Intens Wonen

27 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Intens Wonen komt uit 27 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Intens Wonen gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Intens Wonen heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant zijn klanten tevreden over de vriendelijke klantenservice en het begripvolle en meedenkende karakter, wat resulteert in coulante oplossingen bij problemen. Aan de andere kant zijn er klachten over moeilijkheden bij retourneren, beschadigde items en onredelijke retourvoorwaarden, waardoor klanten soms moeten aandringen en een beroep moeten doen op hun retourrecht. Het bedrijf lijkt niet altijd afspraken na te komen en er is een gebrek aan excuses, wat voor ontevredenheid zorgt bij een deel van de klanten. (40% positief, 60% negatief)

“beschadigd item”

“moeite met terugbetaling”

“ten onrechte de schuld krijgen”

“Kras op TV-meubel”

“Moeilijkheden bij retourneren”

“Artikel beschadigd. Geld niet retourneren. Moest aandringen en beroep doen op retourrecht. Halve bedrag te retourneren vanwege schade.”

“Onredelijke retourvoorwaarden”

“Komen afspraken niet na”

“Geannuleerde bestelling”

“Vriendelijke klantenservice, begripvol, meedenkend en coulant.”

👍 1   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Vermeulen - 11 maart 2024

  • beschadigd item
  • klantenservice niet behulpzaam
  • moeite met terugbetaling
  • ten onrechte de schuld krijgen

Victoria - 8 januari 2024

  • Kras op TV-meubel
  • Beschuldiging van schade
  • Moeilijkheden bij retourneren
  • Onredelijke aftrek van terug te betalen bedrag

kvd90 - 11 december 2023Trustpilot 🔗

  • Artikel beschadigd. Geld niet retourneren. Moest aandringen en beroep doen op retourrecht. Halve bedrag te retourneren vanwege schade.

Koen Van Dun - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onredelijke retourvoorwaarden
  • Beschadigd product ontvangen
  • Onbetrouwbare communicatie

Lisette - 24 november 2023Trustpilot 🔗

  • Komen afspraken niet na
  • Onjuiste informatie over korting

Teus Van Dijk - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Beloven veel maar komen het niet na
  • Geen duidelijke leverdatum
  • Onzekerheid over levering
  • Geannuleerde bestelling

Joffrey - 4 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijke klantenservice, begripvol, meedenkend en coulant.

Roos van Putten - 10 december 2022Trustpilot 🔗

  • gebrek aan excuses