Infobus

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Infobus komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Infobus gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Infobus heeft een hoge tevredenheidsscore vanwege het feit dat alles zonder enig probleem wordt terugbetaald (100%). Echter, sommige klanten hebben opgemerkt dat ze geen geld terug krijgen voor reizen die eigenlijk niet bestaan (50%) en dat er geen terugbetaling is voor tickets (0%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van Infobus betrouwbaar, maar klanten moeten zich bewust zijn van de beperkingen bij annuleringen en terugbetalingen.

“Geen terugbetaling van ticket”

“geven geen geld terug voor reizen die eigenlijk niet bestaan”

“Nooit teleurgesteld”

“Alles zonder enig probleem terugbetaald”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

R. Goossens - 27 februari 2024

  • Bus kwam niet op tijd
  • Onnauwkeurige informatie over vertrektijd
  • Geen terugbetaling van ticket

Cornelis - 13 februari 2024

  • geven geen geld terug voor reizen die eigenlijk niet bestaan
  • managers proberen klanten te overtuigen via de chat
  • verkopen tickets voor bussen die al 20 minuten geleden vertrokken zijn
  • beweren dat het een internationale vlucht is en daardoor vroeger kon vertrekken

mathias - 26 oktober 2023

  • Nooit teleurgesteld
  • Alles zonder enig probleem terugbetaald
  • Top service