Fjord

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Fjord komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fjord gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (24)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Fjord krijgt overwegend positieve feedback, met een geweldige ervaring en nadruk op design en innovatie. De betekenisvolle en relevante producten en diensten worden ook geprezen, evenals de basisaccommodatie die volledig en verwarmd is. Echter, het onvermogen om reizen te wijzigen of te annuleren, samen met enkele technische problemen zoals niet-werkende invulformulieren en onmogelijkheid om kenteken en postcode in te voeren, vormen enkele nadelen van de website. Het dinerbuffet wordt ook genoemd als een zwak punt, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in het culinaire aspect van de website. (70%)

“Design en innovatie”

“Betekenisvolle en relevante producten en diensten”

“Hut-accommodatie is basaal goed; alles klopt en is aanwezig, zelfs vloerverwarming in de toiletruimte.”

“Gebruik van digitale technologieën voor geweldige gebruikerservaringen”

“Geweldige ervaring”

“Dinerbuffet slecht”

“invulformulieren werken niet”

“kenteken en postcode niet in te geven”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

👍 4   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

merel - 26 februari 2024

  • Kwaliteit van diensten
  • Design en innovatie
  • Handige ervaringen
  • Betekenisvolle en relevante producten en diensten
  • Tevredenheid met aankoop

J. Westerhuis - 5 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Goede begeleiding bij het inparkeren van de auto en duidelijke bewegwijzering.
  • Ontbijt en Buffet aan boord van perfecte kwaliteit. Dranken bij de prijs inbegrepen.
  • Hut-accommodatie is basaal goed; alles klopt en is aanwezig, zelfs vloerverwarming in de toiletruimte.
  • Enorme zeegang zowel heen als terug, maar dat heb je niet in de hand.
  • Omgeroepen berichten zijn slecht hoorbaar en mondjesmaat.

Sam Coppens - 29 december 2023

  • Indrukwekkende kennis en expertise in design en innovatie
  • Gebruik van digitale technologieën voor geweldige gebruikerservaringen
  • Strategisch ontwerp gericht op verbetering van gebruikerservaring
  • Tevreden met aankoop en aanbeveling aan anderen

Julien Hardy - 29 december 2023

  • Geweldige ervaring
  • Innovatieve aanpak en creatieve oplossingen
  • Professioneel en toegewijd
  • Topkwaliteit leveren

Joost Visser - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Basisvoorzieningen
  • Hut prima
  • Dinerbuffet slecht

patrick hendrix - 20 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • niet te bereiken
  • sms om alles in te vullen dag voor vertrek
  • invulformulieren werken niet
  • kenteken en postcode niet in te geven
  • slechte service

Jola Stuut - 2 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Trip wijzigen of annuleren onmogelijk