Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Europ Assistance staat bekend om zijn handige mobiele toegang (100%) en gebruiksvriendelijke interface. Helaas kunnen sommige klanten problemen ondervinden met omslachtige annuleringen (50%), het verkrijgen van benodigde documenten van derden (75%), en een niet correct verlopen annuleringsverzekering (25%). Het annuleringsproces kan te lang duren en gebrek aan transparantie vertonen (60%), terwijl de claimprocedure als ingewikkeld en langzaam kan worden ervaren (70%). Klanten missen soms duidelijkheid door een mogelijk misleidende hoge score van het bedrijf (40%), wat kan leiden tot ontmoediging bij het indienen van een claim (80%).