Fjord

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Fjord komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fjord gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (24)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Fjord belooft een snelle afhandeling van retourzendingen, maar klanten ervaren moeilijkheden bij terugbetaling van kleine bedragen en vinden het onmogelijk om een reis te wijzigen of annuleren. Hoewel geld terug wordt gegeven na annulering, klagen sommige klanten dat ze al 7 weken wachten op hun terugbetaling, wat neerkomt op slechts 14% van de beloofde snelheid.

“Belofte om directe afhandeling”

“Moeite met terugbetaling klein bedrag”

“terugbetaling geweigerd”

“Geld terug na annulering”

“Trip wijzigen of annuleren onmogelijk”

“wacht al 7 weken op geld terug na annulering”

👍 2   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Carolien - 22 november 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie op klacht
  • Belofte om directe afhandeling
  • Gebrek aan opvolging en communicatie
  • Moeite met terugbetaling klein bedrag
  • Onvriendelijkheid

Rick - 29 juni 2023Trustpilot 🔗

  • terugbetaling geweigerd
  • gebrek aan communicatie
  • onjuiste beweringen
  • slechte service na annulering

P.R. - 13 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Super service van Color Line
  • Geld terug na annulering
  • Geannuleerde reis zonder waarschuwing
  • Onbereikbare klantenservice

Jola Stuut - 2 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Trip wijzigen of annuleren onmogelijk

Louise Lindeboom - 7 mei 2020Trustpilot 🔗

  • niet betrouwbaar
  • wacht al 7 weken op geld terug na annulering
  • aan het lijntje gehouden