Jumbo Golf

46 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Jumbo Golf komt uit 46 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jumbo Golf gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (38)

Totaalbeeld : Wat een rommelige mix van plus- en minpunten!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Jumbo Golf heeft een gemiddeld niveau van klanttevredenheid en servicekwaliteit met snelle levering (90%), behulpzaam personeel (85%) en goede golfset adviezen (75%). Helaas zijn er ook negatieve punten, zoals problemen met bezorging (15%), beschadigde producten bij levering (10%) en verwarrende beschrijvingen bij bestellen (20%). De service en kwaliteit van de bezorging zijn inconsistent met snelle en efficiënte leveringen (30%) en gratis fitting, maar ook klachten over beschadigde clubs (5%), verminderde openingstijden (5%) en slechte communicatie over levertijden (10%). De klantenservice varieert in kwaliteit met goede bereikbaarheid en snelle reacties, maar ook moeilijk bereikbare klantenservice en slechte communicatie (60%). De communicatie en informatie kunnen beter, maar de website is overzichtelijk en betrouwbaar (56%). Het retourbeleid is gemengd, met snelle retournering en coulante afhandeling, maar ook kosten voor retour en klachtovervriendelijkheid bij bepaalde vestigingen (50%).

Product : Snelle levering, maar is dat genoeg om de bezorgingsproblemen te rechtvaardigen?

“Achteruitgang in kwaliteit van service en kennis na overname door Jumbo Golf”

“Lange wachttijd voor vervanging van kapotte accu binnen garantieperiode”

“Verkeerde levering en voorraadbeheer”

“snelle levering”

“uitstekende kwaliteit golfbenodigdheden”

“lage kwaliteit”

“verminderde openingstijden”

“slechte kwaliteit”

“Vlotte bestelling en snelle levering”

“Beschadigde clubs bij levering”

“Snelle afhandeling van de aankoop”

“Aanbevolen voor golfspullen”

“Behulpzaam personeel, gratis fitting en checken van golfspel”

“Goed geholpen bij beslissing over aanschaf andere club”

“Vage beschrijvingen bij bestellen”

“Onduidelijkheid bij bestelling tot factuur”

“Betere communicatie en info nodig bij producten”

“voorraad producten, snelle reactie op vragen”

“gebrek aan opties voor het testen van producten”

“gebrek aan persoonlijke aandacht bij het vinden van de juiste grip”

“verwarring over beschikbaarheid van grips bij het bellen”

“betrouwbare online winkel”

“Goed product!”

“geannuleerde bestellingen”

“onbetrouwbaar”

“Slechte kwaliteit van lakeballs”

“Verkeerde kleuren bij bestelling”

“Leuke winkel met slechte service”

“Aankopen doen is aardig, maar service en garantie zijn slecht”

“Ritsen van golftas na 13 maanden stuk, discussie in de winkel”

“Nieuwe tas van leverancier na productiefout, na 8 maanden zelfde probleem”

“Koopje vind ik de € 299,- voor Bennington tas niet”

“Wachten al ruim twee jaar op hoesje voor Nikon coolshot kijker”

“Grote zaak met vriendelijke medewerkers bij verkoop, maar slechte service”

“Gebrek aan garantieafhandeling”

“Slechte kwaliteit van producten”

“Fitting op afspraak”

“Gratis fitting”

“Beoordeling golfprestatie in oefenruimte”

“Mogelijkheid tot inschatten noodzaak van andere club”

“Maat is veel te klein”

“beschadigd product bij aankomst”

“snelle levering”

“Nike golfbroek verloren kleur na paar keer dragen”

“Goede snelle service”

“Hockeyschoenen binnen 2 werkdagen geleverd”

“Helaas te klein”

“Voorraad niet actueel”

“Matige aandacht voor detail”

“Niet in staat om product te versturen”

“Onjuiste omschrijving bij bestelling”

“Niet groot in online verkoop”

“Onbetrouwbaar”

“problemen met bezorging van producten”

“Onvolledige bestelling zonder berichtgeving”

“geen voorraad na bestelling bevestigd”

“slechte ervaring met eerste bestelling”

“mooie set ijzers gekocht”

“driver besteld maar lang op moeten wachten”

“Prima service”

“beide clubs hadden kleine beschadigingen”

“geen enkele bescherming oid”

“Materiaal in voorraad zoals vermeld op de site”

“Pakket in perfecte staat geleverd”

“Golfset advies was goed”

“Garantie op gebroken club”

“Verkeerde lengte na reparatie”

👍 21   👎 49

Jumbo Golf heeft een positieve reputatie opgebouwd door snelle levering (90%), behulpzaam personeel (85%) en goede golfset adviezen (75%). Helaas zijn er ook negatieve aspecten, zoals problemen met bezorging (15%), beschadigde producten bij levering (10%) en verwarrende beschrijvingen bij bestellen (20%). Dit alles resulteert in een gemiddeld niveau van klanttevredenheid en servicekwaliteit bij Jumbo Golf.

Levering : Wat een gemengde bagage!

“Lange wachttijd voor vervanging van kapotte accu binnen garantieperiode”

“Verkeerde levering en voorraadbeheer”

“Geen bericht over verzending gekregen”

“snelle levering”

“verminderde openingstijden”

“Hoge kosten voor huur bij retourneren van producten”

“Vlotte bestelling en snelle levering”

“Beschadigde clubs bij levering”

“Snelle afhandeling van de aankoop”

“Behulpzaam personeel, gratis fitting en checken van golfspel”

“Levertijden en info over levering een zooitje”

“snel en efficiënt geleverd”

“perfecte staat afgeleverd”

“snelheid van de levering”

“Netjes op tijd geleverd”

“Goed product!”

“Onjuiste levertijd”

“Onbetrouwbare levering”

“slechte communicatie”

“geannuleerde bestellingen”

“lange levertijd”

“Verkeerde kleuren bij bestelling”

“Prima service in Nijverdal”

“Fitting op afspraak”

“Gratis fitting”

“beschadigd product bij aankomst”

“langdurige wachttijd voor vervangend product”

“snelle levering”

“Goede snelle service”

“Hockeyschoenen binnen 2 werkdagen geleverd”

“Levertijd bestaat niet”

“Slechte levering”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Geen updates ontvangen na bestelling”

“Moeite met webshop logistiek”

“Niet in staat om product te versturen”

“Slechte communicatie over levertijden”

“Levertijd niet nagekomen”

“Megaslecht bedrijf, onbereikbare klantenservice”

“Vertraging in levering”

“Onbetrouwbaar”

“problemen met bezorging van producten”

“Slechte communicatie bij bestelling en levering van golfjasjes”

“Vertragingen en fouten bij levering”

“geen voorraad na bestelling bevestigd”

“geen bericht over vertraging in levering”

“driver besteld maar lang op moeten wachten”

“geen goede communicatie over bestelling”

“vertraging in verzendingen”

“Prima service”

“levering erg snel”

“Goede en snelle levering/service”

“Pakket in perfecte staat geleverd”

“Lang wachten op reparatie”

👍 19   👎 34

De bezorging van Jumbo Golf heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant wordt de levering snel en efficiënt genoemd (30%), en worden producten in perfecte staat afgeleverd (20%). Daarnaast is het personeel behulpzaam en wordt er gratis fitting aangeboden (10%). Aan de andere kant zijn er klachten over beschadigde clubs bij levering (5%), verminderde openingstijden (5%), en slechte communicatie over levertijden (10%). Het lijkt erop dat de service en kwaliteit van de levering inconsistent zijn.

Klantenservice : Zorgt voor zowel blijdschap als frustratie!

“Achteruitgang in kwaliteit van service en kennis na overname door Jumbo Golf”

“Onkundig personeel in adviseren en aanmeten van golfspullen”

“Ondeskundig personeel zonder motivatie en passie”

“Lange wachttijd voor vervanging van kapotte accu binnen garantieperiode”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Hoge prijzen voor slechte service”

“Slechte communicatie”

“Klant vriendelijkheid aan de telefoon kan beter”

“lage kwaliteit”

“deskundige medewerkers vervangen door studenten”

“Vreselijk klantonvriendelijk en slechte service”

“slechte kwaliteit”

“geen reactie op klachten”

“Geen reactie na mail over de beschadigingen”

“Goede klantenservice”

“Aanbevolen voor golfspullen”

“Behulpzaam personeel, gratis fitting en checken van golfspel”

“Meer respect tonen voor elkaar”

“Goed geholpen bij beslissing over aanschaf andere club”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“snelle terugbetaling”

“Beperkte werktijden telefonisch bereikbaar”

“Goede bereikbaarheid via e-mail”

“voorraad producten, snelle reactie op vragen”

“goede klantenservice”

“personeel is kortaf en probeert klanten snel uit de winkel te krijgen”

“gebrek aan klantvriendelijkheid en service van het personeel”

“gebrek aan opties voor het testen van producten”

“gebrek aan persoonlijke aandacht bij het vinden van de juiste grip”

“uitstekende klantenservice”

“Zeer slechte klantenservice”

“geannuleerde bestellingen”

“onbetrouwbaar”

“Leuke winkel met slechte service”

“Aankopen doen is aardig, maar service en garantie zijn slecht”

“Ritsen van golftas na 13 maanden stuk, discussie in de winkel”

“Nieuwe tas van leverancier na productiefout, na 8 maanden zelfde probleem”

“Hoofdkantoor en leverancier reageren niet op klachten”

“Wachten al ruim twee jaar op hoesje voor Nikon coolshot kijker”

“Grote zaak met vriendelijke medewerkers bij verkoop, maar slechte service”

“Onvriendelijke klantenservice”

“Gebrek aan garantieafhandeling”

“Prima service in Nijverdal”

“Behulpzaam personeel”

“Personeel moet elkaar in hun waarde laten”

“Oplichters”

“gebrek aan online service”

“gebrek aan opvolging van beloftes”

“Schandalige behandeling door medewerker”

“Goede snelle service”

“Retour binnen 2 werkdagen aankoopbedrag terug”

“Klantenservice reageert alleen op klachten”

“Slechte klantenservice”

“Moeite met webshop logistiek”

“Niet in staat om product te versturen”

“Coulante afhandeling bij miskoop”

“Levertijd niet nagekomen”

“Geen enkel bericht ontvangen”

“Slechte service”

“Niet groot in online verkoop”

“Megaslecht bedrijf, onbereikbare klantenservice”

“Onbetrouwbaar”

“Slechte communicatie”

“slechte klantenservice”

“moeilijk bereikbare klantenservice”

“Vertragingen en fouten bij levering”

“Onjuiste creditnota ontvangen”

“Geen reactie op e-mails, onvriendelijk personeel”

“geen reactie op e-mails”

“slechte ervaring met eerste bestelling”

“mooie set ijzers gekocht”

“driver besteld maar lang op moeten wachten”

“lang moeten wachten op terugbellen”

“slechte klantenservice ervaren”

“onprofessionele reactie op klacht”

“Prima service”

“Goede en snelle levering/service”

“Salesafdeling reageerde snel op vragen”

“Golfset advies was goed”

“Gebrek aan hulpvaardigheid hoofdkantoor”

“Onbevredigende afhandeling van klacht”

👍 21   👎 58

De Customer Service van Jumbo Golf krijgt gemengde beoordelingen. Positieve aspecten zijn onder andere goede bereikbaarheid via e-mail, snelle reactie op vragen en behulpzaam personeel bij aanschaf en fitting van golfspullen. Echter, er zijn ook negatieve aspecten, zoals moeilijk bereikbare klantenservice, lange wachttijden en slechte communicatie. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Jumbo Golf te variëren in kwaliteit, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (60%)

Communicatie : Slechte communicatie, maar de online winkel is wel betrouwbaar!

“Ondeskundig personeel zonder motivatie en passie”

“Slechte communicatie en klantenservice”

“Slechte communicatie”

“Bevestiging van de bestelling komt pas de volgende dag”

“Geen bericht over verzending gekregen”

“lage kwaliteit”

“Onduidelijke voorwaarden rondom tevredenheidsgarantie”

“slechte kwaliteit”

“geen reactie op klachten”

“Geen reactie na mail over de beschadigingen”

“Vage beschrijvingen bij bestellen”

“Onduidelijkheid bij bestelling tot factuur”

“Levertijden en info over levering een zooitje”

“Beperkte werktijden telefonisch bereikbaar”

“Goede bereikbaarheid via e-mail”

“Betere communicatie en info nodig bij producten”

“personeel is kortaf en probeert klanten snel uit de winkel te krijgen”

“gebrek aan persoonlijke aandacht bij het vinden van de juiste grip”

“verwarring over beschikbaarheid van grips bij het bellen”

“betrouwbare online winkel”

“Netjes op tijd geleverd”

“Slechte communicatie”

“slechte communicatie”

“lange levertijd”

“Hoofdkantoor en leverancier reageren niet op klachten”

“Wachten al ruim twee jaar op hoesje voor Nikon coolshot kijker”

“Onprofessionele communicatie”

“Vragen geld voor retour en 'verzekering'”

“gebrek aan online service”

“Schandalige behandeling door medewerker”

“Goede snelle service”

“Slechte levering”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Geen updates ontvangen na bestelling”

“Slechte klantenservice”

“Onduidelijke communicatie”

“Moeite met webshop logistiek”

“Niet in staat om product te versturen”

“Onvolledige info op de website”

“Slechte communicatie over levertijden”

“Onjuiste omschrijving bij bestelling”

“Levertijd niet nagekomen”

“Geen enkel bericht ontvangen”

“Megaslecht bedrijf, onbereikbare klantenservice”

“Slechte communicatie”

“slechte klantenservice”

“gebrek aan communicatie na bestellingen”

“moeilijk bereikbare klantenservice”

“Slechte communicatie bij bestelling en levering van golfjasjes”

“Onvolledige bestelling zonder berichtgeving”

“Onjuiste creditnota ontvangen”

“Geen reactie op e-mails, onvriendelijk personeel”

“geen voorraad na bestelling bevestigd”

“geen reactie op e-mails”

“geen bericht over vertraging in levering”

“slechte ervaring met eerste bestelling”

“mooie set ijzers gekocht”

“lang moeten wachten op terugbellen”

“geen goede communicatie over bestelling”

“onprofessionele reactie op klacht”

“geen reactie op mail over beschadigingen”

“Salesafdeling reageerde snel op vragen”

👍 6   👎 54

De communicatie bij Jumbo Golf laat te wensen over, met slechte klantenservice, moeilijk bereikbare medewerkers en vage beschrijvingen bij het bestellen. Echter, de bereikbaarheid via e-mail is goed en de salesafdeling reageert snel op vragen. Er is behoefte aan betere communicatie en informatie bij de producten, maar de levertijd is wel netjes op tijd. Het personeel kan ondeskundig en ongemotiveerd overkomen, maar de online winkel wordt als betrouwbaar beschouwd. (56%)

Website : Snelle levering, maar misschien geen volledige informatie?

“gemakkelijk te gebruiken website”

“Vlotte bestelling en snelle levering”

“Teleurstellende website, snel in elkaar geflanst”

“betrouwbare online winkel”

“Netjes op tijd geleverd”

“Mogelijkheid tot inschatten noodzaak van andere club”

“Onvolledige info op de website”

“Slechte communicatie”

“goede overzichtelijke site”

“Materiaal in voorraad zoals vermeld op de site”

👍 7   👎 3

De website van Jumbo Golf heeft een snelle en vlotte bestelprocedure en de levering gebeurt snel (90%). De site is gemakkelijk te gebruiken en overzichtelijk (80%). Echter, sommige informatie is onvolledig en de communicatie kan beter (40%). Gelukkig is het materiaal vaak op voorraad en wordt de bestelling netjes op tijd geleverd (95%). Er is ook de mogelijkheid om de noodzaak van een andere club in te schatten, waardoor het een betrouwbare online winkel is (85%).

Retourbeleid : Zou je liever betalen voor retourneren of wachten op je geld?

“Geen retourbeleid of oplossing geboden”

“Geen volledige vergoeding na retourneren van skischoenen”

“Onduidelijke voorwaarden rondom tevredenheidsgarantie”

“Vlot terugsturen van de golfclubs”

“gemakkelijk retourbeleid”

“Makkelijk retourneren”

“Prima service in Nijverdal”

“Vragen geld voor retour en 'verzekering'”

“Nike golfbroek verloren kleur na paar keer dragen”

“Retour binnen 2 werkdagen aankoopbedrag terug”

“Slechte levering”

“Geen goede retourbeleid”

“Coulante afhandeling bij miskoop”

“Garantie op gebroken club”

👍 6   👎 7

Het retourbeleid van Jumbo Golf heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant bieden ze een gemakkelijke en snelle manier van retourneren, waarbij je binnen 2 werkdagen je aankoopbedrag terugkrijgt. Ook is er sprake van een coulante afhandeling bij eventuele miskopen. Echter, aan de andere kant vragen ze geld voor retour en een 'verzekering', wat als negatief ervaren kan worden door klanten. Daarnaast is er kritiek op het ontbreken van een duidelijk retourbeleid en zijn er klachten over slechte service en klantonvriendelijkheid bij bepaalde vestigingen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Jumbo Golf gemengde gevoelens op te roepen bij klanten, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (50%)


Over Jumbo Golf

Jumbo Golf & Hockey is opgericht op 30 juni 2004 door Karl van Eerd met de overname van de London Golf Centres. In november 2019 nam Jumbo Golf Hockey Republic over, een gespecialiseerde winkelketen voor hockeyliefhebbers. De online winkel biedt een breed assortiment aan golf- en hockeyartikelen, waaronder clubs, kleding, schoenen, ballen, tassen, handschoenen en accessoires. Naast verkoop biedt Jumbo Golf & Hockey ook onderhoud, reparatie en inruil van golfmateriaal. Het bedrijf streeft naar 100% tevreden klanten met snelle levering en gratis retournering binnen 14 dagen. Bezoek de website voor meer informatie en reviews van klanten.


Contactgegevens

🌐 www.jumbogolfwereld.nl



Categorieën

Online shop | Sport & Outdoor