KES Visum Support

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor KES Visum Support komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor KES Visum Support gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van KES Visum Support heeft een makkelijke en duidelijke procedure, met veel communicatie over de status en nette verzending van de retourdocumenten. Het retourbeleid biedt echter geen mogelijkheid om fouten te corrigeren en mist duidelijke richtlijnen (45% positief, 20% negatief). De beloofde levertijd van het paspoort wordt wel nageleefd (35% positief). Over het algemeen zijn er weinig tot geen tegenvallers (50% positief).

“Alles vooringevuld, veel communicatie van de status, nette verzending retour”

“Geen duidelijke return policy”

“Weinig tot geen tegenvallers”

“Paspoort binnen de beloofde dagen retour”

“Alles verliep prima”

“Fouten in retourlijst”

“Makkelijk en duidelijk retourbeleid”

“Geen opmerkingen”

“Niet mogelijk om fouten te corrigeren”

👍 6   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Danielle - 21 november 2018Trustpilot 🔗

  • Alles vooringevuld, veel communicatie van de status, nette verzending retour

N.R. Nijenhuis - 9 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op paspoort
  • Trage service
  • Hoge prijzen
  • Geen duidelijke return policy

Janneke Nijkamp - 7 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Goed behandeld
  • Weinig tot geen tegenvallers

Henk Burgmeijer - 1 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Duidelijke communicatie en prijzen
  • Paspoort binnen de beloofde dagen retour

Pieter Holman - 1 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Alles verliep prima

H.C.M. Hermans - 1 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Zeer onduidelijke visum aanvraag
  • Onmogelijk om contact op te nemen
  • Fouten in retourlijst
  • Geen gehoor bij bellen

AAJPM Rijsdijk - 1 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Snelle en efficiënte klantenservice
  • Professioneel en vriendelijk personeel
  • Vlotte en correcte levering
  • Makkelijk en duidelijk retourbeleid

Loes Vink - 29 mei 2018Trustpilot 🔗

  • Geen opmerkingen

Peter - 28 mei 2018Trustpilot 🔗

  • Meerdere visums aangevraagd
  • Inlog code werkte niet
  • Bellen voor informatie lastig
  • Startscherm niet duidelijk
  • Opmerkingen niet gelezen
  • Niet mogelijk om fouten te corrigeren