Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Fjord's communicatie krijgt gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant werden ze geprezen voor hun goede kennis en expertise in design en innovatie (80%). De samenwerking verliep heel vlot en de klant werd constant op de hoogte gehouden van het proces (75%). Aan de negatieve kant werden er klachten geuit over onbereikbaarheid per telefoon en gebrek aan informatievoorziening (60%). Er waren ook meldingen van slechte communicatie, zoals gebrek aan opvolging en beantwoording van e-mails (50%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Fjord ruimte voor verbetering te hebben.