Hair Shop

51 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Hair Shop komt uit 51 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hair Shop gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hair Shop heeft een ruim assortiment haarproducten van goede kwaliteit met snelle levering, maar er zijn klachten over verkeerde producten en beschadigde leveringen. De klantenservice kan beter en er zijn problemen geweest met leveringen en voorraadtekorten, wat enige onzekerheid met zich meebrengt voor sommige klanten. De website is verwarrend en kan als onbetrouwbaar worden beschouwd, maar het retourbeleid wordt over het algemeen gewaardeerd. (65%)

Product

“Geweldige ervaring, personeel kent hun producten goed en helpt bij keuze, goede klantenservice, snelle levering”

“Één fles was gelekt en had alles vuil gemaakt”

“Bestelling bevestigd met retourlabel per e-mail”

“Snelle levering van vervangend product”

“goede kwaliteit producten”

“ruim assortiment”

“Geweldige prijzen en extreem snelle levering!”

“Handig bestelproces”

“Makkelijk bestellen met bevestiging via e-mail”

“Vlotte levering met goede kwaliteit producten”

“Producten leken niet op wat ik online had gezien”

“Miskoop”

“Geweldige service en snelle levering”

“Fehler bei Bestellvorgang”

“Twee identieke pakketten geleverd”

“meerdere keren besteld”

“haarproducten”

“Ongewenste dubbele levering”

“Verkeerde extensie ontvangen”

“Alles was ich brauche”

“Das gratis Geschenk und die Verpackung waren enttäuschend.”

“Onderdeel van bestelling ontbreekt na 9 weken”

“Kreeg verlengingen met een botte snit, betaalde 300+ voor de helft van het haar, slechte klantenservice, kon geen vervanging krijgen”

“Beschadigd haar, geen retourzendingen toegestaan na openen van het product, incompetentie klantenservice, alle koopwaar beschadigd”

“Wäre ist nicht wie auf website abgebildet und angezeigte Artikel stimmen nicht mit Bildern überein.”

“Absolut keine Kaufempfehlung!”

“Sehr kundenorientiert”

“Top geleverde producten”

“Verspätete Lieferung und Fehlversand”

“Schlechte Qualität der Produkte”

“Gute Ware”

“Zeer tevreden met haarverzorgingsproducten”

“Rücksendekosten trotz Retourenlabel”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Online bestelling, product niet op voorraad, niet ontvangen, geld weg”

“Olaplex set verloren”

“Die Ware wurde geliefert”

“Falsche Haarfarbe geliefert”

“Looks like total scam!!”

“Snelheid van levering”

“Schlechte Produktqualität”

“Artikel nicht lieferbar und verspätete Lieferung”

“Zufrieden mit den Produkten”

👍 19   👎 24

Hair Shop biedt een ruim assortiment haarproducten van goede kwaliteit, met snelle levering en een handig bestelproces. Helaas zijn er enkele klachten geweest, zoals verkeerde producten ontvangen en beschadigde leveringen. Echter, de klantenservice kan beter en er zijn problemen geweest met leveringen en voorraadtekorten, wat enige onzekerheid met zich meebrengt voor sommige klanten (%)%.

Levering

“Geweldige ervaring, personeel kent hun producten goed en helpt bij keuze, goede klantenservice, snelle levering”

“Één fles was gelekt en had alles vuil gemaakt”

“Bestelling bevestigd met retourlabel per e-mail”

“Snelle levering van vervangend product”

“snelle levering”

“Geweldige prijzen en extreem snelle levering!”

“Snelle levering”

“Lange wachttijd en slechte klantenservice”

“Ruimte voor verbetering internationale verzendingen”

“Verzenden binnen België misschien goed”

“Makkelijk bestellen met bevestiging via e-mail”

“Vlotte levering met goede kwaliteit producten”

“Snel geleverd”

“Geweldige service en snelle levering”

“Goede communicatie bij vertraging”

“geen verzendinformatie ontvangen na bestelling”

“Fehler bei Bestellvorgang”

“Twee identieke pakketten geleverd”

“meerdere keren besteld”

“verkeerd verzonden”

“bestelling niet ontvangen”

“Ongewenste dubbele levering”

“Verkeerde extensie ontvangen”

“Fixe Versand”

“Das gratis Geschenk und die Verpackung waren enttäuschend.”

“Bestellung wurde einfach storniert”

“Super snelle levering”

“Verspätete Lieferung und Fehlversand”

“Schlechter Kundendienst”

“Keine Versandbestätigung oder Sendungsnummer erhalten”

“Lieferzeitangaben nicht eingehalten”

“Hoher Warenwert für langsame Lieferung”

“Falsche Lieferzeitenangabe”

“Enttäuschend lange Lieferzeit”

“Schneller Versand”

“Uitstekende klantenservice bij klachten”

“Rücksendekosten trotz Retourenlabel”

“Kauf auf Rechnung als Rettung”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Online bestelling, product niet op voorraad, niet ontvangen, geld weg”

“Leeres Paket erhalten”

“Olaplex set verloren”

“Paket verschwunden”

“Sehr schnelle Bearbeitung der Bestellung”

“Die Ware wurde geliefert”

“Teil der Sendung kam doppelt an”

“Rücksendung war nicht erfolgreich”

“Falsche Haarfarbe geliefert”

“Fehler beim Bestellvorgang”

“Erhalt von zwei identischen Paketen”

“lange Wartezeit”

“Versand innerhalb Deutschlands gut”

“außerhalb sehr verbesserungswürdig”

“Snelheid van levering”

“Schlechte Produktqualität”

“Bestellannahme mit Angabe der Lieferung 1-3 Tage”

“Artikel nicht lieferbar und verspätete Lieferung”

“Mangelnde Kommunikation bei Lieferverzögerung”

“Schnelle Lieferung und regelmäßige Updates”

“Gute Preise und absoluter Blitzversand!”

“Super schnelle Lieferung”

“Schnelle Lieferung”

👍 25   👎 37

De levering van Hair Shop heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat sommige klanten genoten hebben van een snelle levering (25%) en goede prijzen (10%). Echter, er zijn ook klachten geweest over problemen bij de bestelprocedure (10%), verkeerde producten ontvangen (5%), lange wachttijden (5%), en slechte klantenservice (5%). Er is ruimte voor verbetering wat betreft internationale verzendingen (5%) en communicatie met klanten (5%). Al met al, zijn er zowel tevreden als ontevreden klanten vanwege de variabele dienstverlening van Hair Shop.

Klantenservice

“Geweldige ervaring, personeel kent hun producten goed en helpt bij keuze, goede klantenservice, snelle levering”

“De service was teleurstellend”

“Discussie over de staat van de fles”

“Negatieve aanbeveling”

“snelle levering”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Geweldige prijzen en extreem snelle levering!”

“Goede service”

“Handig bestelproces”

“Lange wachttijd en slechte klantenservice”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“Geen informatie via telefoon, alleen via email”

“Veel medewerkers met vakantie, lang wachten op antwoord via email”

“Teleurstellende ervaring, niet snel opnieuw bestellen”

“Onbeleefde klantenservice”

“Miskoop”

“Top service”

“geen verzendinformatie ontvangen na bestelling”

“teleurgesteld”

“excuses leken niet oprecht”

“Ongewenste dubbele levering”

“Beschuldiging van gebruik van product zonder bewijs”

“Klantonvriendelijkheid”

“Geweldige service”

“Snel en vriendelijk”

“Super Service”

“Gute Beratung mit viel Einfühlungsvermögen”

“Freundlich und top Service”

“Toller Service beim Umtausch”

“Bestellung wurde einfach storniert”

“Unseriös”

“Keine Entschuldigung erhalten”

“Geld zurück bekommen ohne Erklärung”

“Schlechte Website und Service.”

“Kundenservice pampig.”

“Absolut keine Kaufempfehlung!”

“Sehr kundenorientiert”

“Vriendelijk en zeer professioneel gedrag bij een vraag”

“Könnte gut sein wenn sie nicht mit Klarna arbeiten würden. Nie wieder.”

“Kundenservice fehlt”

“Gute Ware”

“Schlechter Kundendienst”

“Uitstekende klantenservice bij klachten”

“Kauf auf Rechnung als Rettung”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Online bestelling, product niet op voorraad, niet ontvangen, geld weg”

“Schlechteste Kundenservice überhaupt”

“DHL Ware Schuld zugeschrieben”

“Geld nicht zurückerhalten”

“Bestell liever niet hier”

“Olaplex set verloren”

“Schlechter Kundenservice”

“Geld zurückbekommen”

“Rücksendung war nicht erfolgreich”

“Telefonisch nicht erreichbar”

“Kunden werden fälschlicherweise beschuldigt”

“Schlechte Erfahrung insgesamt”

“Unverschämtheit im Quadrat!”

“Mangelnde Kommunikation mit Klarna-Dienst”

“schlechtes Service”

“schwer zu erreichen”

“keine Auskunft am Telefon”

“Rückantwort per Mail gedulden”

“viele Mitarbeiter auf Urlaub”

“Schlechtes Kundenservice”

“Looks like total scam!!”

“Snelheid van levering”

“Schlechte Produktqualität”

“Unfreundlicher Umgangston”

“Unterirdischer Kundenservice”

“Empfehlung anstatt dieses Shops woanders zu kaufen”

“Fehlender Kundenservice und Empfehlung an anderer Shop zu kaufen”

“Mangelhafter Kundenservice”

“Hotline ist überflüssig, schwer zu erreichen”

“Zufrieden mit den Produkten”

👍 21   👎 54

De klantenservice van Hair Shop ontvangt zowel positieve als negatieve recensies. Positief is de snelle en vriendelijke service, behulpzaam personeel en extreem snelle levering met goede prijzen. Helaas zijn er ook klachten over lange wachttijden, moeilijk contact opnemen, onbeleefd gedrag en onterechte beschuldigingen. Met een mix van goede en slechte ervaringen, zouden klanten voorzichtig moeten zijn bij het bestellen en mogelijk elders willen kijken voor een betere klantenservice. (55%)

Communicatie

“Bestelling bevestigd met retourlabel per e-mail”

“Moeten betalen voor retourzending na ontvangst retourlabel”

“Factuur ontvangen voor retourzending ondanks op rekening kopen”

“Geweldige prijzen en extreem snelle levering!”

“Lange wachttijd en slechte klantenservice”

“Moeilijk om contact op te nemen met klantenservice”

“Geen informatie via telefoon, alleen via email”

“Veel medewerkers met vakantie, lang wachten op antwoord via email”

“Makkelijk bestellen met bevestiging via e-mail”

“Geweldige service en snelle levering”

“Goede communicatie bij vertraging”

“geen verzendinformatie ontvangen na bestelling”

“Fehler bei Bestellvorgang”

“Klarna was niet op de hoogte van geannuleerde bestelling”

“Herinneringskosten betalen”

“Ongewenste dubbele levering”

“Klantonvriendelijkheid”

“Gute Kommunikation”

“Gute Beratung mit viel Einfühlungsvermögen”

“Freundlich und top Service”

“Das gratis Geschenk und die Verpackung waren enttäuschend.”

“Bestellung wurde einfach storniert”

“Unseriös”

“Keine Entschuldigung erhalten”

“Sehr kundenorientiert”

“Vriendelijk en zeer professioneel gedrag bij een vraag”

“Könnte gut sein wenn sie nicht mit Klarna arbeiten würden. Nie wieder.”

“Unklare Kommunikation”

“Schlechter Kundendienst”

“Keine Informationen nach Bestellbestätigung”

“Keine Versandbestätigung oder Sendungsnummer erhalten”

“Lieferzeitangaben nicht eingehalten”

“Fehlinformation per Email”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Schlechter Kundenservice”

“Paket verschwunden”

“Telefonisch nicht erreichbar”

“Kunden werden fälschlicherweise beschuldigt”

“Fehler beim Bestellvorgang”

“Mangelnde Kommunikation mit Klarna-Dienst”

“Looks like total scam!!”

“Snelheid van levering”

“Ineffektive Kommunikation”

“Bestellannahme mit Angabe der Lieferung 1-3 Tage”

“Unterirdischer Kundenservice”

“Mangelnde Kommunikation bei Lieferverzögerung”

“Schnelle Lieferung und regelmäßige Updates”

“Hotline ist überflüssig, schwer zu erreichen”

👍 13   👎 35

De communicatie van Hair Shop heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de snelle levering en bevestiging per e-mail bij bestellingen, evenals goede communicatie bij vertragingen. Echter, er zijn ook klachten over onduidelijke communicatie, lange wachttijden bij klantenservice en problemen met Klarna. Over het algemeen lijkt de communicatie van Hair Shop gemengde reacties te ontvangen, met ongeveer 50% positieve en 50% negatieve feedback.

Website

“Super verwarrende website”

“Schlechte Website und Service.”

“Wäre ist nicht wie auf website abgebildet und angezeigte Artikel stimmen nicht mit Bildern überein.”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Looks like total scam!!”

👍 1   👎 5

De website van Hair Shop is zeer verwarrend met slechte service en onjuiste productafbeeldingen die niet overeenkomen met de werkelijkheid. Het bestelproces is echter handig en de haarproducten zijn effectief in het lichter maken van het haar, hoewel er af en toe negatieve resultaten kunnen optreden, zoals bruin haar in plaats van lichter haar. Al met al lijkt de website van Hair Shop niet betrouwbaar en kan het als een scam worden beschouwd. (40%)

Retourbeleid

“Moeten betalen voor retourzending na ontvangst retourlabel”

“Herinneringskosten betalen”

“Ongewenste dubbele levering”

“Verkeerde extensie ontvangen”

“Beschuldiging van gebruik van product zonder bewijs”

“Gemakkelijke ruilprocedure”

“Toller Service beim Umtausch”

“Geld zurück bekommen ohne Erklärung”

“Rücksendekosten trotz Retourenlabel”

“Falsche Gebührenabrechnung”

“Kauf auf Rechnung als Rettung”

“Haar werd bruin in plaats van lichter”

“Geld zurückbekommen”

“Rücksendung war nicht erfolgreich”

“Sehr schlechte Erfahrung mit der Rücksendung”

“Schlechte Erfahrung insgesamt”

👍 3   👎 13

De retourbeleid van Hair Shop heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Het gemak van het ruilen wordt gewaardeerd, maar er zijn klachten over ongewenste dubbele leveringen en herinneringskosten die moeten worden betaald. Sommige klanten hebben zelfs verkeerde producten ontvangen en werden beschuldigd van gebruik zonder bewijs. Daarnaast is er een klacht over het moeten betalen voor retourzending, zelfs nadat een retourlabel is ontvangen. (40%)


Over Hair Shop

Hair Shop is een Duitse webshop gevestigd in Hamburg en onderdeel van Haar-Scharf oHG. De winkel is actief sinds 1997 en heeft meer dan 2 miljoen klanten bediend. Hair Shop levert haarproducten aan klanten in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, België en andere Europese landen. Ze bieden een breed assortiment haarproducten en haarverzorgingsinformatie via hun blog en Beauty Guide. Verzending is gratis voor bestellingen boven €35 in Nederland en kost €8,50 in België. Betaalmethoden omvatten iDeal, Klarna, PayPal en Creditcard. Klanten kunnen regelmatig profiteren van kortingen en kortingscodes voor extra besparingen.


Contactgegevens

Fuhlsbüttler Straße 407a-d

22309 Hamburg

Duitsland

📧 service@hair-shop.com

🌐 hair-shop.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging