Gloeilamp Goedkoop

42 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Gloeilamp Goedkoop komt uit 42 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Gloeilamp Goedkoop gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (24)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Gloeilamp Goedkoop heeft efficiënte klantenservice en snelle levering (70%), maar klanten ervaren problemen met beschadigde producten en moeilijkheden bij het vervangen van kapotte lampen (30%). De kwaliteit van de producten is goed, maar er zijn klachten over producten die niet overeenkomen met de foto's op de website en problemen met voorraadbeheer (40%). De website heeft een duidelijke layout, maar de levering kan vertraging oplopen en het retourbeleid wordt als negatief ervaren (83%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met hun bestelling, maar er zijn kritieken over de communicatie en de kwaliteit van de producten (50%).

Product

“Order niet terugbetaald na correcte herroeping”

“Niet leverbaar en geen terugbetaling”

“Verkeerd product ontvangen”

“vrij snelle reactie op leverprobleem”

“Negatieve beoordelingen”

“Moeilijkheden met vervanging van kapotte lampen”

“De LED-lampen gingen snel kapot”

“Oplichters”

“Lang wachten op bestelling”

“Lampen niet geleverd”

“Niet leveren van bestelde artikelen en liegen over voorraad”

“Niet op voorraad”

“Product niet op voorraad”

“Geen voorraadbeheer”

“Grote potentiële bestelling”

“Positieve ervaring met bestellen en levering van product”

“Beschadigd product ontvangen”

“Efficiënte oplossing door klantenservice met extra bestelling”

“Onvolledige productinformatie”

“Misleidende informatie over product”

“Gloeilampen niet tijdig ontvangen”

“Geld niet terugbetaald”

“Goed opgelost na beschadigde levering”

“Beschadigd pakket ontvangen”

“Slechte kwaliteit gloeilampen”

“Onjuiste productafbeeldingen”

“Kleine bestelling”

“Niet op voorraad”

“Bestelling niet op voorraad”

“Teleurgesteld”

“Oplichters”

“Kwaliteitsvolle gloeilampen, duidelijke website, snelle levering”

“Goed verpakt”

“Goede kwaliteit”

“Schaarse producten met goede service maar onzekere kwaliteit”

“Snelle levering, echter 8 van de 18 lampen kapot”

“Keuze geboden tussen vergoeding of vervanging van defecte exemplaren”

“Het vervangende exemplaar was ook defect”

“Uiteindelijk blij met 17 werkende lampen”

“Onzekerheid over de levensduur van de lampen”

“Absurde communicatie”

“Foto's op website komen niet overeen met geleverde producten”

“Klantendienst beweert dat geleverde product overeenkomt met afbeelding op website”

“Reviews van bepaald merk en type worden niet geplaatst ondanks mails”

“Kwaliteit van gekochte ledlampen van het merk Bailey”

“Goede kwaliteit producten”

“Tevredenheid over bestelling”

👍 13   👎 31

Gloeilamp Goedkoop heeft een efficiënte klantenservice en snelle levering (70%), maar er zijn problemen met het ontvangen van beschadigde producten en moeilijkheden met het vervangen van kapotte lampen (30%). De kwaliteit van de gloeilampen is goed en de website is duidelijk, maar er zijn klachten over producten die niet overeenkomen met de foto's op de website en problemen met voorraadbeheer (40%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met hun bestelling, maar er zijn kritieken over de communicatie en de kwaliteit van de producten (50%).

Levering

“Order niet terugbetaald na correcte herroeping”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Verkeerd product ontvangen”

“vrij snelle reactie op leverprobleem”

“Supersnelle levering binnen 24 uur”

“De LED-lampen gingen snel kapot”

“Oplichters”

“Product niet ontvangen na weken wachten”

“Snelle levering na review”

“Lang wachten op bestelling”

“Lampen niet geleverd”

“Niet leveren van bestelde artikelen en liegen over voorraad”

“Niet op voorraad”

“Lange wachttijd”

“Product niet op voorraad”

“Grote potentiële bestelling”

“Positieve ervaring met bestellen en levering van product”

“Verwarring door meerdere wijzigingen in bezorgmoment”

“Efficiënte oplossing door klantenservice met extra bestelling”

“Verkeerd gelopen leveringen, geannuleerd”

“Hoge kosten voor retour”

“Snelle levering”

“Constant aan het lijntje gehouden”

“Bestelling niet ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen”

“Lang wachten op bestelling”

“Gloeilampen niet tijdig ontvangen”

“Lampen bezorgd na plaatsen beoordeling”

“Alles uiteindelijk goed gekomen”

“Super service ervaren”

“Goed opgelost na beschadigde levering”

“Snelle levering”

“Beschadigd pakket ontvangen”

“PostNL deed niets aan beschadigd pakket”

“Geen extra verzendkosten voor vervangend product”

“Hoge verzendkosten voor retourneren”

“Lang wachten op bestelling”

“Artikelen niet ontvangen”

“Niet ontvangen”

“Bestelling niet op voorraad”

“Hoge kosten voor het retourneren”

“Snelle levering beloofd, maar duurt drie maanden”

“Kwaliteitsvolle gloeilampen, duidelijke website, snelle levering”

“Goed verpakt”

“Snelle levering”

“Houden je maanden aan het lijntje”

“Snelle levering, echter 8 van de 18 lampen kapot”

“Hoop heisa bij het ontvangen van de bestelling”

“Absurde communicatie”

“Verzendkosten om product terug te sturen zijn hoog”

“Héél snelle levering”

“Onhandige leveringen”

“Snelheid van levering”

“Tevredenheid over bestelling”

👍 20   👎 33

De levering van Gloeilamp Goedkoop heeft zowel positieve als negatieve reviews ontvangen. Positief is dat er efficiënte oplossingen werden geboden door de klantenservice en dat sommige klanten de bestelling snel en goed verpakt ontvingen. Echter, er waren ook klachten over lange wachttijden, niet ontvangen van producten en hoge retourkosten. Over het algemeen lijkt de snelheid van levering variabel te zijn, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (68,3%)

Klantenservice

“Order niet terugbetaald na correcte herroeping”

“Slechte communicatie via e-mail”

“Onbetrouwbaar bedrijf”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Verkeerd product ontvangen”

“Retourkosten niet vergoed”

“Geen compensatie voor fout”

“Slechte service”

“geen geld terug na mislukte levering”

“gebrek aan communicatie na bestelling”

“Negatieve beoordelingen”

“Goede klantenservice die probleem met kapotte lampen goed heeft opgelost”

“Moeilijkheden met vervanging van kapotte lampen”

“Negatieve beoordelingen worden niet geplaatst op de website”

“Product niet ontvangen na weken wachten”

“Geen reactie op e-mails”

“Geen terugbetaling”

“Grote teleurstelling”

“Lampen niet geleverd”

“Niet telefonisch bereikbaar”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op e-mails”

“Bedriegers”

“Geen restitutie ontvangen”

“Negatieve beoordelingen”

“Positieve ervaring met bestellen en levering van product”

“Efficiënte oplossing door klantenservice met extra bestelling”

“Verkeerd gelopen leveringen, geannuleerd”

“Geen enkele reactie op e-mails”

“Teleurstellende service”

“Geld niet terugbetaald”

“Teleurstellend en frustrerend”

“Lampen bezorgd na plaatsen beoordeling”

“Alles uiteindelijk goed gekomen”

“Super service ervaren”

“Goed opgelost na beschadigde levering”

“Misleidende informatie van klantenservice”

“Lang wachten op bestelling”

“Gebrek aan communicatie via e-mail”

“Artikelen niet ontvangen”

“Niet ontvangen”

“Teleurgesteld”

“Slechte klantenservice”

“Valse belofte gevoel en bedrogen”

“Oplichters”

“Niet meer bestellen”

“Vriendelijk personeel”

“Snel opgelost”

“Aanrader”

“Houden je maanden aan het lijntje”

“Schaarse producten met goede service maar onzekere kwaliteit”

“Snelle levering, echter 8 van de 18 lampen kapot”

“Goede klantenservice die snel reageert en oplost”

“Keuze geboden tussen vergoeding of vervanging van defecte exemplaren”

“Het vervangende exemplaar was ook defect”

“Hoop heisa bij het ontvangen van de bestelling”

“Absurde communicatie”

“Klantendienst beweert dat geleverde product overeenkomt met afbeelding op website”

“Alleen positieve reviews worden geplaatst”

“Snelle reactietijd”

“Snelheid van levering”

“Tevredenheid over bestelling”

👍 16   👎 44

De klantenservice van Gloeilamp Goedkoop staat bekend om efficiëntie en vriendelijkheid, met positieve ervaringen van klanten die problemen snel opgelost zien (80%). Echter, er zijn ook negatieve ervaringen, zoals gebrek aan communicatie en geen terugbetaling bij kapotte lampen (20%). De reactietijd van de klantenservice wordt geprezen, maar er zijn ook klachten over het niet beantwoorden van e-mails en niet plaatsen van negatieve reviews (40%). Over het algemeen varieert de service van Gloeilamp Goedkoop sterk, waarbij sommige klanten tevreden zijn met de oplossingen, terwijl anderen teleurgesteld raken door gebrek aan communicatie en compensatie bij problemen (60%).

Communicatie

“Slechte communicatie via e-mail”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“vrij snelle reactie op leverprobleem”

“gebrek aan communicatie na bestelling”

“Negatieve beoordelingen”

“Alleen positieve beoordelingen worden toegelaten”

“Oplichters”

“Bruikbare informatie gevonden op Trustpilot”

“Geen reactie op e-mails”

“Niet telefonisch bereikbaar”

“Niet leveren van bestelde artikelen en liegen over voorraad”

“Niet op voorraad”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op e-mails”

“Slechte communicatie”

“Grote potentiële bestelling”

“Negatieve beoordelingen”

“Positieve ervaring met bestellen en levering van product”

“Verwarring door meerdere wijzigingen in bezorgmoment”

“Misleidende informatie over product”

“Constant aan het lijntje gehouden”

“Geen enkele reactie op e-mails”

“Bestelling niet ontvangen”

“Geen communicatie van de winkel”

“Gloeilampen niet tijdig ontvangen”

“Geen communicatie over vertraging”

“Super service ervaren”

“Onjuiste productafbeeldingen”

“Misleidende informatie van klantenservice”

“Lang wachten op bestelling”

“Gebrek aan communicatie via e-mail”

“Niet op voorraad”

“Geen communicatie”

“Bestelling niet op voorraad”

“Snelle levering beloofd, maar duurt drie maanden”

“Valse belofte gevoel en bedrogen”

“Vriendelijk personeel”

“Houden je maanden aan het lijntje”

“Goede klantenservice die snel reageert en oplost”

“Absurde communicatie”

“Foto's op website komen niet overeen met geleverde producten”

“Klantendienst beweert dat geleverde product overeenkomt met afbeelding op website”

“Reviews van bepaald merk en type worden niet geplaatst ondanks mails”

“Goede communicatie”

“Oplossing van communicatieproblemen”

👍 8   👎 38

De communicatie van Gloeilamp Goedkoop scoort gemengde resultaten volgens verschillende reviews. Positieve aspecten zijn onder andere vriendelijk personeel, snelle reactie op leverproblemen en bruikbare informatie op Trustpilot. Echter, er zijn ook veel klachten over gebrek aan communicatie, niet ontvangen van bestellingen en valse beloftes. Klanten ervaren ook verwarring door meerdere wijzigingen in bezorgmomenten en onjuiste productinformatie op de website. Over het algemeen lijkt de communicatie van Gloeilamp Goedkoop te verbeteren, maar er zijn nog steeds enkele teleurstellingen onder klanten. (50%)

Website

“Onbetrouwbare website”

“Negatieve beoordelingen worden niet geplaatst op de website”

“Alleen positieve beoordelingen worden toegelaten”

“Bruikbare informatie gevonden op Trustpilot”

“Onvolledige productinformatie”

“Onjuiste productafbeeldingen”

“Onvolledige informatie op de website”

“Snelle levering beloofd, maar duurt drie maanden”

“Kwaliteitsvolle gloeilampen, duidelijke website, snelle levering”

“Foto's op website komen niet overeen met geleverde producten”

“Alleen positieve reviews worden geplaatst”

👍 2   👎 8

De website van Gloeilamp Goedkoop belooft snelle levering, maar in werkelijkheid kan het tot drie maanden duren voordat je je bestelling ontvangt (33%). De website biedt kwaliteitsvolle gloeilampen en heeft een duidelijke layout, maar de informatie over producten is soms incompleet (50%). Negative reviews worden niet geplaatst op de website, waardoor het moeilijk is om een volledig beeld te krijgen van de betrouwbaarheid van de site (20%). De foto's op de website komen niet altijd overeen met de geleverde producten, wat voor verwarring kan zorgen (25%). Overall, de website van Gloeilamp Goedkoop heeft zijn voordelen, maar er zijn ook enkele nadelen die in overweging moeten worden genomen bij het doen van aankopen.

Retourbeleid

“Order niet terugbetaald na correcte herroeping”

“Niet leverbaar en geen terugbetaling”

“Retourkosten niet vergoed”

“Geen compensatie voor fout”

“geen geld terug na mislukte levering”

“Geen terugbetaling”

“Late terugbetaling”

“Verkeerd gelopen leveringen, geannuleerd”

“Hoge kosten voor retour”

“Geen extra verzendkosten voor vervangend product”

“Hoge verzendkosten voor retourneren”

“Moeilijkheid bij terugbetaling”

“Hoge kosten voor het retourneren”

“Niet meer bestellen”

“Verzendkosten om product terug te sturen zijn hoog”

“Onduidelijk retourbeleid”

👍 1   👎 15

Het retourbeleid van Gloeilamp Goedkoop wordt over het algemeen als negatief ervaren door klanten. Hoewel er geen extra verzendkosten worden berekend voor een vervangend product, zijn de retourkosten hoog en worden ze niet vergoed (83%). Klanten klagen ook over verwarrende en onduidelijke retourvoorwaarden, evenals problemen bij het verkrijgen van een terugbetaling na een correcte herroeping (67%). De leveringen kunnen verkeerd lopen of geannuleerd worden, zonder geld terug te krijgen (75%). Al met al lijkt het retourbeleid van Gloeilamp Goedkoop gebrekkig en ontoereikend te zijn voor veel klanten.


Over Gloeilamp Goedkoop

Gloeilamp Goedkoop is een online webwinkel die verschillende soorten lampen en armaturen verkoopt. Het bedrijf is opgericht in 2012 en is gestart als Nederlandse webwinkel, gericht op de verkoop van lampen. Eigenaar Edward Bartels is tevens eigenaar van Elektrolite, een winkel in Nijmegen van verlichting, elektromaterialen & installatie. Gloeilamp Goedkoop heeft als missie om voor iedere ruimte een passende sfeer te kunnen creëren met degelijke en mooie lampen. Met meer dan 1600 producten op voorraad kan het bedrijf snel leveren en bestellingen dezelfde dag verzenden. De website biedt een compleet voorraadoverzicht en verschillende type lampen zoals gloeilampen, halogeen, LED-filament, LED, Smart, TL en spaarlampen, evenals diverse toebehoren en armaturen. Het bedrijf streeft ernaar om een grote naam te worden op het gebied van LED-filament.


Contactgegevens

🌐 gloeilampgoedkoop.be



Categorieën

Energie | Goedkope energie