HEMA

48 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor HEMA komt uit 48 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HEMA gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (35)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van HEMA vertoont veel inconsistenties en tekortkomingen, met slechte klantenservice en gebrekkige communicatieve vaardigheden die het moeilijk maken om vragen en klachten adequaat aan te pakken. Echter, het bestelproces verloopt vlot en de bevestigingsmail wordt snel verstuurd. Daarnaast wordt er snel geleverd via de webshop, wat een positief punt is. Over het algemeen lijkt de communicatie van HEMA gebrekkig te zijn, met enkele positieve uitzonderingen. (25%)

“Bevestigingsmail kwam snel binnen”

“Langdurig proces om bestelling te plaatsen zonder bevestiging”

“Onduidelijkheid en herhaling bij klantendienst vraag”

“Vlot bestellen en duidelijke website”

“Tevredenheid over bestelproces en bevestiging per e-mail”

“Klantenservice is geen nummertje toekennen alleen”

“Klantenservice doet niets met klacht”

“Klantenservice reageert binnen 2 dagen maar doet verder niets”

“Beperkte online maten.”

“Website opmerking genegeerd.”

👍 13   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Chiara Massart - 21 april 2024

  • Makkelijk vinden wat ik zocht
  • Bestelling verliep simpel
  • Bevestigingsmail kwam snel binnen
  • Spullen van goede kwaliteit
  • Levering verliep vlot

David Desmedt - 15 februari 2024

  • Teleurstellende service
  • Verwarrende website en moeilijk om te vinden wat ik zocht
  • Langdurig proces om bestelling te plaatsen zonder bevestiging
  • Onduidelijkheid en herhaling bij klantendienst vraag

S. Verhaegen - 2 februari 2024

  • Vlot bestellen en duidelijke website
  • Ruim aanbod aan producten en snelle levering
  • Goede kwaliteit van producten
  • Tevredenheid over bestelproces en bevestiging per e-mail

AnnA - 21 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice is geen nummertje toekennen alleen

M Raeymakers - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice doet niets met klacht
  • Klantenservice reageert binnen 2 dagen maar doet verder niets

A. Nguyen - 13 december 2023

  • Beperkte online maten.
  • Aanbod niet bijgewerkt.
  • Lastig passende bh's.
  • Website opmerking genegeerd.
  • Meer variatie en maten nodig.

Helena Cornez - 12 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Grote bestelling met gebroken vazen
  • Traag klachtenafhandeling
  • Fouten bij aanpassen bestelling

corrie - 6 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Geen gewone thee beschikbaar, alleen smaakjes
  • Geen rekening gehouden met behoefte aan gewone thee

Yannick Klaassens - 8 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Goed geholpen!

Laure - 1 februari 2023Trustpilot 🔗

  • De levering was onvolledig
  • Slechte klantenservice met gebrekkige communicatie vaardigheden
  • Hoge verzendkosten voor uiteindelijk onbruikbare items

Willy - 31 december 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbare tracking

An Van Dessel - 1 december 2021Trustpilot 🔗

  • Thuislevering genegeerd - pakket meteen naar afhaalpunt

Marleen G. - 9 april 2021Trustpilot 🔗

  • bepaalde maten niet beschikbaar online
  • verdwijning van non-padded t-shirt BHs in de winkels
  • moeilijk te vinden maat EU75(/90)D
  • duurdere alternatieven met afwijkende maten bij Hünkemoller
  • genegeerde reviews op de website
  • constante beschikbaarheid van slechts enkele maten online

Wilbert Depummel - 4 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Onverantwoordelijk gedrag

Karlijn - 24 november 2020Trustpilot 🔗

  • Hele slechte klantenservice

Glen Wouters - 28 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Beste aankoop ooit

Wendy - 29 mei 2020

  • Houdt drank 12 uur gekoeld en 6 uur warm
  • Makkelijk in gebruik en afwassen, sterk materiaal
  • Snel geleverd binnen 3 werkdagen

Charlotte van der Minne - 17 april 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle levering via webshop

Felix Moeys - 3 april 2020Trustpilot 🔗

  • Handig online bestellen

Harry Van den Bulck - 19 januari 2019Trustpilot 🔗

  • Nooit geleverd
  • Geen terugbetaling
  • Slechte communicatie

Liene - 28 november 2018Trustpilot 🔗

  • lange wachttijd voor productie en gebrek aan reactie op vragen
  • automatische doorverwijzing naar Nederlandse site voor fotocadeaus die niet naar België kunnen worden verzonden

HB - 12 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • Geen bestelbevestiging ontvangen.
  • Al drie dagen geen gehoor bij klantendienst.

ISABEL - 7 augustus 2018Trustpilot 🔗

  • Onbeschofte en domme klantendienst!
  • Fout in prijsweergave van product
  • Onprofessionele reactie op klacht via e-mail
  • Teleurstellende ervaring met klantendienst

daphne_c - 24 november 2016Trustpilot 🔗

  • Zoals verwacht/beloofd.
  • Hema.be is zo degelijk als ze zelf aangeven.
  • Fotoservice werkt goed, maar kwaliteit van de producten kan beter.