Intermix

79 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Intermix komt uit 79 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Intermix gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (59)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Intermix heeft fantastische kledingstukken en goede verkoopprijzen (70%), maar wordt geconfronteerd met problemen op het gebied van slechte kwaliteit, verkeerde maten en een beperkt retourbeleid (45%). De levering is inconsistent en traag, met vertragingen en producten die niet op voorraad zijn (72%). De klantenservice en communicatie vertonen gebreken, met vertraagde terugbetalingen en onduidelijke beleidslijnen (55%). De website biedt handige functies om voorraad te controleren, maar kan frustrerend zijn en het retourbeleid is verborgen (52%). Het retourbeleid ontvangt veel negatieve recensies vanwege lange procedures en problemen met terugbetalingen (23%). Over het algemeen lijkt Intermix te kampen met problemen op het gebied van klantenservice, logistiek en communicatie, wat kan leiden tot teleurstelling en het vermijden van het bedrijf door klanten. (60%)

Product

“Fantastische kledingstukken”

“verkeerde maat geleverd”

“geen teruggave van promotiebedrag cadeaubon”

“Items blijven beschikbaar op website ondanks annulering, goede verkoopprijzen”

“Product was slecht”

“Slechte kwaliteit”

“Bruidsjurk gekocht”

“Jurk $200 goedkoper dan elders”

“Jurk voldeed aan verwachtingen”

“Geen klachten”

“Product niet op voorraad”

“Terugbetaling niet volledig”

“Item van slechte kwaliteit, erg gekreukt en past niet goed”

“Terugbetaling alleen goedgekeurd voor ruil”

“Out-of-stock items voor gewenste ruilitem”

“Beschadigd item teruggestuurd na overname”

“Scam-operatie”

“Inconsistentie informatie verstrekt”

“Frusterend winkelen bij INTERMIX! Regelmatig 'sorry e-mails' ontvangen dat het item niet meer beschikbaar is”

“Zal hier niet meer winkelen”

“Vermijden”

“Items uitverkocht, Vies item ontvangen, Kwijtgeraakt in de post, Lang onderzoek voor terugbetaling”

“Misleidende promoties en onduidelijk retourbeleid”

“Jurk kwam snel aan”

“Jurk was precies wat ik besteld had”

“slechtste online bedrijf”

“verkeerde maat ontvangen”

“Verkeerd item ontvangen en lang moeten wachten op terugbetaling”

“Eerst verkeerde item terugsturen voor juiste verzending”

“Gewenste item niet meer beschikbaar na lange wachttijd voor terugbetaling”

“Promotionele cadeaubonnen niet te retourneren.”

“Vlekken op de jurk.”

“Geannuleerde items nog steeds op voorraad op website”

“Afschuwelijke retourzendingen en klantenservice”

“Aankopen bij betrouwbare online aanbieders”

“Items zijn nooit aangekomen, retourproces traag en inefficiënt, niet-reagerende klantenservice, onjuiste informatie over terugbetaling, onethisch bedrijf dat klanten slecht behandelt.”

“Frauduleus gedrag met dubbele kosten en verkeerde bestellingen”

“Prachtige kleding”

“trui jurk uitverkocht, vertraagde terugbetaling”

“Vreselijk bedrijf”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Kwaliteit van gekocht kledingstuk”

“Bestel niets bij dit bedrijf”

“Het is niet de moeite waard om op de Intermix-website te winkelen”

“Geen omruilingen toegestaan, moet opnieuw aankopen”

“Indruk van onverschilligheid tegenover klanten”

“Geen tijdige updates over productbeschikbaarheid”

“Verkeerd product verzonden”

“Verkeerd item ontvangen”

“Verkeerd item ontvangen, Geen retour of omruiling toegestaan, Kostbare fout”

“Slechte online service”

“Beperkt online winkelen”

“Handige site om voorraad te controleren”

“Artikelen uitverkocht verkocht”

“Achteruitgang in winkelkwaliteit”

“lang wachten op verzending en geannuleerde bestelling”

“misleidende maattabel”

“nooit een terugbetaling krijgen”

“haatte mijn ervaring”

“Valse reclame voor coupon”

“Beperkingen voor vooruitbestelde artikelen niet duidelijk vermeld”

“Misleidende advertentiepraktijken”

“Te veel fouten”

“Incorrecte orderafhandeling”

“Onvoldoende voorraadbeheer”

“absoluut slechtste online winkelsite”

“shirt paste niet goed”

“Teruggestort bedrag op cadeaubon, kon gekocht item niet vinden”

“Geen duidelijke indicatie dat bodysuits definitieve verkoop zijn”

“Top besteld tijdens de uitverkoop”

“Bestelling geannuleerd na twee dagen omdat het niet op voorraad was”

“Je kunt het item en maat nog steeds bestellen op de website”

“Ze hebben geen idee welke maten of voorraad ze hebben”

“Goedkope APL-schoenen gekocht!”

👍 12   👎 61

Intermix heeft een mix van positieve en negatieve beoordelingen ontvangen. Klanten prijzen de fantastische kledingstukken en goede verkoopprijzen, terwijl anderen klagen over slechte kwaliteit, verkeerde maten en een gebrek aan communicatie en klantenservice. Het retourbeleid wordt als beperkt beschouwd en sommige klanten hebben problemen gehad met terugbetalingen en onduidelijkheden rond promotieacties. Voorzichtigheid wordt geadviseerd bij het winkelen op de website van Intermix vanwege mogelijke inconsistenties en problemen met bestellingen en retourzendingen.

Levering

“Vertraagde levering”

“Inflexibele klantenservice, geen moeite om aan mijn wensen te voldoen”

“lang wachten op bestelling”

“verkeerde maat geleverd”

“Lange levertijd en gebrek aan communicatie”

“Geen waarschuwing over vertragingen in verzending of verwerking”

“Vertraging door sale”

“Items geannuleerd na bestelling, trage verzending”

“lang wachten op bestelling”

“Snelle levering”

“Snelle oplossing van probleem”

“Product niet op voorraad”

“Vertraging in terugbetaling”

“Pakketjes die niet aankomen”

“niemand weet waar mijn bestelling is”

“Beschadigd item teruggestuurd na overname”

“Scam-operatie”

“Inconsistentie informatie verstrekt”

“Zal hier niet meer winkelen”

“Vermijden”

“Items uitverkocht, Vies item ontvangen, Kwijtgeraakt in de post, Lang onderzoek voor terugbetaling”

“Jurk kwam snel aan”

“5 weken levertijd”

“Verkeerd item ontvangen en lang moeten wachten op terugbetaling”

“Eerst verkeerde item terugsturen voor juiste verzending”

“Vertraging in levering zonder communicatie”

“Lange wachttijd voor handmatig uitgegeven cadeaubon.”

“Verkeerd item ontvangen.”

“Vertraagde verzending”

“Afschuwelijke retourzendingen en klantenservice”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“pakketten die nooit aankomen”

“Ernstige verwerkingsvertragingen”

“Vertraging in verzending door uitverkoop”

“1 maand proces van bestelling tot levering”

“Vertraging bij het verzenden van het retourlabel”

“Items zijn nooit aangekomen, retourproces traag en inefficiënt, niet-reagerende klantenservice, onjuiste informatie over terugbetaling, onethisch bedrijf dat klanten slecht behandelt.”

“Frauduleus gedrag met dubbele kosten en verkeerde bestellingen”

“Vertraagde levering van koopwaar”

“trui jurk uitverkocht, vertraagde terugbetaling”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Bestel niets bij dit bedrijf”

“Je zult NOOIT je item ontvangen”

“Moeilijke retourprocedure met vereiste printen”

“Trage levering vergeleken met beloofde tijdsbestek”

“Verkeerd product verzonden”

“Kan verzendadres niet wijzigen of bestelling annuleren”

“Verkeerd item ontvangen”

“Beperkte tijd voor evenement”

“Slechte online service”

“langere levertijd voor onderzoeksproces”

“lange levertijd”

“Bestellingen geannuleerd zonder bericht”

“lang wachten op verzending en geannuleerde bestelling”

“Kon geen winkelmandje sturen bij aankoop van een U$600-rok”

“Bestelling kwam een week later aan dan oorspronkelijk staat”

“nooit een terugbetaling krijgen”

“haatte mijn ervaring”

“Misleidende advertentiepraktijken”

“Te veel fouten”

“Incorrecte orderafhandeling”

“Onvoldoende voorraadbeheer”

“absoluut slechtste online winkelsite”

“Bestelling geannuleerd na twee dagen omdat het niet op voorraad was”

“Hoge verzendkosten en langzame levering”

“Gratis verzending zou fijn zijn”

👍 4   👎 58

De levering van Intermix wordt gekenmerkt door een hoge mate van inconsistentie en vertraging (70%). Klanten klagen over problemen zoals vertraagde leveringen, producten die niet op voorraad zijn en lang wachten op bestellingen (75%). Hoewel sommige positieve opmerkingen worden gemaakt over snelle leveringen, kunnen de trage terugbetalingen en gebrek aan communicatie (80%) de positieve ervaring tenietdoen. Over het algemeen lijkt Intermix te kampen met problemen op het gebied van klantenservice en logistiek, waardoor klanten teleurgesteld raken en het bedrijf willen vermijden. (75%)

Klantenservice

“Trage klantenservice”

“Teleurstellende retourervaring”

“Inflexibele klantenservice, geen moeite om aan mijn wensen te voldoen”

“lang wachten op bestelling”

“gebrek aan communicatie”

“Slechte klantenservice”

“onprofessionele klantenservice”

“Items geannuleerd na bestelling, trage verzending”

“Moeilijkheid om product terug te sturen en geld terug te krijgen”

“Slechte kwaliteit”

“klantenservice is om te huilen”

“Geen klachten”

“Onbeleefdheid en onresponsiviteit contact via e-mail”

“Behulpzame medewerker bij telefonisch contact”

“Snelle oplossing van probleem”

“Onprofessioneel en moeilijk om daar te shoppen”

“Klantenservice had geen interesse om probleem op te lossen”

“Beleefd bericht zonder echte oplossing gestuurd”

“Problemen met terugbetaling”

“Terugbetaling niet volledig”

“Communicatie gebrek”

“Vertraging in terugbetaling”

“Onvriendelijk en onbehulpzaam”

“Teleurstelling in klantenservice”

“Gebrek aan ervaren klantenservice”

“Noodzaak voor meer training in basis beleefdheid en oplossingen”

“Beslissing om nooit meer bij Intermix te winkelen”

“krijgen alleen maar leugens terug”

“niemand weet waar mijn bestelling is”

“ik voel me bedrogen”

“loop maar weg van die winkel”

“Accepteerde mijn retour niet”

“Verschrikkelijke ervaring”

“Niet aanbevolen”

“Slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice met trage reactietijd”

“Onethische zakelijke praktijken”

“Eis van terugbetalingen die niet verwerkt worden”

“Onbekwame klantenserviceagenten”

“Ongestructureerde chaos”

“Zal niet meer winkelen bij Intermix”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en communicatie”

“Scam-operatie”

“Inconsistentie informatie verstrekt”

“Verschrikkelijke ervaring met klantenservice”

“Rigide beleid en gebrek aan inspanning van klantenservice”

“Geen prioritering van klanttevredenheid”

“Waarschijnlijk negatieve invloed op klantbehoud”

“Verschrikkelijke ervaring met retourbeleid”

“Zal hier niet meer winkelen”

“Vermijden”

“SLECHTSTE klantenservice”

“e-mails negeren”

“onbeleefd”

“aardige DAME-assistentie”

“snel de situatie oplossen”

“krijg je zaken op orde”

“Items uitverkocht, Vies item ontvangen, Kwijtgeraakt in de post, Lang onderzoek voor terugbetaling”

“Misleidende promoties en onduidelijk retourbeleid”

“Ineffectieve klantenservice en gebrek aan integriteit”

“Negatieve algehele ervaring en verlies van loyaliteit”

“Geen klachten”

“slechtste online bedrijf”

“gebrek aan betrouwbaarheid en eerlijkheid”

“Slechte klantenservice en bedrijf”

“Lange wachttijd bij de klantenservice”

“Onmogelijkheid om bestelling te annuleren”

“Uiterst onprofessionele klantenservice.”

“Lange wachttijd voor handmatig uitgegeven cadeaubon.”

“Onacceptabele fouten.”

“Slechte klantenservice”

“Afschuwelijke retourzendingen en klantenservice”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Gebrek aan reactie en oplossing”

“absoluut SLECHTSTE klantenservice”

“klantenservice en hun onervarenheid”

“moeten worden getraind in algemene beleefdheid”

“alles doen om een oplossing te bieden”

“niet eerlijk”

“niet betrouwbaar”

“Slechte communicatie via e-mail”

“Vertraging bij het verzenden van het retourlabel”

“Items zijn nooit aangekomen, retourproces traag en inefficiënt, niet-reagerende klantenservice, onjuiste informatie over terugbetaling, onethisch bedrijf dat klanten slecht behandelt.”

“Vreselijke klantenservice”

“Gebrek aan oplossing en onbehulpzame servicevertegenwoordiger”

“Langzaam terugbetalingsproces”

“SLECHTSTE klantenservice”

“koude reacties, mogelijk geautomatiseerd”

“stressvolle ervaring”

“Vreselijk bedrijf”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Nulsterren indien mogelijk”

“Communicatie met klantenservice”

“Vertraagde reactie van de klantenservice”

“Afschuwelijk bedrijf”

“Bestel niets bij dit bedrijf”

“Slechte retour/omruil beleid”

“Indruk van onverschilligheid tegenover klanten”

“Niet-helpende klantenservice”

“Onbeschofte houding tegenover klanten”

“Inconsistentie informatie van verschillende vertegenwoordigers”

“Slechte klantenservice respons”

“Gebrek aan inspanningen voor oplossing”

“Belofte voor contact met supervisor niet nagekomen”

“VRESELIJKE klantenservice”

“Kan verzendadres niet wijzigen of bestelling annuleren”

“Nul beoordelingsoptie”

“Lang wachten op antwoord”

“Verschrikkelijke service”

“Nooit contact op moeten nemen met klantenservice”

“Klantenservice reageert niet adequaat”

“Geven geen om hun klanten”

“Afschuwelijke klantenservice”

“slechte klantenservice”

“Verkeerd item ontvangen, Geen retour of omruiling toegestaan, Kostbare fout”

“Vreselijke klantenservice”

“Onbehulpzame en vijandige klantenservice”

“Slechte online service”

“langere levertijd voor onderzoeksproces”

“terugbetalingsproces vertraagd”

“slechte klantenservice”

“Bestellingen geannuleerd zonder bericht”

“Slechte klantenservice”

“slechte klantenservice”

“Misleidende prijzen!!!”

“Afschuwelijke klantenservice en spelen met prijzen”

“Hun 'Stylisten' zijn een grap!!! Ze raden artikelen aan zonder zelfs maar te weten welke stijlen je als klant verkiest.”

“Klantenservice bood geen korting na recente prijsdaling”

“Kon geen winkelmandje sturen bij aankoop van een U$600-rok”

“Brandon van het leiderschapsteam was onbeleefd en respectloos”

“Kon de bestelling niet annuleren 15 minuten na het plaatsen”

“nooit een terugbetaling krijgen”

“gemene vreselijke mensen”

“vreselijke klantenservice”

“geld verloren”

“haatte mijn ervaring”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Te veel fouten”

“Lange reactietijden”

“absoluut slechtste online winkelsite”

“eerste en laatste keer dat ik hier winkel”

“Teruggestort bedrag op cadeaubon, kon gekocht item niet vinden”

“Kon geen winkelkrediet uitgeven”

“Moest bedrijf bellen dat weggegooide cadeaubon heeft uitgegeven”

👍 7   👎 134

Intermix heeft een gebrek aan communicatie en onprofessionele klantenservice, wat resulteert in vertragingen en moeilijkheden voor klanten. Aan de positieve kant zijn er wel behulpzame medewerkers bij telefonisch contact, die snel problemen kunnen oplossen. Het gebrek aan klantenservice-ervaring en onduidelijke beleidslijnen bij Intermix kunnen leiden tot teleurstelling en frustratie bij klanten. (60%)

Communicatie

“Teleurstellende retourervaring”

“Vertraagde levering”

“Website kan duidelijker zijn over mogelijke vertragingen”

“Inflexibele klantenservice, geen moeite om aan mijn wensen te voldoen”

“gebrek aan communicatie”

“slechte reviews weerhouden van retourneren”

“verwarrende communicatie”

“Lange levertijd en gebrek aan communicatie”

“Geen waarschuwing over vertragingen in verzending of verwerking”

“Items geannuleerd na bestelling, trage verzending”

“Geen reactie op e-mails”

“onpersoonlijke reactie op e-mail”

“Geen klachten”

“Onbeleefdheid en onresponsiviteit contact via e-mail”

“Behulpzame medewerker bij telefonisch contact”

“Problemen met promotiecode die niet werkt”

“Beleefd bericht zonder echte oplossing gestuurd”

“Communicatie gebrek”

“Medewerker werkt vanuit lawaaierige omgeving”

“krijgen alleen maar leugens terug”

“Slechte klantenservice met trage reactietijd”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en communicatie”

“Inconsistentie informatie verstrekt”

“Frusterend winkelen bij INTERMIX! Regelmatig 'sorry e-mails' ontvangen dat het item niet meer beschikbaar is”

“Promotiecode van 20% die nooit werkt bij het afrekenen”

“Vermijden”

“e-mails negeren”

“slechtste online bedrijf”

“ongeopende e-mails”

“Onduidelijkheid over status bestelling”

“Gebrek aan transparantie over uitgifte cadeaubon.”

“Onacceptabele fouten.”

“Geannuleerde items nog steeds op voorraad op website”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Gebrek aan reactie en oplossing”

“Ernstige verwerkingsvertragingen”

“Geen verwerkingsmail ontvangen”

“Moeten bellen voor updates”

“misleidende marketing”

“Slechte communicatie via e-mail”

“Moeilijk uitchecken en meerdere keren in rekening gebracht worden”

“Gebrek aan oplossing en onbehulpzame servicevertegenwoordiger”

“koude reacties, mogelijk geautomatiseerd”

“Vreselijk bedrijf”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Communicatie met klantenservice”

“Je zult NOOIT je item ontvangen”

“Indruk van onverschilligheid tegenover klanten”

“Niet-helpende klantenservice”

“Onbeschofte houding tegenover klanten”

“Inconsistentie informatie van verschillende vertegenwoordigers”

“Geen tijdige updates over productbeschikbaarheid”

“Slechte klantenservice respons”

“Belofte voor contact met supervisor niet nagekomen”

“Lang wachten op antwoord”

“Handige site om voorraad te controleren”

“langere levertijd voor onderzoeksproces”

“slechte communicatie over bestelstatus”

“Bestellingen geannuleerd zonder bericht”

“Artikelen uitverkocht verkocht”

“Slechte klantenservice”

“misleidende maattabel”

“Misleidende prijzen!!!”

“Afschuwelijke klantenservice en spelen met prijzen”

“Hun 'Stylisten' zijn een grap!!! Ze raden artikelen aan zonder zelfs maar te weten welke stijlen je als klant verkiest.”

“Kreeg geen korting op laatste verkoopartikel ondanks recente prijsdaling”

“Klantenservice bood geen korting na recente prijsdaling”

“Bestelling kwam een week later aan dan oorspronkelijk staat”

“Bedrijf moet verzendvertragingen communiceren op website”

“Valse reclame voor coupon”

“Beperkingen voor vooruitbestelde artikelen niet duidelijk vermeld”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Misleidende advertentiepraktijken”

“Te veel fouten”

“absoluut slechtste online winkelsite”

“eerste en laatste keer dat ik hier winkel”

“Geen duidelijke indicatie dat bodysuits definitieve verkoop zijn”

“Retourbeleid verborgen in kleine lettertjes”

“Bestelling geannuleerd na twee dagen omdat het niet op voorraad was”

“Ze hebben geen idee welke maten of voorraad ze hebben”

“Gratis verzending zou fijn zijn”

👍 6   👎 72

Intermix mist duidelijkheid in communicatie met klanten, met een gebrek aan responsiviteit en onduidelijkheid over mogelijke vertragingen. Klantenservice is inconsistent en onbehulpzaam, met vertraagde terugbetalingen en geannuleerde bestellingen zonder melding. Er is ook kritiek op onpersoonlijke reacties via e-mail en misleidende advertentiepraktijken. Deze problemen hebben geleid tot verlies van vertrouwen bij klanten en resulteren in het vermijden van het bedrijf. (41%)

Website

“Misleidende aankoop- en retourprocedure”

“Website kan duidelijker zijn over mogelijke vertragingen”

“Onprofessioneel en moeilijk om daar te shoppen”

“Frusterend winkelen bij INTERMIX! Regelmatig 'sorry e-mails' ontvangen dat het item niet meer beschikbaar is”

“Promotiecode van 20% die nooit werkt bij het afrekenen”

“Onacceptabele fouten.”

“Geannuleerde items nog steeds op voorraad op website”

“Moeilijk om online een retourlabel te genereren”

“Moeilijk uitchecken en meerdere keren in rekening gebracht worden”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Afschuwelijk bedrijf”

“Bestel niets bij dit bedrijf”

“Het is niet de moeite waard om op de Intermix-website te winkelen”

“Trage levering vergeleken met beloofde tijdsbestek”

“Belofte voor contact met supervisor niet nagekomen”

“Beperkt online winkelen”

“Handige site om voorraad te controleren”

“Bedrijf moet verzendvertragingen communiceren op website”

“absoluut slechtste online winkelsite”

“Retourbeleid verborgen in kleine lettertjes”

“Je kunt het item en maat nog steeds bestellen op de website”

👍 3   👎 17

De website van Intermix heeft een handige functie om voorraad te controleren en je kunt nog steeds items en maten bestellen, zelfs als ze geannuleerd zijn (75%). Echter, de website kan duidelijker zijn over mogelijke vertragingen en het retourbeleid is verborgen in kleine lettertjes (25%). Over het algemeen kan het winkelen op de website van Intermix frustrerend en onprofessioneel zijn, dus het is misschien niet de beste keuze voor online winkelen (60%).

Retourbeleid

“Lange retourprocedure”

“Geen geld terug na retourzending”

“Misleidende aankoop- en retourprocedure”

“Teleurstellende retourervaring”

“slechte reviews weerhouden van retourneren”

“geen teruggave van promotiebedrag cadeaubon”

“Moeilijkheid om product terug te sturen en geld terug te krijgen”

“Slechte kwaliteit”

“geld terug na 72 werkdagen”

“Geen klachten”

“Problemen met terugbetaling”

“Accepteerde mijn retour niet”

“Terugbetaling alleen goedgekeurd voor ruil”

“Out-of-stock items voor gewenste ruilitem”

“Promotiecode van 20% die nooit werkt bij het afrekenen”

“Verschrikkelijke ervaring met retourbeleid”

“Vermijden”

“Items uitverkocht, Vies item ontvangen, Kwijtgeraakt in de post, Lang onderzoek voor terugbetaling”

“Misleidende promoties en onduidelijk retourbeleid”

“beoordelingen weerhielden van retouren”

“weinig motivatie om met retouren om te gaan”

“Verkeerd item ontvangen en lang moeten wachten op terugbetaling”

“Eerst verkeerde item terugsturen voor juiste verzending”

“Gewenste item niet meer beschikbaar na lange wachttijd voor terugbetaling”

“Promotionele cadeaubonnen niet te retourneren.”

“Afschuwelijke retourzendingen en klantenservice”

“Geen volledige terugbetaling”

“Moeilijk om online een retourlabel te genereren”

“Items zijn nooit aangekomen, retourproces traag en inefficiënt, niet-reagerende klantenservice, onjuiste informatie over terugbetaling, onethisch bedrijf dat klanten slecht behandelt.”

“Gebrek aan oplossing en onbehulpzame servicevertegenwoordiger”

“Langzaam retourproces”

“Vreselijk bedrijf”

“Bestel niet bij dit bedrijf”

“Nulsterren indien mogelijk”

“Communicatie met klantenservice”

“Slechte retour/omruil beleid”

“Moeilijke retourprocedure met vereiste printen”

“Geen omruilingen toegestaan, moet opnieuw aankopen”

“Verloren korting bij omruiling”

“Verkeerd item ontvangen, Geen retour of omruiling toegestaan, Kostbare fout”

“Weigering om retourzending of ruiling te verwerken”

“terugbetalingsproces vertraagd”

“lang wachten op verzending en geannuleerde bestelling”

“verschrikkelijk retourbeleid voor afgeprijsde artikelen”

“geen restituties voor defecte uitverkoopartikelen”

“Kreeg geen korting op laatste verkoopartikel ondanks recente prijsdaling”

“Kon de bestelling niet annuleren 15 minuten na het plaatsen”

“nooit een terugbetaling krijgen”

“geld verloren”

“haatte mijn ervaring”

“shirt paste niet goed”

“eerste en laatste keer dat ik hier winkel”

“Heb mijn geld niet teruggekregen”

“Teruggestort bedrag op cadeaubon, kon gekocht item niet vinden”

“Kon geen winkelkrediet uitgeven”

“Geen duidelijke indicatie dat bodysuits definitieve verkoop zijn”

“Retourbeleid verborgen in kleine lettertjes”

“Bestelling geannuleerd na twee dagen omdat het niet op voorraad was”

👍 1   👎 52

Het retourbeleid van Intermix heeft veel negatieve recensies ontvangen, met klachten over slechte kwaliteit, teleurstellende ervaringen, lange procedures en problemen met terugbetaling. Klanten hebben moeite om producten terug te sturen en geld terug te krijgen, met enkele die nooit een terugbetaling hebben ontvangen of geld hebben verloren. Daarnaast zijn er klachten over misleidende aankoop en retourprocedures, verborgen retourbeleid en weigeringen om retourzendingen te verwerken. Er zijn zelfs klanten die aangeven dat ze nooit meer zullen winkelen bij Intermix vanwege hun slechte ervaringen met het retourbeleid. (23%)


Over Intermix

Intermix is een omnichannel retailer gespecialiseerd in de verkoop van damesmode. Het bedrijf werd opgericht in 1993 door Khajak Keledijan en Haro Keledijan en werd in 2010 verkocht aan Gap voor honderddertig miljoen dollar. Sinds 21 mei 2021 is Intermix eigendom van Altamont Capital Partners. Het assortiment van Intermix omvat zowel gevestigde als opkomende ontwerpers, waaronder hun eigen collectie INTERMIX. Het bedrijf gebruikt ook haar platform om bij te dragen aan discussies over empowerment van vrouwen, diversiteit, inclusiviteit en duurzaamheid. Met kansen voor klanten om met persoonlijke stylisten te werken, biedt Intermix een gepersonaliseerde en modieuze winkelervaring.


Contactgegevens

🌐 intermixonline.com



Categorieën

Online shop | Mode