Hotwire

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Hotwire komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hotwire gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Hotwire ontvangt over het algemeen negatieve beoordelingen, met problemen zoals het weigeren van verzekeringen, slechte hotelervaringen en gebrek aan oplossingen voor klachten. De website veroorzaakt ook problemen bij boekingen en klanten ontvangen geen bevestigingsmails. Terugbetalingen zijn moeilijk te verkrijgen en er zijn klachten over onopgeloste problemen en onzekerheid over eerlijkheid. Hoewel sommige klanten klagen over oplichting en incompetentie, zijn er ook positieve aspecten van Hotwire's klantenservice te vinden. (25%)

“Slecht reisbureau met slechte klantenservice”

“Weigering om te vergoeden voor eigen fout”

“Ik voelde me bedrogen na mijn verblijf”

“Miserabele klantenservice”

“Duurdere verzekering afsluiten”

“All-inclusive verzekering geweigerd”

“Oplichting gevoel”

“Website is verwarrend en veroorzaakt problemen met boekingen, Klantenservice is niet behulpzaam bij oplossen van problemen, Geen bevestigingsmail ontvangen na boekingen, Transacties uitgevoerd zonder medeweten van klant”

“Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout”

“Oplichterij”

👍 0   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

gilles - 6 maanden geleden

  • Slecht reisbureau met slechte klantenservice
  • Geannuleerde vluchten niet goed gecommuniceerd
  • Weigering om te vergoeden voor eigen fout
  • Hoge last-minute vluchtkosten door fouten

Roland - 7 maanden geleden

  • Het hotel voldeed niet aan de verwachtingen
  • Het hotel was van mindere kwaliteit
  • Ik voelde me bedrogen na mijn verblijf
  • Het hotel was geen goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Het hotel was niet wat ik had verwacht

J. De Smet - 8 maanden geleden

  • Miserabele klantenservice

aya - 8 maanden geleden

  • Kleine auto ontvangen
  • Duurdere verzekering afsluiten
  • All-inclusive verzekering geweigerd
  • Oplichting gevoel

Julien Lefèvre - 8 maanden geleden

  • Website is verwarrend en veroorzaakt problemen met boekingen, Klantenservice is niet behulpzaam bij oplossen van problemen, Geen bevestigingsmail ontvangen na boekingen, Transacties uitgevoerd zonder medeweten van klant
  • Slechts terugbetaling gekregen voor één van de drie transacties, Datum van transactie kon niet gewijzigd worden, Bedrijf weigert volledige terugbetaling ondanks fout

niels - 8 maanden geleden

  • Oplichterij
  • Moeite met terugbetaling
  • Slechte communicatie
  • Onveilige reisomstandigheden

Charlotte - 9 maanden geleden

  • Problemen met terugbetaling
  • Hotwire weigert probleem op te lossen
  • Onzekerheid of Hotwire liegt en steelt
  • Toegevoegde stress en hoge kosten
  • Incompetentie of misleiding bij Hotwire

Merel Noël - 9 maanden geleden

  • Vreselijke hotelervaring
  • Misleidende informatie over hotelcategorie
  • Slechte klantenservice van Hotwire
  • Onhygiënische omgeving in het motel
  • Geen oplossing aangeboden door Hotwire

Mathéo Wauters - 9 maanden geleden

  • vuil hotelverblijf
  • insecten en schimmel in de kamer
  • kamer niet proper en in slechte staat
  • tv werkte niet en geen hulp
  • geen terugbetaling ondanks klachten

E. Celik - 9 maanden geleden

  • Vuile lakens en kakkerlakken
  • Oude handdoeken, Slechte service van het huishouden
  • Plaatselijke zwervers, Onaangename langdurige huurders
  • Kamers die meerdere reparaties nodig hebben
  • Oncomfortabel verblijf
  • Kakkerlakken en vuile lakens
  • Vriendelijk personeel aan de receptie, Niet zo professioneel
  • Mooi zwembad en picknick/grill-ruimte
  • Centrale locatie, Dicht bij luchthaven en stadscentrum, Dicht bij snelweg
  • Ruime studio/keukenappartementen voor langdurig verblijf
  • Verblijf voelt als een straf, Genoemde reissites zouden zich moeten schamen
  • Huishouden niet behulpzaam
  • Sterk afgeraden om hier te verblijven

Ferre - 10 maanden geleden

  • TV werkte niet

Marie - 11 maanden geleden

  • Slechtste service ooit
  • Liegen over geboekte hotel
  • Hangt gewoon op
  • Verspil van geld

Luna - 11 maanden geleden

  • Slechte ervaring

Willem Deijssel - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • oplichters
  • niet te leveren was
  • veel te klein
  • verzekering niet geaccepteerd
  • veel duurdere verzekering
  • geen alternatief