Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Fjord kan soms traag zijn, met vertragingen die langer duren dan beloofd (15%). Echter, het biedt goede begeleiding bij het inparkeren en duidelijke bewegwijzering (80%), wat het inschepen en uitrijden vlot laat verlopen. De overtocht zelf verloopt snel en soepel (90%), maar bij aankomst moet je rekening houden met minstens 1 uur wachttijd (25%). Helaas zijn de voorzieningen basic (50%), de schepen oud en de stoelen oncomfortabel (20%), en het personeel kan soms onvriendelijk zijn en er zijn dieselgeuren (30%). Het is echter eenvoudig om te boeken naar een andere overtocht na annulatie (70%), en de service van Color Line wordt als super ervaren (85%). Helaas kan het terugkrijgen van geld na annulering lang duren (10%).