuw product besteld, gebruikt met kras / viezig/beduimeld ontvangen.
  • Geen reactie op 1e mail, reminder gestuurd, geen reactie.
  • Steviger mail gestuurd, ja hoor na 10 dagen!, sorry stuur maar terug.
  • Dat heb ik niet aangedurfd, bang dat ik mijn centjes ook kwijt zou zijn.

toine van zijp - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Het heeft even geduurd
  • Goed werkende radio/cd speler ontvangen na terugsturen kapotte radio

Linda - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze toko
  • Beschadigd product ontvangen
  • Slechte communicatie klantenservice
  • Niet nakomen van afspraken
  • Moeilijk retourproces
  • Lang wachten op vervangend product
  • Slecht bereikbare klantenservice
  • Verkeerd product geleverd
  • Geen bevestiging van retourzending
  • Herhaaldelijke beloftes niet nagekomen
  • Langdurig proces om geld terug te krijgen

Bartje - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Foutieve bestelling

Sabina Brandenburg - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • De tafelkoelkast kwam stuk aan
  • Geen nieuw apparaat ontvangen na retour
  • Geen gehoor bij bellen of mailen
  • Geld kwijt aan een cadeau dat stuk is

Ben Fennema - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bestellen en betalen snel
  • Gebrek aan klantenservice
  • Moeilijk om contact op te nemen
  • Twijfelachtige retourbeleid

michel - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Veel problemen bij dit bedrijf.
  • Motor van afzuigkap maakt herrie en problemen met lijm en balans van motor.
  • Verkopen van slechte kwaliteit producten.
  • Onzeker over terugkrijgen van geld.

Hammer - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Product met een defect geleverd
  • Geen terugstorting van verkoopbedrag
  • Op zoek naar beschadigde producten voor een premium prijs en lage service

Peter - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren ging prima
  • Geen problemen ondervonden
  • Bestelling liep via bol.com

Merel Slippens - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Levering was snel
  • Product was in verkeerde kleur
  • Telefoonnummer op site bestaat niet
  • Besloten product te houden ondanks problemen

Bianca Van Der Weerd van den H - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Alles keurig opgelost
  • Snelle vervanging van kapot product
  • Efficiënte retourprocedure

Roy Siewert - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Producten voldoen niet aan verwachting

Damburg Burgdam - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • onbereikbaar
  • niet bezorgd wat besteld was
  • geen reactie op telefoon of e-mail
  • geld terug halen via creditcard

jela balestra - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren niet mogelijk
  • Chat en telefoon werken niet
  • Niet kunnen terugsturen na een maand
  • 180,00 euro terugkrijgen onmogelijk
  • Opgescheept zitten met een slecht product

SABINE DEJAEGHER - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk bereikbaar via telefoon en e-mail, geen antwoord
  • Betaald via andere naam, moeilijk om bestelling terug te vinden
  • Langere wachttijd voor bestelling, geen duidelijk terugbetalingsbeleid

Gerrit Hiddink - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Defect product
  • Geen reactie op telefoon of e-mails
  • Geen retouradres

Imelda - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snel geleverd
  • Kan niet teruggezonden worden
  • Niet te contacteren via mail of telefoon

de Weerd - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retour sturen gaat niet

SGK - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kosteloze vervanging bij foutieve producten

Loraine - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • defect espresso / latte macchiato apparaat
  • communicatie via Duitsland en in het Engels
  • langdurig proces om apparaat terug te sturen ter reparatie
  • spijt van aankoop in het buitenland en van dit merk

Mari'an van Loon - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice!!