Kenwood

23 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Kenwood komt uit 23 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kenwood gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Kenwood scoort slecht met slechts 10% positieve opmerkingen. Klanten klagen over onbekwame medewerkers (05%) en gebrek aan technisch advies (0%). Er is lang wachten op cashback en geen respons op mails of chatberichten (05%). De klantenservice is niet behulpzaam en kan alleen zeggen dat het jammer is (05%). Al met al wordt de organisatie als waardeloos en incompetente beoordeeld (0%).

“Geloven verlies door DeLonghi Group”

“Troep”

“Lang wachten op cashback, geen respons op mails en chatbericht”

“werknemers leken helemaal niet bekwaam”

“na twee keer geld terug zonder communicatie”

“Klantenservice kan alleen maar zeggen dat het jammer is”

“goede retourafhandeling”

“slechte organisatie”

“Geen technisch advies beschikbaar”

“Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.”

👍 1   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

eva - 5 maanden geleden

  • Service was echt rampzalig
  • Lang moeten wachten voor twee keer olielekkage
  • Geloven verlies door DeLonghi Group
  • Kortelings olie te lekken

Gabry Arjaans - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Troep

LL - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lang wachten op cashback, geen respons op mails en chatbericht

louise - 7 maanden geleden

  • werknemers leken helemaal niet bekwaam
  • verschillende fouten gemaakt bij mijn bestelling
  • na twee keer geld terug zonder communicatie
  • prijzen van het product plots aanzienlijk verhoogd
  • geen passende oplossing geboden
  • voel me niet serieus genomen als klant
  • ontgoocheld over de slechte service
  • niets meer bestellen in de toekomst
  • anderen aanraden hetzelfde te doen

pauline - 7 maanden geleden

  • Moeilijk om accessoires te bestellen
  • Klantenservice kan alleen maar zeggen dat het jammer is
  • Accessoires nooit op voorraad
  • Overwegen van rechtsbijstand

Van Hecke - 9 maanden geleden

  • goede retourafhandeling

Tessa - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte organisatie

Frank Mackenzie - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen technisch advies beschikbaar
  • Geen garantie of service mogelijk

Menno - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze organisatie en incapabele werknemers die niks kunnen of mogen. Krijgen zonder bericht geld teruggestort na een bestelling tot 2 maal toe. Vervolgens gaan de prijzen van het product flink omhoog en kunnen ze niks voor ons betekenen... We moesten dan maar een alternatief product kiezen.
  • Zou hier nooit wat bestellen. Zeeeeer slechte service. Helaas moet ik 1 ster geven, maar eigenlijk zijn ze zelfs dat niet waard.

Nathalie - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Product beschadigd ontvangen
  • Geen reactie van klantenservice
  • Lang wachten op restitutie
  • Advies om ander merk of webshop te kiezen