Fun-en-feest

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Fun-en-feest komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fun-en-feest gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fun-en-feest ontvangt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten positieve ervaringen hebben met de retourafhandeling en het gemak van een verzendlabel ontvangen (25%), zijn er ook klachten over lange wachttijden op terugbetaling (15%), problemen met het terugkrijgen van verzendkosten (10%), en gebrek aan duidelijke informatie over het retourproces (10%). Sommige klanten hebben zelfs nog steeds geen geld terug ontvangen (15%) en ervaren slechte communicatie en langzame afhandeling van retouren (15%). Er is wel de mogelijkheid tot terugbetaling bij faillissement (5%) en sommige klanten hebben positieve ervaringen met de terugbetaling voor beschadigde producten (5%). Over het algemeen lijkt het terugbeleid van Fun-en-feest verbetering nodig te hebben om aan de verwachtingen van alle klanten te voldoen.

“Bestelling geannuleerd maar geld nog steeds niet terugbetaald!”

“Geld nog steeds niet terug door diverse fouten”

“Deze moest ik dus weer retour sturen.”

“Gevraagd om verzendlabel en deze gekregen.”

“Toezegging van medewerker dat ik ook verzendkosten terug zou ontvangen.”

“Alleen kosten van artikel terug gestort ondanks vermelding dat ik ook verzendkosten terug zou krijgen.”

“Bezig om verzendkosten terug te krijgen.”

“6-1 cadeau besteld, retour gezonden naar Fun”

“Onzekerheid over terugbetaling”

“Problemen met retourbeleid en terugbetaling”

👍 11   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Stephania - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling geannuleerd maar geld nog steeds niet terugbetaald!

Robert van Oven - 2 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geld nog steeds niet terug door diverse fouten
  • Bestelling voor cadeau vertraagd
  • Telefonisch contact gehad en bestelling zou ruim op tijd binnen zijn.
  • Bestelling geannuleerd en bij bol.com besteld.
  • Kreeg email dat bestelling de dag daarna opgestuurd zou worden.
  • Reactie om bestelling niet op te sturen.
  • Toch hebben ze bestelling opgestuurd.
  • Cadeau had ik al gegeven. 3 dagen later cadeau in huis.
  • Deze moest ik dus weer retour sturen.
  • Gevraagd om verzendlabel en deze gekregen.
  • Toezegging van medewerker dat ik ook verzendkosten terug zou ontvangen.
  • Alleen kosten van artikel terug gestort ondanks vermelding dat ik ook verzendkosten terug zou krijgen.
  • Bezig om verzendkosten terug te krijgen.
  • Fout op fout en steeds afgeschoven op drukte.
  • Bestel hier alstublieft niks!!!

Carola Jansen - 17 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mega slechte verzending
  • 6-1 cadeau besteld, retour gezonden naar Fun
  • Na 3 weken opnieuw verzonden
  • Pakket verdwenen na bezorging bij DHL
  • Geen ontvangst na 6 weken
  • Meer dan 10 mails verstuurd zonder resultaat
  • Reacties op mails zijn afgenomen in frequentie
  • Moeten zelf achteraan bellen en mailen
  • Onzekerheid over terugbetaling

Ingmar van Oeffelen - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Verkeerd product ontvangen
  • Onjuiste communicatie vanuit klantenservice
  • Problemen met retourbeleid en terugbetaling

MS - 7 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Te late levering
  • Verkeerd artikel geleverd
  • Langzame afhandeling van retour
  • Nog steeds wachten op terugbetaling

stans verhagen - 2 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Trage afhandeling en slechte communicatie
  • Kwaliteitsproduct tegen goede prijs
  • Retourafhandeling was prima

pokey - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer vlot en netjes afgehandeld
  • Prima prijs
  • Positieve ervaring met retourneren
  • Goede communicatie na vertraging

Kayleigh - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen contact met klantenservice
  • Lange levertijd zonder update
  • Onbereikbare chat op website
  • Geen reactie op annuleringsverzoek

Catrina Hettinga - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Mooie kortingen op speelgoed
  • Geen reactie na bestelling
  • Automatische reacties op e-mails
  • Te druk om te reageren
  • Lang wachten op reactie
  • Bestelling geannuleerd via e-mail
  • Bestelling niet ontvangen na 9 werkdagen

Roy Van den Wyngaert - 24 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Nog steeds geen bestelling ontvangen
  • Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, geen antwoord op e-mail
  • 3 van de 4 artikelen ontvangen, terugbetaling volgende week

Sarah Leibbrand - 24 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering na vertraging en faillissement
  • Informatie over faillissement niet tijdig gecommuniceerd
  • Klantenservice geeft uitleg over vertraging
  • Grote uitverkoop door faillissement kan leiden tot vertraging
  • Mogelijkheid tot terugbetaling bij faillissement

kathleen verhaegen - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden met retourprocedure
  • Gebrek aan telefonische bereikbaarheid
  • Foutieve informatie op de website
  • Onjuiste verzending en annulering van bestelling

Jack Doodoo - 23 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Klantenservice niet bereikbaar
  • Geen geld terug ontvangen
  • Slechte ervaring

Glenn - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bestellingen geannuleerd maar geen geld terug gekregen
  • Geen communicatie over terugbetaling
  • Lange wachttijd voor terugbetaling
  • Snelle bezorging van beschikbare artikelen

Jo - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling is ruk

Danny - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Leuke aanbieding gezien & besteld
  • Product uitverkocht na bestelling
  • Lang wachten op terugbetaling

mevrouw Bachnoe - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Nog steeds mijn pakket niet ontvangen
  • En mijn retour betaling niet gehad
  • Klantenservice is onbereikbaar en hun antwoorden kloppen niet

Jeen Lingsma - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen na betaling
  • Vertraagde terugbetaling
  • Slechte communicatie over voorraad
  • Te hoge prijzen na aanpassing

Kris B - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte informatie
  • Lang wachten op bestelling
  • Geen duidelijke retourinformatie

Nick P - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen reactie meer gehad na bestellen
  • Klantenservice reageert niet
  • Chatbot is niet bereikbaar
  • Geld weg zonder product

Harlinde - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Beschadigd boek
  • Niet op de hoogte gebracht van volledige bestelling
  • Zelf contact moeten opnemen
  • Geld terug voor beschadigd boek

C. Herman - 24 december 2023

  • Teleurgesteld over de kwaliteit van de producten
  • Versieringen zagen er goedkoop en zwak uit, kostuums waren slecht gemaakt
  • Klantenservice was niet erg behulpzaam
  • Terugsturen te veel gedoe
  • Niet aanraden hier te winkelen voor degelijke kwaliteitsproducten