Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het Return Policy van Kiwi lijkt gemengde beoordelingen te krijgen van klanten. Positieve aspecten zijn onder meer de mogelijkheid tot snelle terugbetaling van geld (25%), makkelijke terugbetaling via de app (20%) en het feit dat er uiteindelijk een volledige terugbetaling werd ontvangen (10%). Aan de andere kant zijn er ook negatieve aspecten zoals onaangekondigde extra bijbetalingen (5%), verwarring over annulering en gebrek aan oplossingen (15%) en gevallen waarbij geen geld werd teruggegeven na annulering (10%). Klanten moeten dus alert zijn op mogelijke complicaties en communicatieproblemen bij het annuleren van vluchten via Kiwi.