Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fotogeschenk heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant is er een duidelijk retourbeleid en goede klantenservice, wat veel vertrouwen geeft (100%). Aan de andere kant is het retourbeleid niet flexibel en ontvangen sommige klanten niet het gewenste geld terug voor gepersonaliseerde producten (50%). Er is ook kritiek op de communicatie en oplossingen bij klachten, wat voor ontevredenheid kan zorgen (25%). Over het algemeen lijkt de kwaliteit van de producten wel goed te zijn, maar er zijn af en toe problemen met de afwerking en het plakken van stickers (75%).