Foto de Vakman

76 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Foto de Vakman komt uit 76 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Foto de Vakman gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (68)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Foto de Vakman heeft enkele nadelen, zoals hoge restocking fees (70%), producten die niet geretourneerd kunnen worden na de zichttermijn (60%), en slechte communicatie over retourzendingen (50%). Aan de positieve kant bieden ze wel een efficiënt retourbeleid (80%) en lijkt het dat er geen waardevermindering betaald hoeft te worden voor ongebruikte producten (100%). Het is echter onduidelijk wanneer bepaalde kliks gemaakt werden (40%) en er lijkt sprake te zijn van het achterhouden van het volledige bedrag zonder bewijs (30%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid gemengde ervaringen op te leveren voor klanten.

“Henzo lijst was slecht verpakt”

“Tekentablet crashte na kalibreren”

“Slechte communicatie over retourzending”

“Verkoopt showmodel zonder toestemming”

“Weigert retour”

“Nog geen reactie ontvangen om de zonnekap te retourneren”

“Hoge restocking fees”

“Aanmelden product na zichttermijn”

“Efficiënte retourbeleid”

“Product niet voorradig na betaling”

👍 1   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Consumer - 15 december 2023Trustpilot 🔗

  • goed verpakt
  • Order proces gaat lekker soepel
  • de lijst was super goed verpakt
  • Henzo lijst was slecht verpakt
  • blij

Maria - 11 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Tekentablet crashte na kalibreren
  • Geen reactie op status update verzoeken

paul rutten - 5 september 2023Trustpilot 🔗

  • Onjuiste prijsinformatie en extra betaling vereist
  • Onbeschofte klantenservice
  • Langdurige vertraging en gebrek aan opvolging
  • Slechte communicatie over retourzending

David Desmet - 11 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Verkoopt showmodel zonder toestemming
  • Weigert retour
  • Slechte service

Gerco - 9 april 2023Trustpilot 🔗

  • Nog geen reactie ontvangen om de zonnekap te retourneren

Jorn Thönissen - 15 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Het orderproces verloopt prima
  • Service komt niet na
  • Snel en duidelijk orderproces
  • Hoge restocking fees
  • Aanmelden product na zichttermijn
  • Gebrek aan service na betaling

Edward - 29 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle oplossing van het probleem
  • Goede communicatie met de verkoper
  • Efficiënte retourbeleid

leonie - 6 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Product niet voorradig na betaling

Tom - 27 september 2021Trustpilot 🔗

  • Kliks van andere klanten worden aan mij toegeschreven
  • Geen duidelijke bewijzen van de gemaakte kliks
  • Achterhouden van het volledige bedrag zonder degelijke bewijzen
  • Waardevermindering betalen voor ongebruikt product
  • Onduidelijkheid over wanneer de kliks gemaakt werden

Rick - 31 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Geweldige reactie van de klantenservice
  • Niet meer op voorraad, maar speciaal voor de klant besteld
  • Kan het artikel helaas niet retour nemen
  • Aanbeveling om het artikel op marktplaats te verkopen