Helzberg Diamonds

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Helzberg Diamonds komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Helzberg Diamonds gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Helzberg Diamonds heeft gemengde beoordelingen, met sommige klanten die klagen over een slechte behandeling bij het retourneren van producten en frequente reparaties die nodig zijn voor sieraden. Er lijkt een foutenmarge te zijn bij de customer service (60%) en reparatiediensten (40%). Echter, andere klanten hebben positieve ervaringen gehad met het retourbeleid, waarbij ze snel en gemakkelijk hun producten konden retourneren zonder problemen (40%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Helzberg Diamonds inconsistent te zijn, met zowel voor- als nadelen.

“Slechte behandeling bij retourneren van product”

“Vaak reparaties nodig aan sieraden”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

ilias - 8 maanden geleden

  • Heel vervelende ervaring met het team in de winkel
  • Ongepast en respectloos behandeld door medewerker Jonathan S.
  • Onprofessioneel gedrag van medewerker Jonathan S.
  • Opmerkingen en roddels over klant gemaakt door medewerker
  • Bon op toonbank gegooid zonder overhandiging aan klant
  • Slechte behandeling bij retourneren van product
  • Gebrek aan respectvolle communicatie en bedankje voor aankoop
  • Nare ervaring die klant niet had verwacht
  • Beslissing om elders zaken voort te zetten na slechte service

Brooke Sherwood - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hit of miss ervaring, afhankelijk van de werknemer
  • Beperkte opties voor aangepaste sieraden
  • Vaak reparaties nodig aan sieraden