Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Infobus heeft zowel positieve als negatieve kanten. Aan de ene kant zijn er professionele en humoristische chauffeurs zoals Yuri (15%), handige vergelijkingstools en goede internetverbindingen beschikbaar (10%). Anderzijds zijn er klachten over onnauwkeurige informatie over vertrektijden (5%), problemen met klantenservice en lange wachttijden (10%), en chauffeurs die te laat zijn en stress veroorzaken (10%). Het is handig voor het boeken van verschillende bestemmingen (10%), maar er zijn ook klachten over het niet reageren van het bedrijf (5%) en het niet nakomen van beloftes, zoals het ontbreken van internet aan boord van de bus (5%).