Ervaringen

Waarom vinden wij ervaringen zo belangrijk?

Waarom ErvaringenSite?
Wij vinden dat bedrijven transparant moeten zijn in wat ze beloven en wat ze doen. De beste manier om dit te laten zien is door klanten, die reeds ervaring met u hebben opgedaan, te laten spreken. Wij geloven dat bedrijven moeten staan voor wat ze zeggen. Als het bedrijf levert wat beloofd is, is er ook geen enkele rede om niet op ErvaringenSite te staan. Sterker nog, het is een fantastisch uithangbord om te laten zien dat u enkel en alleen maar tevreden klanten aflevert. Daardoor krijgen we goede en sterke bedrijven in België met bestaansrecht. 

Zijn de reviews op ErvaringenSite ook echt?
Ja! Wij kunnen voor 90% zeker zeggen dat alle reviews die geschreven zijn ook echt zijn. Bij twijfel, (ofwel, die andere 10%) dan halen wij deze van de site. Wij zijn ons er terdegen van bewust dat ErvaringenSite gebruikt kunnen worden door de concurrent om andere bedrijven onterecht zwart te maken. Daarom maken wij gebruik van geavanceerde software (door middel van IP, e-mail adressen & bevestigingen etc) om de herkomst van een beoordeling te achterhalen. 

Zijn jullie onafhankelijk?
Wij zijn 100% onafhankelijk. Nadat wij zelf slechte ervaringen hadden met bepaalde bedrijven en nergens terecht konden met onze klachten, is deze site is opgericht. Wij hebben er dus geen belang bij om bedrijven in een positief, danwel negatief daglicht te zetten. Het enige belang dat wij hebben is dat negatieve berichten, maar zeker ook positieve berichten terecht zijn, zodat de juiste bedrijven beloond worden voor hun inspanningen.

Bij een slechte ervaring, geven jullie bedrijven de kans om dit te verbeteren?
Wat wij willen zijn betrouwbare bedrijven die doen wat ze beloven. Bij positieve ervaringen wordt een bedrijf beloond omdat het een fantastisch uithangbord kan zijn voor de service die gegeven wordt. Het is immers bepaald door onafhankelijke consumenten. Hetzelfde geldt voor een slechte review. Wij willen enkel dat het bedrijf (alsnog) doet wat beloofd was/is. Hierbij kijken wij altijd naar de aart en de ernst van de klacht. Indien wij hebben kunnen vaststellen dat deze beoordeling ook gegrond is, dan laten wij deze op de site staan. Indien mogelijk (en in de meeste gevallen) leggen wij contact tussen de klant en het betreffende bedrijf. Deze krijgt de kans om zich te rectificeren. Danwel de klacht te weerleggen, danwel het op een andere manier goed te maken. Wij leggen dan de vraag bij de klant neer of het euvel verholpen is en of de klant ermee instemt om, doordat de klacht nu eenmaal verholpen is, de review weg te laten halen of een voetnoot aan toe te voegen.