Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van KES Visum Support biedt een snelle en vriendelijke service (80%), met heldere informatie voor het visumaanvraagproces (90%). Het visumproces wordt snel geregeld (85%) en de klantenservice is persoonlijk en prettig (95%). Helaas is de visumaanvraag niet altijd even duidelijk (60%), met problemen zoals een niet-werkende inlogcode (40%) en onduidelijkheden in de vragenlijst (50%). De communicatie in het Engels en Chinees kan lastig zijn voor niet-Engelssprekenden (50%). Over het algemeen is de service echter goed geregeld en zoals aangegeven op de site (95%).