Hotwire

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Hotwire komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hotwire gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Hotwire ontvangt over het algemeen negatieve beoordelingen, met problemen zoals het weigeren van verzekeringen, slechte hotelervaringen en gebrek aan oplossingen voor klachten. De website veroorzaakt ook problemen bij boekingen en klanten ontvangen geen bevestigingsmails. Terugbetalingen zijn moeilijk te verkrijgen en er zijn klachten over onopgeloste problemen en onzekerheid over eerlijkheid. Hoewel sommige klanten klagen over oplichting en incompetentie, zijn er ook positieve aspecten van Hotwire's klantenservice te vinden. (25%)

“Slecht reisbureau met slechte klantenservice”

“Weigering om te vergoeden voor eigen fout”

“Ik voelde me bedrogen na mijn verblijf”

“Miserabele klantenservice”

“Duurdere verzekering afsluiten”

“All-inclusive verzekering geweigerd”

“Oplichting gevoel”

“Website is verwarrend en veroorzaakt problemen met boekingen, Klantenservice is niet behulpzaam bij oplossen van problemen, Geen bevestigingsmail ontvangen na boekingen, Transacties uitgevoerd zonder medeweten van klant”

“Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout”

“Oplichterij”

👍 0   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

gilles - 3 april 2024

  • Slecht reisbureau met slechte klantenservice
  • Geannuleerde vluchten niet goed gecommuniceerd
  • Weigering om te vergoeden voor eigen fout
  • Hoge last-minute vluchtkosten door fouten

Roland - 14 maart 2024

  • Het hotel voldeed niet aan de verwachtingen
  • Het hotel was van mindere kwaliteit
  • Ik voelde me bedrogen na mijn verblijf
  • Het hotel was geen goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Het hotel was niet wat ik had verwacht

J. De Smet - 9 februari 2024

  • Miserabele klantenservice

aya - 3 februari 2024

  • Kleine auto ontvangen
  • Duurdere verzekering afsluiten
  • All-inclusive verzekering geweigerd
  • Oplichting gevoel

Julien Lefèvre - 2 februari 2024

  • Website is verwarrend en veroorzaakt problemen met boekingen, Klantenservice is niet behulpzaam bij oplossen van problemen, Geen bevestigingsmail ontvangen na boekingen, Transacties uitgevoerd zonder medeweten van klant
  • Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout

niels - 24 januari 2024

  • Oplichterij
  • Moeite met terugbetaling
  • Slechte communicatie
  • Onveilige reisomstandigheden

Charlotte - 7 januari 2024

  • Problemen met terugbetaling
  • Hotwire weigert probleem op te lossen
  • Onzekerheid of Hotwire liegt en steelt
  • Toegevoegde stress en hoge kosten
  • Incompetentie of misleiding bij Hotwire

Merel Noël - 6 januari 2024

  • Vreselijke hotelervaring
  • Misleidende informatie over hotelcategorie
  • Slechte klantenservice van Hotwire
  • Onhygiënische omgeving in het motel
  • Geen oplossing aangeboden door Hotwire

Mathéo Wauters - 29 december 2023

  • vuil hotelverblijf
  • insecten en schimmel in de kamer
  • kamer niet proper en in slechte staat
  • tv werkte niet en geen hulp
  • geen terugbetaling ondanks klachten

E. Celik - 28 december 2023

  • Vuile lakens en kakkerlakken
  • Oude handdoeken, Slechte service van het huishouden
  • Plaatselijke zwervers, Onaangename langdurige huurders
  • Kamers die meerdere reparaties nodig hebben
  • Oncomfortabel verblijf
  • Kakkerlakken en vuile lakens
  • Vriendelijk personeel aan de receptie, Niet zo professioneel
  • Mooi zwembad en picknick/grill-ruimte
  • Centrale locatie, Dicht bij luchthaven en stadscentrum, Dicht bij snelweg
  • Ruime studio/keukenappartementen voor langdurig verblijf
  • Verblijf voelt als een straf, Genoemde reissites zouden zich moeten schamen
  • Huishouden niet behulpzaam
  • Sterk afgeraden om hier te verblijven

Ferre - 11 december 2023

  • TV werkte niet

Marie - 21 november 2023

  • Slechtste service ooit
  • Liegen over geboekte hotel
  • Hangt gewoon op
  • Verspil van geld

Luna - 16 november 2023

  • Slechte ervaring

Willem Deijssel - 12 april 2022Trustpilot 🔗

  • oplichters
  • niet te leveren was
  • veel te klein
  • verzekering niet geaccepteerd
  • veel duurdere verzekering
  • geen alternatief